Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Da jeg var russ i 2009 så hadde vi en 1989 Dodge Ram B200 van med 5,7 liter bensin V8er. Virka fint igjennom hele russetiden var robust som fanken, gikk godt gjorde den den også Har dessverre ikke noe bilde av den her på PCen
fish Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 ":2c92pfgc]4 nye Hankook ventus prime på bussen. Fikset kjapt, billig og greit på dekkskift.no, rett utenfor Lillestrøm. Deilig å slippe å kjøre til Gøteborg i helga på korden Og bestilt iPhone 4S, ettersom ikke 5'eren ble lansert nå. Klarer ikke leve med androidhelvettet frem til mulig lansering i september. Nå har jeg holdt ut 2,5 år. Aldri mer. Vente eller ikke vente... Hmm... Jeg bommet litt på iPad'n, kjøpte en rett før siste versjon ble lansert. Litt irritert på meg selv kan en si... Har en 4'er, kjøpe 4S eller vente til 5'er???
Tzunami Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Fish: fikk et brev i posten med kopi av "jepp, en gul bugg til deg" i dag:p du som sendte? brevet var utrolig nok åpnet med et hull akkurat så stort som en bugg :(
fish Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Hmm... Det lå faktisk 2 gule Bugg i den konvolutten...
fish Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Hmmm... Tror det. Men du fikk Bugg, den gang for mange år siden...
noekult Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Har posten utro tjenere?? Da jeg var ung og naiv sendte jeg eks-kjæresten min 500 kr. i posten som en overraskelse. Det brevet kom aldri frem. Enda mer forstyrrende at det var vedlagt et ordentlig åpent brev til henne som jeg absolutt ikke ønsket at noen andre skulle lese... Fuck posten, men slik vil vel alltid forekomme i en slik bedrift der det er nærmest umulig å tette igjen slike "hull"? Faens horeunger...
knut_olestad Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Hmmm... Tror det. Men du fikk Bugg, den gang for mange år siden... Jepp, og god var den
noekult Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Hvor lager dem ikke Bugg i enkeltpakker lenger? Bugg banan... Tar gjerne et par "kasser" hvis jeg finner de til salgs igjen, nostalgi for min del...
asv Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Russetia ja. Helrenovasjon av en 90? gmc vandura 3500, 6.2d med en herlig 3-trinns automat. Slukte nok suppe gjennom russetia kaptenstolene ble byttet ut med noen seter fra en fårrd van, samt en sofa fra samme bil og en sofa av ukjent opphav. Parkett ble lagt, nye asfaltmatter, trekk på vegger og tak, og alt trevirke fikk seg et park strøk med lakk (ikke av typen fæl farge, her skulle det være stil). Ellers var det vel stereoen som var trekkplasteret i denne bilen, og det spillte da høyt nok.. Savner den bilen gitt.. ble solgt til østlandet et sted (ringerike?) Var vel et par og tredve høyttalere totalt i bilen. Teppe så parketten ikke skulle bli skitten og ødelagt
Tzunami Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Hmm... Det lå faktisk 2 gule Bugg i den konvolutten... Måtte trekke på smilebåndet når jeg fikk det Men makan til frekke folk! stjele 2 små uskyldige bugg!
ls44mm Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10050781
Shattered Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Russetia ja. Helrenovasjon av en 90? gmc vandura 3500, 6.2d med en herlig 3-trinns automat. Slukte nok suppe gjennom russetia kaptenstolene ble byttet ut med noen seter fra en fårrd van, samt en sofa fra samme bil og en sofa av ukjent opphav. Parkett ble lagt, nye asfaltmatter, trekk på vegger og tak, og alt trevirke fikk seg et park strøk med lakk (ikke av typen fæl farge, her skulle det være stil).Ellers var det vel stereoen som var trekkplasteret i denne bilen, og det spillte da høyt nok.. Savner den bilen gitt.. ble solgt til østlandet et sted (ringerike?) Var vel et par og tredve høyttalere totalt i bilen. [ Bilde ] Teppe så parketten ikke skulle bli skitten og ødelagt [ Bilde ] Tror jeg brukte mindre penger gjennom hele russetida enn jeg pleier. Jeg trente mer enn jeg pleier, også. Var ikke på noe russegreier, var ute natt til 1. mai med klassen min, jeg kjørte. Jeg tenkte at faen, ser ikke noen grunn til å bruke penger på dette tullet. Kjører heller Bmw og er fornøyd.
Marius2002 Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Moro å se når noen poster en Audi, så diskuterer de hvilken BMW den ligner på
Anbefalte innlegg