Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

knut_olestad: Bra! :)

Kjexx: Blir for mye kræsj mellom rund stil (moderne) og firekanta stil (selve bilen med 90-talls design) syns jeg... Gå for ett sett med Alpinaer du, det er aldri feil på BMW :)

Skrevet
Hvis jeg hadde sagt "mellom en E36 og en E46", hva tror du jeg snakket om da? Bil eller felgstørrelse? ;)

Det er sannelig ikke godt å vite. Vi diskuterte felgstørrelser på E38 og hvor E65 kom inn i bildet er litt usikkert... :P

Kjexx: De felgene passer ikke på E38... :?

Skrevet

Marrakesch hadde vært fett på E38, men da måtte du hatt noen felger som var i lik stil som fargen og senk. Kan tenke meg et sett med noen Keskin hadde vært fett :D KT1 i typ 19". Deilig <3

Skrevet
[ Bilde ]

Hva syns folk om denne fargen her da? Skal kjøpe lakk på onsdag.. Og jeg klarer faen ikke bestemme meg..

[ Bilde ]

Eller denne kanskje..

[ Bilde ]

Eller denne..

[ Bilde ]

Imola rød er fet..

Den lysebrune er jo meget klassisk og luksuriøs, samt en farge som ikke er så vanlig å se. Just my 2cent :)

Skrevet
Tenker du på 22" Fredrik? Det ble nedstemt. :)

Nei... jeg tenker først og fremst på designet. Jeg har en fetisch der... felger bør være nogenlunde tidsriktige og passende til bilen når det gjelder designtema... :)

Skrevet

Nei... jeg tenker først og fremst på designet. Jeg har en fetisch der... felger bør være nogenlunde tidsriktige og passende til bilen når det gjelder designtema... :)

Akkurat som sko ;) Det må matche antrekket :)

Skrevet

Hva mener du passer på e38 da?

Skrevet

Var på tur med Mercedes istad på Atlanterhavsvegen! :) Hadde med GoPro og filmet kjøringen (film kommer etterpå), samt tok jeg et bilde med mobil og GoPro, bildet fra GoPro velger jeg å dele med dere siden det var en så fantastisk tur!

sajjafxaosf6sxnj1h1e.jpg

Skrevet
Hvis jeg hadde sagt "mellom en E36 og en E46", hva tror du jeg snakket om da? Bil eller felgstørrelse? ;)

Det er sannelig ikke godt å vite. Vi diskuterte felgstørrelser på E38 og hvor E65 kom inn i bildet er litt usikkert... :P

Hehe joa, var muligens litt ut av det blå, men jeg så på E38 bildene og har alltid hatt lyst på en, og kom på at Wicky har hatt begge. Spurte derfor om størrelsesammenligning :) Vet bare ikke hvor stor den føles i trafikken (jeg liker som [kanskje] kjent mindre sedaner). Kunne tenkt meg en en dag. Hver gang jeg ser en i trafikken blir jeg gira, har elsket designet siden jeg så en i James Bond som liten :)

Marius2002: Jeg har også lyst! Fantastisk smykke av en vei og natur, helt klart på min gjøreliste!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...