Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Driver å leter etter slikt selv..

Lyst på en E38 jeg også, men har ikke mer enn toppen 70.000,- å handle bil for, og da blir det litt vanskelig å finne en.

Tekniske feil går greit, men jeg ønsker ikke en som har rullet over 250.000 og som det er rust på. Rust har jeg prøvd å fikse tidligere, og det har jeg bare gitt opp.. vanskelig synes jeg.

Skrevet

KJAPT spørsmål! Kjørte akkurat i mamma sin Golf 6, '09 mod om det har noe å si.

Da jeg kjørte ned til butikken var alt som det skulle, men når jeg kom ut igjen, og satt meg i bilen for å kjøre hjem (5 min kjøretur), så kom det en susing fra anlegget i bilen. Selv når jeg slår av alt av radio osv. Og tilogmed når jeg slo AV bilen nå :-|

Noen som har en ANELSE hva faen man kan gjøre? eller hva det kan være?! Sykt irriterende og typisk at sånt skjer på kveldingen på en Fredag..

Skrevet

Senter bolter til BBS rc.. hvor finner man dem billig? :) sjekka ebay, syned det var litt dyrt, men over 460 Dollar er vell prisen på dem?

Skrevet

Handla litt selv !!

30163_10150202072710227_1629591_n.jpg

dog ikke nå nylig ;) ( Gammle cabben som fikk oppgraderinger )

Skrevet

Var opptatt med å beundre at min bror bedrev underverker med e34'n, så tiden fløy litt fortere enn forventet. Blank bil er vel fremdeles ikke verdt å gå glipp av øl for.. Da blir det drinker isteden.. Koskenkorva, anyone? ;)

Skrevet

å du Fish.. lite vits å sensurere navn å adresse når man bare kan bruke Gulesider ;)

Skrevet

Kan jo finne frem alle kvitteringene fra Rema1000 jeg og, hvis dere vil se dem og? Sånn hver gang jeg har kjøpt meg en Litago Melk osv osv. Spennende å se!

Men fish! Dette blir bra :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...