Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å få bilen enda lavere hevet han feste til demperen i toppen ved hjelp av muttere som spacere ja.

Alle som har prøvd vet vel at muttere ikke er det mest stabile som spacere.. Kan funke men ikke anbefalt akkurat :P

Skrevet
Jada... Toyota har forstått hva BMW ikke har skjønt ennå. Toyota kommer nå med modellen GT 86 som er en fortsettelse på deres populære Celica/Supra GT konsept fra 80-tallet. Hør bare... kun 1100 Kg, bakhjulstrekk, en selvpustende boxerfirer på 1998 cm3 som yter 200 HK ved 7000 rpm og 205 Nm ved 6600 rpm (et samarbeide med Subaru). 0-100 Km/t går løs på godt under 7 sekunder og topphastigheten er i området rundt 230 Km/t... :)

" onclick="window.open(this.href);return false;

Subaru BRZ... halvbroren til Toyota GT 86 er nok et eksempel på at less is more. Dette er helt i tråd med Porsches filosofi rundt 924/944 modellene for rundt 30 år siden og som Celica/Supra var en forlengelse av... fantastisk... :)

" onclick="window.open(this.href);return false;!

Fredrik Huldt kjører Subaru BRZ... :)

http://www.automotorsport.se/filmer/201 ... ubaru-brz/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.dinside.no/896018/pr%D8vekj%D8rt-toyota-gt86

Skrevet
vaarm varmt og varmt på kontoret... begge vinduene vid åpne, vifta på max og svetter som en gud. Vurderer på det sterkeste å sette meg på serverrommet, der er det ihvertfall alltid kaldt og stabile 19-20 grader.

Haha ja vurderer å hive meg inn på serverrommet her på jobb også heldigvis ikke lenge til arbeidsdagen er ferdig :D

Hadde ett kleint øyeblikk på jobb i sta, skulle fjernstyre en pc for en kunde som holdt til langt unna, skulle sefølgelig hjelpe hu med og finne noen bilder, og vips jeg åpna en mappe med naken bilder :lol:

hu måtte fort legge på da gitt haha :lol:

Hahahahaha vell, de fleste som har jobbet med IT har vell vært borti noe sånne episoder før. Enten det gjelder jobb, eller folk man hjelper privat. Det kommer vell som et sjok for meg noen ganger, men mest kleit for de som eier bildene/video hehe var´a no fin a?

vaarm varmt og varmt på kontoret... begge vinduene vid åpne, vifta på max og svetter som en gud. Vurderer på det sterkeste å sette meg på serverrommet, der er det ihvertfall alltid kaldt og stabile 19-20 grader.

Jobber masse på datarom og det er faktisk sjeldent å ha kjøling i det heletatt veldig mange steder, borra en drøss 22mm høl med Hiltin idag på et slikt rom, kan si at svetten rant kraftig :P Kalde datarom er man bare i på vinterstid, samme med fiberskjøting ute, skal alltid være vinter, blåst og regn.

Galskap å ikke ha kjøling, ihvertfall på serverromene. Den dagen alle diskene kneler, fy faen.... Nei, jeg er nazi på det der. Skal det inn noe utstyr som går 24/7 og det er varmt der, så må det inn kjøling. Ellers så er det ikke noe garanti på utstyr.

Datarommet vårt er shitvarmt faktisk...

Fy fy!!!

Digg med klima ja, og automat :-) Gud å jeg har savna automat!

Aldri en bil uten... elskbart!!

Var noen som sa til meg, en gang automat, alltid automat. Jeg hatet automat før, men på dd bil... Det er bare helt digg. Gidder ikke å gire. Er for lat hehe Aldri mere manuel på dd.

[ Bilde ]

"Fredric Aasbø´s new Rocketbunny Toyota 86 2JZ, to be released at the famouse Gatebil motorsport event." :D

Hæ? Skal Fredrick få seg 86? Hva skjer med scion dah? Samma gutta som skrur på den som på scion? Har ikke Ken Gushi også 86? Var det så at de var lagkamerater ell no?

* Ellers så var metallica konserten igår helt nydelig, riktig fin onsdag ;) Hadde egentlig avspasering idag, men samler heller dagene for å løse ut ferien uke før. Formen er til tross alt ikke fult så ille, så da blir det 6 uker på meg gitt.*

Skrevet
Hæ? Skal Fredrick få seg 86? Hva skjer med scion dah? Samma gutta som skrur på den som på scion? Har ikke Ken Gushi også 86? Var det så at de var lagkamerater ell no?

Så vidt jeg har fått med meg så skal 86en være Europabilen, altså at den skal erstatte Supraen han brukte på Gatebil i fjor. TCen skal han nok i hvertfall kjøre ut denne sesongen i Formula D. Men hadde ikke vært så dumt om han fikk ordnet en 86 til bruk i statene og.

Skrevet
Har ikke helt sansen for A124 jeg.. synes den har for mye overheng bak.. blir seendes snålt ut

Dette er ingen sportsbil, men derimot en ren fireseters cabriolet (altså ingen 2+2) og de finnes det ikke så mange av. Det er også mer eller mindre bagasjeplass nok til 4 personer og det er heller ikke helt alminnelig når det handler om en cabriolet. Jeg er helt enig med Wicky... A124 er uten tvil en av de aller fineste bilene. Kun 33968 stk. ble produsert.

Skrevet

Den cabben der hadde jo E500 skjermer og fangere..Men ikke 500lykter/tåkelys... Den bilen var i mye bedre stand da jeg cruisa i den i 2002...

Og ja.. Dette er en av de cleaneste cabbene med tanke på størrelse og rene linjer...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...