Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kompisen min sverger til 20000 kroners Nissaner. Behandler de aldri pent, men har så å si feilfri fri bil i to år hver gang. Hatt både Micra og Almera og nå vurderes selvsagt Primera :lol:

Skrevet

Har rulla en svart Auda R8 Spyder V10 her den siste uka også, fin bil, men jeg takler ikke hun som kjører den.

Verste golddiggeren i området, har tydligvis skutt gullfuglen..

Vi har en jækla kvalm type her på øya som kjører rundt i en sort Porsche 997. Fyren er nærmere 50 år og kler seg som en soss på 25 år, han kjører runder i byen sånn halv 4 på ettermiddagen da det er flest folk som kan se på ham. Møter du ham på veien så kan se at han ser på deg for å se om du ser på ham #-o Vi sto noen kompiser på utsiden av en kamerat sin garasje, og nede på hovedveien kom han kjørende i Porscha si og siden han bor lengre oppi veien så skulle han selvsagt bare fortsatt rett fram på hovedveien. Men når han så oss unggutter stå der å "henge" så så han sitt snitt til å brife litt, han brenner inn på sideveien og blåser forbi oss på fullt turtall før han bråbremser og snur 50 meter oppi veien og blåser forbi oss ned til hovedveien igjen og videre bortover i rettning der han bor :roll:

Fyren er helt på trynet, men dette er ikke det værste! Sønnen på 7 år heter Christian Dior og dattra på 4 år heter Celina :lol::applause: Ellers så jobber han som forsikringsagent hos Santander :wink:

Jeg ble flau bare av å lese det der #-o

Enkelte burde vært beskytta mot seg selv..

Fet bil da:

v7n2rkeyvn638b8hev98.jpg

Skrevet

Vil innstegslister fra E39 touring passe i sedan og omvendt? :-k Jeg er bare 90% sikker på at de gjør det.

Og hva er støtlister på tysk?? Vet det er door mouldings på engelsk, men lenger enn det klarer jeg ikke å konvertere.

"Rammschutzleisten" :lol:

Skrevet
Kompisen min sverger til 20000 kroners Nissaner. Behandler de aldri pent, men har så å si feilfri fri bil i to år hver gang. Hatt både Micra og Almera og nå vurderes selvsagt Primera :lol:

Det er jo egentlig genialt, de tåler jo utrolig mye juling. Kjøp - bruk - kast.

Problemet er vel at jeg har altfor stor interesse for bil, og jeg savnet BMW såpass mye at jeg måtte tilbake. Men tro meg det er dager hvor jeg savner Nissan, spesielt de dagene jeg hører klunkelyder.

Skrevet

Kjett å møte på ulykke da gitt.. Helikopter her og greier.. Skreiv om det i tråden min om noen vil lese mer, da jeg ikke gidder å skrive det opp igjen.

Skrevet

Er det noen her inne som vet hvor man kan kjøpe en billig håndholdt scanner som kan fange opp elektroniske signaler?... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...