Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tzunami, sleng ut bilde av Civic`n din da. må jo få se den å! ;)

"grombilen"? :P kan knipse et bilde av den der den står og slikker sol utenfor jobben nå ;)

gjør det, må jo få sett din også! ;)

Skrevet

uff, vi har inne en e30 cab her nå.. med noe ræl av plastikkstyling og masse jall innvendig.. en bil som kunne vært virkelig fin.. uffåhuff :(

Skrevet
uff, vi har inne en e30 cab her nå.. med noe ræl av plastikkstyling og masse jall innvendig.. en bil som kunne vært virkelig fin.. uffåhuff :(

føler med deg...det kunne vært en e36... :lol:

Skrevet
Tzunami, sleng ut bilde av Civic`n din da. må jo få se den å! ;)

"grombilen"? :P kan knipse et bilde av den der den står og slikker sol utenfor jobben nå ;)

IMAGE_26C3F9BC-4B21-41CA-B2B4-89CDF696ABE1.JPG

Kjørt med oransje blink siden like etter jeg kjøpte den, så blir sota nå ;) forandring fryder :

Skrevet
som wicky sier så holder jeg meg heller i oslo når det er bra vær her, så kan man velge kreta når det er uværsdager hjemme ;)

Litt vanskelig å spå været 6mnd frem i tid da :)

Skrevet

Dette er ingen sportsbil, men derimot en ren fireseters cabriolet (altså ingen 2+2) og de finnes det ikke så mange av. Det er også mer eller mindre bagasjeplass nok til 4 personer og det er heller ikke helt alminnelig når det handler om en cabriolet. Jeg er helt enig med Wicky... A124 er uten tvil en av de aller fineste bilene. Kun 33968 stk. ble produsert.

Har sansen for denne jeg:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35068300

Jeg er ikke så glad i USA varianten, men selve modellen "Strich-Acht" Coupé (W114) er lekker. Profilen originalpolizei har såvidt jeg husker en tilsvarende Mercedes som er helt original... 8)

Skrevet

Riv det av og kast så langt dere klarer, hehe :wink: Husker når jeg jobba der og vi fikk inn den jalla blå og oransje E39en som gikk i byene her før, Jan på verkstedet klikka helt. ALT hadde de jalla og skrudd i stykker på den bilen fra før, tror de holdt på med den i to uker :roll:

Skrevet

IMAGE_26C3F9BC-4B21-41CA-B2B4-89CDF696ABE1.JPG

Kjørt med oransje blink siden like etter jeg kjøpte den, så blir sota nå ;) forandring fryder :

kult med hvit bil og sorte felger ;) haha, kule blinklys :P sot de ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...