Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ikke at det sa meg no særlig...jeg har filmer på laptopen som jeg vil ha over på ipaden..HOW DO I DO IT?!

du må konvertere filene om til mp4 videoer, det er det som funker på itunes, slik at det kan overføres på iphone/ipad /ipod osv, bare gå på google og søk etter video converter to itunes eller video converter to mp4. men husk at det er lettere om du laster ned itunes friendly filer så slipper du converteringen ==)

EDIT: du må konverte videoene til en av disse 3 variantene : ".mov", ".m4v", or ".mp4"

Skrevet

I dag blir senkefjærer montert på bilen. Gjør det ikke selv, så det blir spennende å reise fra jobb for å se hvordan resultatet ble.

Skrevet

Avtalte pris hos lakksjappe, totalt 3600,- inkl moms.. Fikk faktura for litt siden pålydende 4410,-

Dvs at jeg egentlig har betalt 2xmoms? Googla litt om emnet og ser at håndverkere liker å avtale priser inkl moms muntlig for så å legge "moms" oppå det igjen.. Det er da ikke rett? Skikkelig kjipt å betale når man vet man blir screwed.

Hater å klage, men hater å betale for mye og :lol:

Om ikke annet har jeg lært en gang for alle at skriftlig pristilbud er eneste veien å gå.

Fish!!

Da forventer jeg bilder! :D

Skrevet
ikke at det sa meg no særlig...jeg har filmer på laptopen som jeg vil ha over på ipaden..HOW DO I DO IT?!

Enten må du kovertere alle til iTunes formatet og overføre via iTunes, eller så låser du opp iPaden med 1 klikk programmet som du finner her http://greenpois0n.com/ og overfører filmene etterpå. Den gjør alt for deg, brukte det selv på i min iPod Touch.

hm hm hm...jailbreake ipaden? Saken er..får overført 3 episoder av en sesong, men ikke alle...

Skrevet

Enten må du kovertere alle til iTunes formatet og overføre via iTunes, eller så låser du opp iPaden med 1 klikk programmet som du finner her http://greenpois0n.com/ og overfører filmene etterpå. Den gjør alt for deg, brukte det selv på i min iPod Touch.

hm hm hm...jailbreake ipaden? Saken er..får overført 3 episoder av en sesong, men ikke alle...

Nei, du trenger hverken konvertere eller jailbreake noe som helst. Last ned den appen jeg nevnte i app store. Koble iPad til iTunes. Gå til iPad og programmer fliken, velg programmet i programlisten og velg legg til. Så er det bare å smelle in det du vil(og det er tydeligvis the kardshians... :oops: )

Skrevet

Har en gammel Htc Desire, den har gjort jobben og vel så det.. Siden jeg la inn ett nytt ordspill (Rumble?!) har telefonen dessuten fått seg noen lufteturer på egenhånd.

Jeg takler ikke å tape mot fruen :lol:

Uansett, min neste telefon blir noe alà det samme. Liker Android-baserte telefoner jeg.

Skrevet

Jeg tenker den nye samsungen med prosjektor blir en hit på Grünerløkka. Da kan jo alle vise bloggen sin rett på veggen når de er på café :)

Skrevet
":2eeapgdx]Noekult: hjelper vel lite med S3. Samme androidhelvette :)

Fikk endelig min iPhone 4s et par uker tilbake. Deilig å være ferdig med det buggy hakkete androidopplegget.

Pfft... Går ikke tilbake til iPhone. Er kjent med iOS (via iPod Touch). Kjøpte 4S av kompis, men leverte tilbake. Ble frustrert av nærmest ingen valgmuligheter, kan jo ikke fjerne alle uønskede apps fra snarveismenyen engang.

Siste ting; Bare vent til din iPhone blir litt gammel og, den skal ikke vare evig og jeg har hørt nok av venner klage på at dems iPhone har begynt å oppføre seg mongo...

flonoen: De siste telefonene fra Android har ingen verdens problem med flyt :)

Er nok begrenset med valgmuligheter i forhold til Android, men hvis man ikke er langt over gjennomsnittet Geek/nerd

som må ha multitrippelavanserte duppeditter som ikke betyr noe for den normale mannen i gata, så er jo iphone helt overlegen på brukervennlighet.

Og jo, du kan ligge akkurat hvilke apps du vil i snarveis menyen.

På jobben min har de brukt iphone i mange år, helt til det ble kjøpt inn noen Samsung Galaxy s2.

De som fikk disse S2'ene har gått tilbake til sin 3g og 3gs i stedet fordi de syns s2 var ræva i forhold.

De iphonene virker helt utmerket selv om de er 3-4 år gamle.

Skrevet

215/35-18 blir bra på 7,5" felg det? Har 215/35 på et sett med 7" felg nå, kan vel bare flytte de over på en felg som er 7,5"?

Tror dette blir nye hjul til minien:

dac134d5_3855.jpeg

Skrevet

Skulle nesten tro jeg hadde kommet til et bmw-treff når jeg kom til hytteparkeringen her. En x3, 2 stk x5, en x6, en e91 320d og en e60. I tillegg til en cayenne, og en touareg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...