Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
[ Bilde ]

ETNISK HVITING :lol:

Moderatoredit (S.Hafsmo): Slike rasistiske bemerkninger har ingenting på bimmers.no å gjøre.

Og til sist så synes jeg denne her er bra jeg, når du først har bedt om det :wink:

Skrevet
Den talen fra otto jespersen er jævlig bra, utrulig enig i det han sier, faktisk.. haha :P

Samme her, er veldig enig i det han sier i den talen :) Og jeg kjenner MANGE som er like enige...

Skrevet

Min kommentar var først "mørk humor". så skrev 316 en "rasistisk" kommentar der jeg svarte han ved å kalle han homo. så endra jeg innlegget mitt på pur faenskap. Dette kunne ikke du vite så du er unnskyldt,

Skrevet
[ Bilde ]

ETNISK HVITING :lol:

Moderatoredit (S.Hafsmo): Slike rasistiske bemerkninger har ingenting på bimmers.no å gjøre.

Og til sist så synes jeg denne her er bra jeg, når du først har bedt om det :wink:

Her må det poppes popcorn.

Skrevet

Kom over en liten oppdatering på facebook som fikk skrubba en god latter ut av meg. Og ja, det er helt seriøst skrevet. I god tro om at hun hadde gjort en god gjerning. Haha

248004_10151014717280412_1960990284_n.jpg

Skrevet

Hvis noen føler seg sensurert får dere bare sende en PM, for nå ble det så mye fjortiskrangling her, at jeg bare sletter alt jeg føler er "over streken".

Skjerpings. [-X

Skrevet
Hvis noen føler seg sensurert får dere bare sende en PM, for nå ble det så mye fjortiskrangling her, at jeg bare sletter alt jeg føler er "over streken".

Skjerpings. [-X

Det er ikke snakk om å være rasist men å ta igjen med samme mynt, men greit nok for meg!

Skrevet
Najs Hafsmo. Innlegg 7777 ;)

Hehe, ja det kommer seg. ;) Synd jeg ikke fikk det med meg når det var nr. 7501. :mrgreen:

Fredrik 90:

Neste gang du føler Wicky mobber den hvite mann får du bare rapportere det, så slipper vi 12 sider med tull. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...