Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger svar :

E36 har 3 rør som har med bensintilførselen å gjøre, akkurat der hvor di 3 rørene går opp 90 grader når dem skal oppover mot bensintanken har jeg lekkasje på det røret lengst til høgre. Dette er ett av to rør med slangeklemme.

Kan jeg ha koblet feil når jeg monterte opp igjen tanken? Med en gang jeg vrir nøkkelen står strømmen ut der bensinslangen går over til røret som går videre framover bilen.

Hvor skal hovedtrykktet stå? Det er 2 rør med klemmer, og ett som er "helt"

Skrevet

Noen som har vært på Defqon før her? Har blitt litt ravehore etter jeg var på sensation.nl forrige helg, frister med mer :D

"vokste fra" sjangeren på 90tallet men den videoen her var grom.

Skrevet
Trenger svar :

E36 har 3 rør som har med bensintilførselen å gjøre, akkurat der hvor di 3 rørene går opp 90 grader når dem skal oppover mot bensintanken har jeg lekkasje på det røret lengst til høgre. Dette er ett av to rør med slangeklemme.

Kan jeg ha koblet feil når jeg monterte opp igjen tanken? Med en gang jeg vrir nøkkelen står strømmen ut der bensinslangen går over til røret som går videre framover bilen.

Hvor skal hovedtrykktet stå? Det er 2 rør med klemmer, og ett som er "helt"

Du har ikke tatt feil og koblet trykk og retur mot hverandre da? Er ikke inne på bensinsystemet til E36, men det var det første som slo meg..

Men du sier også at med en gang du slår på tenning så strømmer det ut der bensinrøret går iver til røret fremover, det må det vel gjøre om du skal få bensin frem til motor?

Tips: Se på GS sine sider, om du kan finne noe på ETK (delekatalogen) der :)

Skrevet

Noen dataguruer her? Har HDD fail på Thingpad`n hvordan i svarte skal jeg få inn igjen de filene som den påstår mangler når jeg ikke har dvd-rom? XD

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...