Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, har vært rusten i det siste... Har fått vannlekkasje på badet, så jeg har pigget opp et jævla gulv... Sto vel en grei E30 der også, hvis jeg så rett?

Skrevet
Ja, har vært rusten i det siste... Har fått vannlekkasje på badet, så jeg har pigget opp et jævla gulv... Sto vel en grei E30 der også, hvis jeg så rett?

Ja, en tilsynelatende veldig god E30 320i. Så helt original ut :) Det er faktisk litt gøy med eldre BMWer som er originale, nesten bedre enn mange av de det er brukt mye penger på...

Helt sykt at man kan få glede av å se en original bil som ikke er skikkelig sportsbil, trodde aldri jeg skulle få sansen for det :)

Skrevet

Ja, en tilsynelatende veldig god E30 320i. Så helt original ut :) Det er faktisk litt gøy med eldre BMWer som er originale, nesten bedre enn mange av de det er brukt mye penger på...

Helt sykt at man kan få glede av å se en original bil som ikke er skikkelig sportsbil, trodde aldri jeg skulle få sansen for det :)

Var det ikke IX? Så litt for kjapt da! :P Bor du langt unna der? Jobben min er bare 2-3 min derfra.

Skrevet

litt rart spørsmål kanskje men, hvordan føles e30 å kjøre i forhold til e34? har kjørt e34 må si den var rimelig fin å kjøre. føltes ikke som så veldig gammel bil.

Skrevet

SATAN så jeg hater å skrive timer!

Må føre uendelig mange timelister til tider også. En for reise, en for arbeid med ditt, en for arbeid med datt, en for en garantijobb på en båt her og en for en jobb der. Jobba med commissioning på nybygg på mandag og litt i forrige uke: en liste for jobben jeg kom for, en for reisen opp. En liste for noen deler som manglet som måtte monteres og en liste for ombygging av en trafo. 4 hittil. Dukka opp en garantijobb på en annen båt ved et nærliggende verft på mandags kveld, et ekstra ordrenummer der. Kom inn enda en båt til med noen claims på tirsdags ettermiddag, så da var det en tur på den på tirsdagen og i dag, og selfølgelig et ekstra ordrenummer.

Reiste opp her på torsdag, vert her i 6 dager nå og har 6 ordrenummer å føre timer mot, samt 3 forskjellige båter å skrive reiseregning til. Når man då i tillegg har et noget tungvindt timeføringssystem er det til å få hemorroider av hele jævla dritten!

Skrevet
E30 er den beste bilen jeg har kjørt. Fantastisk å kjøre.

Finner man ett bra eksemplar så kan en E30 gi mye kjøreglede for en bilentusiast.

Nei, bor et lite stykke unna Alf Lie...

Skrevet

I en slik Audi 100 LS tilbrakte jeg mine første barneår (vår var mørkegrønn). Fatter kjøpte den ny i 1969 eller 1970. Jeg var 2-3 år gammel og husker selvfølgelig ikke dette, men jeg husker bilen svakt fra et par år senere. Best husker jeg at den ble erstattet av en Volvo 245 (stasjonsvogn). Vi fikk selvfølgelig bedre plass, men komfortnivået var ikke det samme og jeg savnet instrumentpanelet i Audien (utrolig hva man fikserer på som barn)... :)

Skrevet

hvorfor er nicasil et problem da? :P er jo bare bedre det. noobs som skjærer sylindere.

har faktisk en sliten DR sylinder liggende :P

men mener tp trophy er samme sylinder.

har tp86 sylinder, stempel og topp liggende til am6 om noen skulle trenge :lol:

har polini evo2, hebo manston replica og yasuni C21 til aerox liggende og :P

Jeg liker støpejern, rett og slett fordi det kan borres uten at det koster en formue. Samtidig har jeg aldri klart å skjære en støpejernssylinder, nicasil-sylindere derimot har jeg skjært min "fair share" av.

Skrevet

Etter en liten tur rundt i Roma i dag så er en ting helt sikkert, inn i den byen skal IKKE jeg med BMWen :shock: Ikke en bil var uten bulker eller skrap, samme om de var gamle og billige eller nye å dyre. En annen ting er den helt ville trafikken, var ille nok å kjøre til hotellet som ligger i utkanten av byen [-o<

Nei bilen får stå trygt i hotell garasjen :)

Skrevet
litt rart spørsmål kanskje men, hvordan føles e30 å kjøre i forhold til e34? har kjørt e34 må si den var rimelig fin å kjøre. føltes ikke som så veldig gammel bil.

har begge deler nå

e30 er mer presis og "artig" litt mer kom igjen å kjør litt fortere i denne svingen neste gang :P

e34 er mer den lene seg tilbake å bare kjøre behagelig, men funker greit å kjøre litt "inspirert" og.

må vell nesten si at e30 er bedre å kjøre, men e34 er mer behagelig :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...