Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker om dritten.

Har fått låne en bil av jobben som jeg skal ha til i morgen.

Ford Focus EcoBoost med 1.0L motor. 180hk :)

Slenger ut bilde av saken når jeg er ferdig :D Tøff liten sak!

Er det ikke kun rundt 100 hk i den nye 1 litern da, eller blander jeg med den 2 sylindra saken som visst nok var så imponerende :) Er ikke helt inne i Ford systemet ser du :wink:

Må si at jeg blir litt fascinert av moderne biler.

E91en har hatt veldig dårlig batteri (originalbatteriet fra 2005). Dette har bilen kompensert for ved å redusere hastighet på coupevifte, slå av tenningen når spenninga er for lav når man står med motoren av og hører på radio etc. Igår ville den ikke lukke takluka med nøkkelen, så jeg fant ut at det var tid for å bytte batteri.

Kjøpte ett AGM batteri på biltema og fyrte opp NCS expert, der fikk jeg koda inn at jeg gikk fra ett 70Ah syrebatteri til ett 70Ah AGM batteri. Etterpå fortalte jeg bilen at den hadde fått nytt batteri, da sluttet bilen å gå i sparemodus på batteriforbruket. :)

E9X er jævla smarte biler ser du :D Noe annet som er tøft er at når man starter bilen og dytter viskerhendelen ned for ett visk så går det mye seinere enn normalt. Visst nok med tanke på om vintern når det ligger tung snø på ruta :)

Skrevet

Klokkemennesker, hva syns dere om denne? :) Mitt neste klokkekjøp:

tissot-visodate-1957_2.jpg

Case-backwCalETA2836.jpg

DSCN8099.jpg

Visodatewithsuit2.jpg

Får skreddersydd dress i gave (er Corneliani et bra merke?), og tenkte at jeg måtte ha en flott, litt retro, dressklokke til.

Skrevet

Snakker om dritten.

Har fått låne en bil av jobben som jeg skal ha til i morgen.

Ford Focus EcoBoost med 1.0L motor. 180hk :)

Slenger ut bilde av saken når jeg er ferdig :D Tøff liten sak!

Er det ikke kun rundt 100 hk i den nye 1 litern da, eller blander jeg med den 2 sylindra saken som visst nok var så imponerende :) Er ikke helt inne i Ford systemet ser du :wink:

Må si at jeg blir litt fascinert av moderne biler.

E91en har hatt veldig dårlig batteri (originalbatteriet fra 2005). Dette har bilen kompensert for ved å redusere hastighet på coupevifte, slå av tenningen når spenninga er for lav når man står med motoren av og hører på radio etc. Igår ville den ikke lukke takluka med nøkkelen, så jeg fant ut at det var tid for å bytte batteri.

Kjøpte ett AGM batteri på biltema og fyrte opp NCS expert, der fikk jeg koda inn at jeg gikk fra ett 70Ah syrebatteri til ett 70Ah AGM batteri. Etterpå fortalte jeg bilen at den hadde fått nytt batteri, da sluttet bilen å gå i sparemodus på batteriforbruket. :)

E9X er jævla smarte biler ser du :D Noe annet som er tøft er at når man starter bilen og dytter viskerhendelen ned for ett visk så går det mye seinere enn normalt. Visst nok med tanke på om vintern når det ligger tung snø på ruta :)

haha ja oppdaget akkuratt dette selv nå når jeg var ute å bytta hjul på bilen med anlegget på rimelig bra volum. plutselig kutta spilleren bare. så når jeg starta den hørte jeg startmotoren var litt slakkere enn vanlig :P

litt stilig. men syns min ble tappa rimelig fort egentlig men.

Skrevet

E46 har den samme funksjonen så den er jævla smart den også... :mrgreen:

Skrevet

Får skreddersydd dress i gave (er Corneliani et bra merke?), og tenkte at jeg måtte ha en flott, litt retro, dressklokke til.

Så ut som ett pent ur det. Hva koster det?

Har du vurdert Omega constellation?

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=34994605

Takk :) Har tenkt litt på brukt, men jeg ønsker en ny klokke... Kanskje jeg er sær, men liker at alle eventuelle riper og bruk kommer fra meg, ikke fra noen som har hatt klokka før :) Har et lite forhold til alle klokkene jeg har hatt, skjønner du...

Tror prisen ligger på rundt 460 Euro. Jeg ønsker å bruke ca. 5000 kr., så det passer bra til mitt budsjett (max 6000 kr., mer har jeg ikke råd til for tiden). Titter litt rundt, så mange fine klokker å velge mellom!

Finner en fin brukererfaring her: http://forums.watchuseek.com/f67/tissot ... 59020.html

Skrevet

E46 har den samme funksjonen så den er jævla smart den også... :mrgreen:

Hehe, ja men den demper ikke strømforbruket med dårlig batteri så den er ikke like smart :wink: Nei nå var vi banslige dere, godt det er i tulletråden :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...