Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er faktisk et eget forum med folk som har det der som hobby. :D Genialt.

Kan ikke du være enda bedre da å sende at du eier en olje plattform i norge? Si at du har lurt unna ett par milioner liter og lurer på om du kan lagre de hos han mot at han får 30% elns. Haha

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Skrevet
Jeg svarer alltid jeg og later som at jeg tror på det. :lol:

Leste du om han som fikk mail fra noen i somalia eller noe å klarte å lure dem til å tro at han var fra det internasjonale olabil forbundet? Sa han hadde masse penger å dele ut til de rette personene, fikk de til å lage en drit stygg olabil å reise hele afrika rundt for å finne en bakke å teste den i og greier. De sendte til og med bilde bevis på at de hadde laget olabil og testet den.

Drit bra. :lol:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Med politi som passet på at det ikke kom biler når de tok bilde.

De måtte garantert betale ham minst to pinner og en teglstein.. :)

Skrevet
Nå har bilen stått så lenge at batteriet er flatt og den står fortsatt på piggdekk.. :(

Håper på å få begynt rust-rehab på den nå i sommer,så stakkars Birger atter kan være go'cruiseren min 8)

Haha, Birger... Kanskje jeg skal ha et navn på min også!

Lykke til med rustfiks osv., jeg sender hvertfall min til Alf Lie rundt mandag slik at de kan gjennomgå den og gi en liste på alt som er feil :)

Skrevet

Leste også om den olabil byggingen. Dumme negeren poserer til og med på en støgg olabil på bilde som de sendte "ledern for det internasjonale olabilforbund"

Asbest er. Men er veldig mye som er fjernet. Ble jo for eks brukt i isolasjon fra de gamle dager.

Husker når jeg gikk på ungdomskolen, et småslitt bygg fra 60 tallet der vi fikk streng beskjed om å ikke sparke ball opp i taket innendørs da takplatene var fulle av asbest :roll:

Hvor tøff var man ikke da om man dro til ballen alt man kunne opp i taket for morroskyld :wink: Var gøy helt til en fyr fikk en slik plate i huet #-o

Skrevet

Har dekkonline en fysisk sjappe, eller er det kun kontorer som er oppgitt på siden dems? (Lillestrøm og Ås)

Må ha nye sommerdekk i en fei :) Ene bakhjulet er på korden viser det seg...

Er dekk24.no i Moss også en fysisk butikk? Må sammenligne litt priser og høre hva de har på lager.

Skrevet
http://www.dagbladet.no/2012/06/12/nyheter/industri/samferdsel/utenriks/22064825/

Diesel er nå kategorisert som kreftfremkallende på lik linje med arsenikk og asbest.

De to stoffene som er nevnt som eksempler er vel ikke akkurat skadelige i form av kreft..?

Dieseleksos er ikke akkurat lukten av lavendel, men det skal bli interessant å se hvordan denne debatten utvikler seg. Folk har en tendens til å glemme at dieselbilene totalt sett kun står for en mindre andel av utslippene. Spesielt skipstrafikken er den store stygge ulven i miljøregnskapet, men det hører vi nesten aldri om. Sterke kapital og næringsinteresser sørger for dette. Det er den samme saken når det gjelder landbasert transport også.

Lokalt er imidlertid dieselbilene ansvarlig for de største utslippene, men dette er et resultat av politiske beslutninger. Man kan ikke klandre menigmann for å velge det billigste lovlige alternativet. Blame the Politicians!

Skrevet
http://www.blocket.se/kristianstad/Bmw_M3_E92_i_toppskick_Tillfalle_40907706.htm?ca=7&w=3

Fysatan som jeg misunner svenskene! :( Helt sjukt hvor billige e92 m3 er blitt nå

Spørsmålet er om E92 M3 i relativ forstand er billige i Sverige. Hvis etterspørselen etter disse bilene er lav (noe prisen kan tyde på) er det som regel en klar årsak til dette. Økonomisk usikre tider, høy arbeidsledighet, fallende realinntekter, stramme lånevilkår hos bankene etc. Dette er situasjonen i de aller fleste landene utenfor Norges grenser idag.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...