Jordfræsar Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Det er kult med 100% LED, men jeg syntes BMW har vært mer heldig med LED-designet (les: coronaringene som ser ut som 3D) på 6 serie F06/F12/F13.. [ Bilde ] Er en video av de her:
Shattered Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Nicket ditt da ? Jeg regga meg i 04, og jeg var ... altfor aktiv har såpass mange poster på mp.com at det er flaut. Det fantastiske nicket "Moppisdude"...... Nesten like fantastisk som nicket mitt her på Bimmers... Hadde nok et svakt øyeblikk begge ganger. Haha, synes det var noe kjent med den bilen, ja! Tenkte at "en på MP har lik" eller noe
Erik89 Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Bare lurer, hvordan er bensin prisene i Danmark kontra Norge?
fish Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Noen som vil være med å dele en is eller to? Sent from my iPad using Tapatalk.
Mantis Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Kanskje et dumt spørsmål, men sitter å ser litt på salgsannonser på finn og kom over en kurrat bil til fin pris. Står "Bilen selges billig på grunn av liten skade venstre kanal" vil det da si at om man skifter sideskjørt, så vil dette være ok? Altså hva menes med "kanal"? Dersom det er det, så er det jo en smal sak å bestille noen sideskjørt på GS eller ebay og montere på..
Robkill Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Nicket ditt da ? Jeg regga meg i 04, og jeg var ... altfor aktiv har såpass mange poster på mp.com at det er flaut. Det fantastiske nicket "Moppisdude"...... Nesten like fantastisk som nicket mitt her på Bimmers... Hadde nok et svakt øyeblikk begge ganger. Robkill på MP også gitt! Het vel Robert125ccm en periode
Shattered Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Kanskje et dumt spørsmål, men sitter å ser litt på salgsannonser på finn og kom over en kurrat bil til fin pris.Står "Bilen selges billig på grunn av liten skade venstre kanal" vil det da si at om man skifter sideskjørt, så vil dette være ok? Altså hva menes med "kanal"? Dersom det er det, så er det jo en smal sak å bestille noen sideskjørt på GS eller ebay og montere på.. Kanalen er under skjørtet På undersiden av bilen.
-Erik- Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Kanskje et dumt spørsmål, men sitter å ser litt på salgsannonser på finn og kom over en kurrat bil til fin pris.Står "Bilen selges billig på grunn av liten skade venstre kanal" vil det da si at om man skifter sideskjørt, så vil dette være ok? Altså hva menes med "kanal"? Dersom det er det, så er det jo en smal sak å bestille noen sideskjørt på GS eller ebay og montere på.. Kanal er ikke sideskjørtet:) kanalen er stålet på innsiden av ett eventuelt sideskjørtet:)
FredrikE24 Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Noen som vet om det skjer noe spennende et sted i landet i helgen? Jeg og Robkill vurderer å dra på tur med van'en og trenger et reisemål med litt fart og morro Tips? Dra til Hunderfossen Drar til Stockholm Edit: Eller Stavanger ser det ut til. Dårlig vær i Sverige Blir mye kjøring på en helg vil jeg tro! Hadde ikke giddi å dra så langt
evi Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Ja, jekkfestene sitter på den "stålbjelken" som er kanalen feks.
SofaKingFresh Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Oisann, jeg kjøpte meg visst bil idag Og hva ble det?
carburetion Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Hadde våre noke å hatt sånne. Tenk kor mannlig du hadde blitt!
Marius2002 Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Oisann, jeg kjøpte meg visst bil idag Og hva ble det? Billigbil. Ble en 1997 modell Mercedes Benz C-Klasse. Med 1.8L 122hk. Jeg er enda skeptisk til disse Mercedesene da jeg har hørt litt, men selgeren vet hva han har drevet med. Bilen fremstod som et prakteksempel, motorrom var knuske tørt, dørene tight og fin, gir og clutch også. Under var den nesten som ny. Personen har hatt den på bukk en gang i halvåret for å holde den ved like. Selgeren var en pensjonist. Han ville selge bilen fordi han nettopp hadde kjøpt seg en splitter ny BMW X3 med alt av utstyr og en splitter ny Citroen ett-eller-annet. Han syntes forresten Citroenen var bedre å kjøre enn BMWen. Men tilbake til Merca, den var fri for rust, untatt noen SMÅ lakkbobler som jeg skal ta med en gang. MYE bil for svært lite. Selgeren kunne sikkert fått 10 000 mer for den, men som han selv sa "på bilmarkedet så må man være realist", jeg kunne ikke vært mer enig Skal å hente bilen i morgen.
knut_olestad Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Oisann, jeg kjøpte meg visst bil idag Ja det var den dagen i dag
Anbefalte innlegg