[space] Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Tar de skiltene der og da, eller får en kjørt dit en skal? Høres jo ikke helt bra ut. Drar på søndag. Satser på de sjekker ferietrafikk på fredag/lørdag om de er ute. Er jo håpløst av meg å være så sent ute, men sånn går det med jobb og tvillinger... Ikke lett å finne tid til/ huske på slikt.
316 Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Du får ikke kjøre noe sted. Får vel bot også. Vurdert leiebil?
eeikenes Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Greit nok at litt camber ser fint ut, men det finnes da grenser?!
[space] Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Hmm, det er uaktuelt Satser på det går greit, så fikser jeg det så fort jeg har mulighet.
Nytern Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Gjelder forsikring hvis bilen har en avskiltningsbegjæring på seg? Jeg aner ikke, vært kjekt å vite.
awt Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Jeg var hos vegvesenet og godkjente senkesettet på Primeraen min etter at fristen (og den utsatte fristen) for EU-kontroll hadde gått ut. De nevnte det, men gjorde ikke noe mer utav det når jeg sa at jeg hadde time og at det var på grunn av godkjenningen.
StianA Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Gjelder forsikring hvis bilen har en avskiltningsbegjæring på seg? Jeg aner ikke, vært kjekt å vite. Uten og være 100 % sikker mener jeg og ha lest at forsikringen gjelder men du får ikke tilbake så mye som bilen er vært. det er en veldig redusert pris Samme hvis du kræsjer og har over steget km standen du har hos forsikrings selskapet så får du redusert pris pga dette.
noekult Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 av å hente en 325 Cab idag Måtte ha en sommerbil skal til sveits en tur [ Bilde ] Føler at du kjøper og selger gromme biler så ofte at ingen legger merke til det lenger
[space] Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Kjekt at alle verksteder har minimum 2 uker ventetid nå også da...
StianA Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 oida http://www.varden.no/nyheter/her-gikk-d ... -1.7434644
KireS Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 ":18nxs48e]Kjekt at alle verksteder har minimum 2 uker ventetid nå også da... Var nettopp om dette i lokal avisa. De klipper desverre skiltene på stedet.
Anbefalte innlegg