Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykkelykkelykke!

Får endelig igjen bilen min til uka etter 2 mnd på verksted, og jeg får den igjen lakkert, eu godkjent og med klimarens utført :D

Skrevet
Oisann, jeg kjøpte meg visst bil idag :whistle:

Og hva ble det? :D

Billigbil. Ble en 1997 modell Mercedes Benz C-Klasse. Med 1.8L 122hk.

Jeg er enda skeptisk til disse Mercedesene da jeg har hørt litt, men selgeren vet hva han har drevet med. Bilen fremstod som et prakteksempel, motorrom var knuske tørt, dørene tight og fin, gir og clutch også. Under var den nesten som ny. Personen har hatt den på bukk en gang i halvåret for å holde den ved like. Selgeren var en pensjonist. Han ville selge bilen fordi han nettopp hadde kjøpt seg en splitter ny BMW X3 med alt av utstyr og en splitter ny Citroen ett-eller-annet. Han syntes forresten Citroenen var bedre å kjøre enn BMWen. Men tilbake til Merca, den var fri for rust, untatt noen SMÅ lakkbobler som jeg skal ta med en gang. MYE bil for svært lite.

Selgeren kunne sikkert fått 10 000 mer for den, men som han selv sa "på bilmarkedet så må man være realist", jeg kunne ikke vært mer enig :) Skal å hente bilen i morgen.

Gratulerer :)

Skrevet
[ Bilde ]

[ Bilde ]

Hadde våre noke å hatt sånne. Tenk kor mannlig du hadde blitt!

Hehe... Har vært en "trend" i USA i mange år nå. Abonnerte på ett bilblad (Mini Truckin') fra USA for mange år siden, og der var det mange annonser for slike "truckin'n balls".

Sent from my iPad using Tapatalk.

Skrevet

Takker for gratulasjoner :) Bilen er kun ment for å brukes fra A-B i ett år eller to, jeg skal spare opp penger til kjøp av leilighet og prioritere fin bil sist :) En slik bil dukker opp tidsnok.

Skrevet
Oisann, jeg kjøpte meg visst bil idag :whistle:

Gratulerer..

Sent from my iPad using Tapatalk.

Skrevet
Alle barna hadde en fin kveld, unntatt Miguel han gikk på en smell!

knock knock, who's there? you, you who? you the terrible comdian :evillol:

Skrevet
Kan ikke huske og ha vært pissaredd for torden siden jeg var bitteliten.. men helvete, først sto jeg oppe istad, gikk ut på trappa så smalt det ett jævla dønder baki skogen bak huset, etterfulgt av en helt rå kule fra skogen over huset og inn mot byen.

Så gikk jeg ned i kjelleren og opp igjen for å stjæle ei lefse i kjøleskapet, så blinka alt lyset i huset, og idet jeg smeller igjen kjøle skapet smalt det noe så inne i HELVETE at jeg trodde jeg skulle blåse ut trommehinnene, helsikkes jeg fikk puls :lol: Måtte gå ut og sjekke at det ike brant i huset eller naboen eller epletreet nå altså faen og skummelt :crazy:

...Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk at jeg holdt henda over huet ett par sekunder i frykt for og få taket i hodet, satan det bråka ! :lol:

hadde et litt nærme lyn her og,

hørte et bang ute med et blink, og et lite bang inne ved stereo-benken, og ene sikringa røk,

bra jeg monterte overspenningsvern ved stereobenken (+ har i sikringsskapet) ingenting røk, bortsett fra modemet er litt ustabilt, men prøvde det andre uten bedre resultat, så er nok telelinja som det er noe fuck med. kjekt å ha mobilt bredbånd og da :P

ang nick på mp diskusjonen her, var der en del jeg å, stund sia sist nå menne,

samme nick som herforøvrig, ser at jeg er på 12'te plass under mest antall inlegg der ennå, var vell på 2'nde eller 3'de på det meste tror jeg. hakke vært der noe nevneverdig de siste årene.

Skrevet
Alle barna hadde en fin kveld, unntatt Miguel han gikk på en smell!

knock knock, who's there? you, you who? you the terrible comdian :evillol:

Why did Sara fall off the swing?

Cause she had no arms...

Knock knock.

Who's there?

Not Sara...

:mrgreen:

Skrevet
[ Bilde ]

Går det an å ta av lista med rust på? :) I såfall, hvordan får jeg den av?

Den med ruten, dra opp/ut pakningen som sitter i bakkant av ruten.

Så ser du skruene. Kan være du må av med slikkelisten også, husker ikke helt.

Ang. MP har jeg også hengt altfor mye der. Men har ikke vært der på lenge nå..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...