Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ungen min i fremtiden skal ha ferrari barnesete...

Som fredrik linker http://www.fdm.dk/autostole/test-2012 så er det en del andre "ukule" merker som kommer høyt opp i lista. Ser recaro får bare 3 stjerner i den "største" klassen. Jeg er jo mest opptatt av sikkerhet til dattera min, også kommer merke. Så velger jeg heller en mega safe stol som ser mulig rar ut, enn kul recaro/ferrari som er dårligere i sikkerhet.

Støtter den! :)

Noen unger har det godt :) [ Bilde ]

SEXY!!!!

Skrevet
Skal bli godt å komme seg til Kreta i morgen for å få litt avkjøling :/

Det der ekke mye kødd engang! Var på en liten mopedtur til mongstad nettopp, og selv med 120 i marsjfart kokte jeg! Når jeg kom inn til sentrum igjen og trafikken gikk litt roligere blei det iallefall ganske hett!

Jeg var faktisk på Mongstad da jeg skrev innlegget :)

Skrevet

Siden det er sykkel diskusjon her, Så akuratt en sykkelist som ble kjørt over :P

Og bilen som kjørte var en ford ;)

gikk bra med sykelisten men fikk ett skjevt bakhjul :P

Skrevet

Noen som vet hva som er lurt å bruke som stopper på framhjulene når jeg skal sette bilen på bukker bak?

Skrevet
Siden det er sykkel diskusjon her, Så akuratt en sykkelist som ble kjørt over :P

Det som er det beste. Noen fortjener å bli påkjørt uten å bli skadet. Da lærer de hvor utsatt de er i trafikken og tar forhåpentligvis mer hensyn! :P

Jeg banker delvis under ett par planker den får stå imot.

Skrevet

Jeg lurer på hvordan regjeringen forklarer denne rapporten fra SSB. Hvis man skal tro SSB handler innvandringen primært om offentlige almisser (gaver) fra vår nasjonale formue (oljen). Eller på godt norsk.... å kjøpe seg til god samvittighet i relasjon til at vi som land og folk har vært svineheldige. Dette kan umulig komme som en overraskelse på myndighetene og i min verden ligner dette tidenes skandale i Norge. Det er historien om manipulasjon av et helt folk satt i system.

http://www.aftenposten.no/okonomi/SSB-I ... 74-VVI2coY

Bare for å ha understreket det... jeg er absolutt for innvandring, men ikke i det omfanget vi i de siste 15 årene har hatt i Norge.

Skrevet

Bmwlærling, du må jo ikke selge civicen! :D

jørgen, tuller du nå? :o da må jeg nesten få rævva i gir og begynne med mc-lappen jeg også! :o lærte meg å kjøre på r1'n til en kamerat av meg, og videre på z1000'n han bytta den mot. nå er begge solgt, og jeg tror jeg savner de like mye som han selv, for det er en utrolig befriende følelse å kjøre, selv om jeg kun har kjørt på stengte områder og småveier..

Skrevet

Det som er det beste. Noen fortjener å bli påkjørt uten å bli skadet. Da lærer de hvor utsatt de er i trafikken og tar forhåpentligvis mer hensyn! :P

Jeg banker delvis under ett par planker den får stå imot.

er så forbanna på disse syklistene som tror de er med i tour de france gjennom gatene/veiene.

har en episode.

jeg begynner på jobb 7:00(tømrer) kjører derfor i 6:30 tiden kjører derfor sakte ut av gårdsrome på grunn av alle disse kappløpene de har gjennom gatene med livet som innsats. kommer til enden av gårdsromet bremser litt opp og kjører(5km/t) der kommer det en syklist i en jævlig fart snirter bilen min og ser bak og rekker fing. hopper ut av bilen og springer etter han, han ser mer bak en fram og treffer en hekk og detter. tar tak i jakken på han og løfter han opp fra bakken og snakker høgt/skriker hva i h...... han sykler så ner med utkjørselen min(dette har skjedd flerne ganger men har gått bra) han klarer ikke og snakke en gang sa til han neste gang jeg ser deg sykle sånn så smeller det. har ikke sett han sykle i gata mer^^

å de som sykler har ofte lappen selv og burde vist bedre.

Skrevet

oioi! det visste jeg ikke! men fant ut av at den 525`n stod for langt unna.. får bli en annen gang :D

takk for tipset om MC-lappen!

Skrevet
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34835344

vurdere å selge civic`n, droppe MC lappen å heller bruke skattepengene på denne her! :D

noen som kjenner til den?

Ville ikke droppa MC-lappen.. Neste år må du være 24år for å kjøre opp på stor MC... Samt at du må kjøre opp på mellomklasse først.. Ergo, det blir myye dyrere.

faen, alltid skal det være sann.... drit lei av regla.. kanskje an burde bruke feriepenger på mc lapp:D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...