Jordfræsar Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Dette er mini-tilbehøret du kan selge noekult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hehe. Kan nok sammenlignes med en hylende gris ja... Og det er tull Yngve, er rå lyd i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hehe. Kan nok sammenlignes med en hylende gris ja... Og det er tull Yngve, er rå lyd i den. Skal det være firer og presse syns jeg gammelbilen min har kulest lyd. Dieselknatring og uling er komboen sin det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Å si at man har den fireren med finest lyd, er som å si at man har den beste kjønnsykdommen. Den er mindre ubehagelig enn de andre, men man vil helst være foruten. Hehehe.... noen firere har en ganske fin og potent lyd... spesielt E30 M3. Tror du at en E36, E46 eller E9x (alle M3) hadde klart å holde følge med Patrick Snijers her? Det tror ikke jeg... Det er vel ikke 4er lyden som får bilen til å gå fort? Med tilsvarende mengde modifikasjoner ser jeg ingen grunn til at de andre m3ene ikke skulle greie å holde følge med en tilsvarende sjåfør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Det er vel ikke 4er lyden som får bilen til å gå fort? Med tilsvarende mengde modifikasjoner ser jeg ingen grunn til at de andre m3ene ikke skulle greie å holde følge med en tilsvarende sjåfør. En rekkefirer er kort... grovt sett halvparten av en V8 motor... og det gir i BMW konfigurasjon en fabelaktig balanse. Dette er hovedpoenget med E30 M3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Dette er mini-tilbehøret du kan selge noekult! Hehe, kan kjøpe i gave til vår kjære 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Skal det være firer og presse syns jeg gammelbilen min har kulest lyd. Dieselknatring og uling er komboen sin det Apropos landbruksmaskiner. Man kødder åpenbart ikke med russere... de kan åpenbart være ganske så tøffe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Det er vel ikke 4er lyden som får bilen til å gå fort? Med tilsvarende mengde modifikasjoner ser jeg ingen grunn til at de andre m3ene ikke skulle greie å holde følge med en tilsvarende sjåfør. En rekkefirer er kort... grovt sett halvparten av en V8 motor... og det gir i BMW konfigurasjon en fabelaktig balanse. Dette er hovedpoenget med E30 M3... Men de senere m3ene har hatt bedre vektbalanse enn e30 m3 likevel. Verden har ikke stått stille ytelsesmessig bare fordi bilene har blitt mer sivilisert å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 En godt trimme Lotus Twin Cam, det er lekker lyd det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Skal det være firer og presse syns jeg gammelbilen min har kulest lyd. Dieselknatring og uling er komboen sin det Apropos landbruksmaskiner. Man kødder åpenbart ikke med russere... de kan åpenbart være ganske så tøffe... Russerne er laangt over middels hardbarka ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Men de senere m3ene har hatt bedre vektbalanse enn e30 m3 likevel. Verden har ikke stått stille ytelsesmessig bare fordi bilene har blitt mer sivilisert å kjøre. Det er riktig, men så kommer en alt for høy vekt og vesentlig større fysisk størrelse på bilene og ødelegger nesten hele fremskrittet. Porsche har skjønt dette og er stadig ekstremt fokusert på hva som skal til hvis man er en sportsbilprodusent. Kan du f.eks fortelle meg hvorfor 911 GT3 er over 200 Kg lettere enn E92 M3 GTS? Når jeg tenker meg om har jeg faktisk heller aldri sett en E36/E46/E9x M3 som rallybil. Det er nok en god grunn til dette... balanse, størrelse, vekt, motorkonfigurasjon... og selvfølgelig fraværet av 4x4. Proteam gjorde det imidlertid bra i legendariske Gruppe B med 911 Carrera selv om den uten 4x4 kjempet mot selveste Audi Quattro Sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Du har sett mye på rally skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Du har sett mye på rally skjønner jeg Ja... for godt over 20 år siden da nettopp E30 M3 var i fokus. Var du født den gangen?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Men de senere m3ene har hatt bedre vektbalanse enn e30 m3 likevel. Verden har ikke stått stille ytelsesmessig bare fordi bilene har blitt mer sivilisert å kjøre. Det er riktig, men så kommer en alt for høy vekt og vesentlig større fysisk størrelse på bilene og ødelegger nesten hele fremskrittet. Porsche har skjønt dette og er stadig ekstremt fokusert på hva som skal til hvis man er en sportsbilprodusent. Kan du f.eks fortelle meg hvorfor 911 GT3 er over 200 Kg lettere enn E92 M3 GTS? Når jeg tenker meg om har jeg faktisk heller aldri sett en E36/E46/E9x M3 som rallybil. Det er nok en god grunn til dette... balanse, størrelse, vekt, motorkonfigurasjon... og selvfølgelig fraværet av 4x4. Proteam gjorde det imidlertid bra i legendariske Gruppe B med 911 Carrera selv om den uten 4x4 kjempet mot selveste Audi Quattro Sport. Fordi i noens hoder er M3 og 911 konkurrenter, noe som er feil i mine øyne da ene er sportsbil fra fødselen av og andre er luksussedan med fokus på luksussedanting. 911 er også en ganske kort og kompakt bil med ubrukbare bakseter (med mindre du har unger under 10-12 år). M3 GTS er sportsversjon av en sports-GT som er sportsversjon av en luksuscoupé/sedan. GT3 RS er sportsversjon av superversjon (GT3) av sportsversjonen (C2S) til en sportsbil (C2). Ikke ubetydelige ting... I min hode er også Porsche hakket over BMW, på samme måte som Aston Martin er hakket over Porsche og Ferrari er hakket over Aston Martin igjen... Men jo, gi meg en vanlig ikke-RS 997 GT3 i hvitt og jeg er lykkelig Ville tatt den over en M3 GTS hvertfall. Hadde tatt M3 E46 CSL over 996 GT3 dog, RS eller ikke RS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Du har sett mye på rally skjønner jeg Ja... for godt over 20 år siden da nettopp E30 M3 var i fokus. Var du født den gangen?... Pussig at BMW gidda å utvikle e36, e46 og e9x for racing når de allerede hadde skutt gullfuglen med e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg