Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Alle sammen kjører jo V70. Det sitter som regel en familiefar eller mor bak rattet på en V70. Utrolig kjedelig bil.

Hvorfor ikke heller kjøpe BMW? E91 eller E61 er knallbiler for familie. V70 kan gå å legge seg hvis man sammenligner med E91 ihvertfall.

Hvorfor må alle kjøre Bmw da? Syns V70`n er pen jeg, om det gjør meg kjedelig så værsågod.

Om du klarer å overbevise alle som kjører V70 til å kjøpe seg E61 blir det en jævli kjedelig bil også :)

Bra ikke alle er like og liker det samme.

Skrevet
Noen som har god peiling på lover & regler her? Gjelder lønn... Siden 1. Mai i år falt på en søndag, fikk jeg bare søndagstillegg for å jobbe. (noe å 20kr timen ekstra)

Er vell temmelig hellig den dagen? Jeg mener iallefall at jeg skulle hatt dobbelt betalt...

Jeg har 700 kr i timen de dagene der.

Skrevet
Hvilken bruker var det her som hadde en skikkelig detailing på en bil jeg ikke husker merke eller modell på. Link var under signaturen hans. Anyone?:)

Tommy, kanskje?

Fant ingen link hos han, så da er det vell ikke han jeg så :P

Skrevet
Hvilken bruker var det her som hadde en skikkelig detailing på en bil jeg ikke husker merke eller modell på. Link var under signaturen hans. Anyone?:)

Tommy, kanskje?

Fant ingen link hos han, så da er det vell ikke han jeg så :P

Fin beskrivelse xD en eller annen fyr som tok detailing på en eller annen bil xD

Skrevet
Alle sammen kjører jo V70. Det sitter som regel en familiefar eller mor bak rattet på en V70. Utrolig kjedelig bil.

Hvorfor ikke heller kjøpe BMW? E91 eller E61 er knallbiler for familie. V70 kan gå å legge seg hvis man sammenligner med E91 ihvertfall.

Hvorfor må alle kjøre Bmw da? Syns V70`n er pen jeg, om det gjør meg kjedelig så værsågod.

Om du klarer å overbevise alle som kjører V70 til å kjøpe seg E61 blir det en jævli kjedelig bil også :)

Bra ikke alle er like og liker det samme.

Agreed, V70 er en veldig fin bil, kanskje ikke akkurat verdens mest inspirende kjøreegenskaper, men so what?

Hvor ofte i det daglige driver man å utfordrer maks?

Kjørte seinest i går min søsters 04 modell 2.0t og den er en meget behagelig bil å kjøre.

At automaten skal være så treg, føler ikke at det er noe stort problem når jeg kjører den.

Og det finnes sportslige utgaver av v70 også, nemmelig V70 R, og fordi av oss som har prøvd, så dekker den mine behov i allefall.

Skrevet

Noo, nå har bilen min gått 178 000km :(:P km.stand når jeg kjøpte den var 175 000 :P Og det er 1 år og 4mnd siden.. :shock:

Skrevet
Jeg lurer på om man får en hytte på Trysil, bikkje og barnevogn med på kjøpet når man kjøper seg en V70 jeg :-k

Isåfall skal jeg kjøpe meg V70, for det er en jævlig god pris på hytte i Trysil :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...