Jokkke Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Dratt etter hjula? Hjulene sitter ganske bra fast ja
evi Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Hehe, fort gjort å glemme.. Rister som faen rett før det løsner Men rister det i rattet så kommer det vel som regel fra forstillingen.. Kan jo gå over foringer der og se etter slik som noen andre her nevnte.
Fredrik 90 Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Klinte forbi en grå E90 etter Oppdal... Lurer på om han er her inne ! Hehe, det var iallfall ikke meg Kjørte etter en yngre kar i en sort F10 550I ut på motorveien igår, og han klinte til det han var god for og jeg etter i dieselpurka Fy for en lyd det er i den bilen, E90en beit seg overraskende godt på men når man kom opp i veldig ulovlige hastigheter så dro han helt greit i fra Er rått med de dobble firkanta endestussene og M-sport
Jokkke Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Hehe, fort gjort å glemme.. Rister som faen rett før det løsner Men rister det i rattet så kommer det vel som regel fra forstillingen.. Kan jo gå over foringer der og se etter slik som noen andre her nevnte. Haha stemmer Takk for tips, skal sjekke foringer og slikt imorgen.
Superbeetle Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Jeg setter pengene mine på at lenkearm-/bærearmsforingene framme er utslitte.. Men iogmed at du har senket en del, så vil nok en hjulstilling være på plass og kan nok lage litt vibrasjoner.. Jeg ville byttet til E30 bærearmer, bakre foring fra powerflex eller gsperformance samt nye indre og yttre styrestag/endeledd.. Da er det meste på stell.. Det er kjipt å bytte f.eks kun den ene gåene bærekulen for så og betale 1500kr på hjulstillingskontroll, bare for at det skal ryke enda en kule etter noen mnd..
316 Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-histo ... d=10073844 Samer !
Kjexx Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Sikkert dumt spm men.. Hvordan er det å sette ventilerte bremser med kalippere fra front bak på bilen? Slik at det blir likt rundt hele? Antar at det er slik som det er fra fabrikk for en grunn.
Jokkke Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Jeg setter pengene mine på at lenkearm-/bærearmsforingene framme er utslitte.. Men iogmed at du har senket en del, så vil nok en hjulstilling være på plass og kan nok lage litt vibrasjoner..Jeg ville byttet til E30 bærearmer, bakre foring fra powerflex eller gsperformance samt nye indre og yttre styrestag/endeledd.. Da er det meste på stell.. Det er kjipt å bytte f.eks kun den ene gåene bærekulen for så og betale 1500kr på hjulstillingskontroll, bare for at det skal ryke enda en kule etter noen mnd.. Takk for gode råd og tips. Skal få byttet foringer og ledd. Får se om jeg bytter til E30 bærearmer også
Jimbo92 Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 i fjor sommer skulle til sverige med noen kompiser så stod opp grise tidlig for og hente dem men gikk litt fort også begynte det pluttselig og reine også gikk bilen rett frem og davare gjort... det her gjorde så vondt at det... er nesten ubeskrivelig.. så stolt som jeg var over bilen min før detta skjedde... xD men nå er den god som ny da hehe
Jimbo92 Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Det der må ha godt veldig veldig fort? jepp gikk fort :3
noekult Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Viktig å dokumentere ordentlig, i tilfelle politiet henger på norske forum for å ta folk som bryter fartsgrenser
Anbefalte innlegg