Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, ser ut som det er ferietid, er ikke mye respons å få på salg av bil på bimmers om dagen. Ser ut som man må ty til Finn.no gitt ;p

Skrevet
Var gøy å få med seg det :) spesielt den sauegrillingen! :D grilling er så konge!

ja det var det! :) moro lesning wicky :)

Skrevet

Jeg ser det ble diskutert noe bruktbil om hva som er bra og ikke. Jeg har tro på at de aller fleste biler er bra om eierne har fulgt opp service og tatt godt vare på bilen. Slitedeler må selvsagt byttes og på en gammel bil så blir vel lakken deretter, men rent teknisk tenkte jeg på. Hører fra mange at når en bil har passert 15 år så har den gjort sin jobb.

Skrevet

Har hatt IS'en i snart 1 år og brukt den hver eneste dag. Ingen problemer. Eneste jeg har måtte bytte har vært dynamoen.

Dette er snakk om 20år gammel bil!

Skrevet

Samme med E34en min. Den har kun vært eiet av godt voksene folk og har alle servicer fulgt til punkt og prikke på merkeverksted, bilen går som ei klokke :) Godt vedlikehold av motor og karosseri er absolutt en viktig del om bilen skal vare lenge :)

Skrevet

Prøvekjørt e90 i dag. 320d med automat, sportseter, skinn, navigasjon, panoramatak osv... Ikke så mye å utsette på den nei :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...