Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Signs gav meg chills ja, samme med The Village (mest fordi jeg ikke skjønte en dritt av hva som foregikk). Hva skjedde egentlig med M. Knight Shamalamapajama? Bare gått nedover i karrieren hans...

Det er forøvrig The Thing fra 80-tallet som gjelder, så den nylig og den er helt rå selv i dag, MYE tøffere enn de aller fleste skrekkfilmene som lages for tiden.

Fredrik 90: Du må se The Descent (2005). Det er en koselig skrekkfilm man kan se med dama en natt :)

Og, haha, kult med stance, men her ble det litt i overkant mye på bakdekka (gammal, søt Kadett): http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35812786

Verdens beste prank?

Disse gutta drypper potetgull/kjeks i middel som gir avføringstrang (fant ikke på bedre ord :P), og mater det til måker på stranda! Bæsjeregn!

http://www.youtube.com/watch?v=OfIEPpIN_JM

:lol: ^3

Bedre kjent som avføringsmiddel...? :applause:#-o

Ja, jeg var faktisk helt tom da jeg skrev posten (driver å faster/ramadan vøtt, blir helt tom i huet etterhvert)

Noekult: Veldig forskjellig om det følger med utløserlager eller ikke i clutchkittene.

Må nesten bare høre med de du kjøper av om det følger med.

Min erfaring er at det nesten er oftere det ikke følger med. (OEM kit)

Takk, tar kontakt med GS for å spørre!

Skrevet

the thing fra 1982 eller 2011?

Var den siste fra 2011. Synes det ble litt for voldsomt jeg da, er igrunn ikke fan av sånne science fiction grøssere med romvesner og monstre :(

Hehe! husker forøvrig vi så Signs med Mel Gibson når vi var mindre, var jo livredde for å legge oss om natta i tilfelle aliensa kom :roll:

ikke veldig fan av sånn science fiction selv.

jeg syns faktisk the thing fra 1982 med kurt russel er bedre. selv om den er gammel, ser gammel ut og ikke er i HD :P

de 2 filmene er jo en historie. 2 min før den nye filmen slutter så begynner den gammle.

de scenene på slutten av den fra 2011 der de flyr helikopter etter hunden er tatt fra den gammle filmen. den begynner nemmelig med at de flyr etter hunden. så de har bare brukt de samme film klippa :P

Skrevet

ikke veldig fan av sånn science fiction selv.

jeg syns faktisk the thing fra 1982 med kurt russel er bedre. selv om den er gammel, ser gammel ut og ikke er i HD :P

de 2 filmene er jo en historie. 2 min før den nye filmen slutter så begynner den gammle.

de scenene på slutten av den fra 2011 der de flyr helikopter etter hunden er tatt fra den gammle filmen. den begynner nemmelig med at de flyr etter hunden. så de har bare brukt de samme film klippa :P

Sier du det, det viste jeg sannelig ikke :) Jeg stussa igrunn litt på måten filmen sluttet på, det ga liksom ikke noe mening :? Men så har jeg ikke sett den gamle heller da :P

Skrevet

Fredrik 90: Du må se The Descent (2005). Det er en koselig skrekkfilm man kan se med dama en natt :)

ooh... Den er ekkel, skvatt som faen opptil flere ganger :P Og forressten... SKÅL!!!! :beer:

Skrevet

Var med bestefar og henta bil i dag.

1936 Wanderer W250 cabriolet. 1/3 solgt ny i Norge så temmelig sjelden sak :D

p71r2m2ntdoyimgn1x0f.jpg

pv6ivpl33tiwzfo5zxko.jpg

Skrevet

folk maser masse om at de har spacere på 5 mm og sånn..

tok den helt ut jeg. bilen min har litt mer enn 5 mm :)

os3o2dtqihb6uwaaem7e.jpg

Skrevet

Jeg hadde en W123 300d, uansett hvor jævli jeg pressa den gikk den aldri over literen på mila :)

Og den hadde gått noen meter og:

[ Bilde ]

Og på slutten så gikk den med div. understellsdeler som kun hang sammen ved hjelp av strips, spiker og stålstreng.. Han som kjøpte den var jo rape galen..

Skrevet

Jeg hadde en W123 300d, uansett hvor jævli jeg pressa den gikk den aldri over literen på mila :)

Og den hadde gått noen meter og:

[ Bilde ]

Og på slutten så gikk den med div. understellsdeler som kun hang sammen ved hjelp av strips, spiker og stålstreng.. Han som kjøpte den var jo rape galen..

:shock:

Skrevet

Da har man sett nye batman-filmen også.. Levde ikke helt opp til standarden satt av forrige film, men var absolutt en bra film.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...