Kjexx Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Mener det er en by/øy som omtrent bare har sånne biler...
carburetion Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Mener det er en by/øy som omtrent bare har sånne biler...[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] haha sjukaste eg har sett
FredrikE24 Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Øya - Der de kortvokste bor! Oppgradert til nye høytalere i heimen nå Klipsch RF-7, er så koslig
Mantis Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Noen som har noen gode ebay-selgere av bmw deler å anbefale? Tenker da på småting som listeverk og generelt dill og dall til bilen.
Shattered Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Noen som kan hjelpe? Har spraya på to lag med plastprimer, trenger jeg mer? Skal snart lakke sideskjørtene
Mattae Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 noen som har erfaring med leveringstid fra dekkonline? bestilte nankang ns2 der på torsdagskvell så ble vell ikke sendt før i dag, men er det sjangs får at jeg får dem denne uka? får felgene i morgen så... kjipt med felgene uten dekk.
Fredrik Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 [ Bilde ] Den antennen er neppe original. Mercedes-Benz fra den tiden da bilen ble produsert hadde normalt en elektrisk teleskopantenne. Slike antenner stammer fra en tid da folk stadig hørte på analog radio over FM, mellombølge og langbølge frekvensbåndene. En skikkelig antenne, antenneforsterker og en god radiotuner var helt avgjørende for lytteropplevelsen. Da jeg hadde en E30 320i på slutten av 80-tallet kunne jeg høre Dagsnytt 18 fra NRK nesten helt ned til Århus her i Danmark. Idag faller NRK´s sendinger ut allerede før man når Uddevalla i Sverige (iallefall i min E46 med en original BMW Business radio). Såvidt jeg forstår dekker mellombølge og langbølge sendingene nå primært Nordsjøen og skipstrafikken. I ditt tilfelle ville jeg ha valgt en 3/4 lang antenne i forhold til din... i et stykke uten spiral og med sort plastlaminering...
316 Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 -Satan for en kul bil du har "Du vet skal du være kar, så skal du være kar Og du kan ikke være kar uten å ha en Jaguar Så sett på deg belte og gjør deg klar"
Anbefalte innlegg