Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Siden dere sannsynligvis aldri leser i tråden om den feteste bilen på bimmers :mrgreen:

Har en e30 -89 IX touring, senka osv med ca alt utstyr man fikk back in the days og 350-400 turbohester. Saken er;

Er etpar karer som mener at de skal kjøpe den, nei sier jeg, men joda..

Sier jeg ok ser jeg for meg at det blir en E46 320D stasjonsvogn for pengene.

Så, overtal meg til å ikke selge.. :)

Har hatt samme følelsene/tankene de siste dagene. Vil du finne lignende bil igjen? Hvis nei, behold!

Jeg vet ikke hva jeg vil, ikke lett...

Forøvrig enig med Wicky, jeg holder meg på land så lenge det lar seg gjøre.

Skrevet
Ikke selg! Den kjærra di er way coolere enn noen e46 Kvasi!!! Også går den på djevelens sitt drivstoff... :P

Det er den virkelig.. Men jeg blir ikke yngre etterhvert og det blir stadig vanskeligere å forsvare et bensinbudgett på 1000 kr uka.. :)

Skrevet
Jeg som den hardbarka pakistaneren jeg er, kunne aldri tenkt meg å bruke mer enn ett par timer til sjøs i en båt mindre enn danskebåten.. Ikke fordi jeg blir sjøsyk..men fordi jeg ikke føler meg komfortabel eller trygg i en båt... sikkert pga mine manglende svømmeferdigheter.. :P

Har nok litt å si med hva man er vandt med :) Jeg har vokst opp med båt og helt siden jeg var liten så har vi vært på båttur langs sørlandskysten og opp til Sverige i flere uker i strekk, fikk min første båt som 10 åring en With 10 med 9,9 hk :wink:

Har hatt noen båter siden den gang og den jeg likte best var en Scand 7600 jeg hadde for litt siden, med en behagelig Volvo Penta 4,3 liters V6er på 225 hk. Den var tørst men akk for ett deilig og stille svev det var på den motoren for ikke å snakke om hvor fint båten gikk i sjøen :) Dette er første sommeren min uten båt og jeg merker at jeg må nok ha meg båt igjen, ingenting slår å være på sjøen en varm sommerdag 8)

Skrevet
Siden dere sannsynligvis aldri leser i tråden om den feteste bilen på bimmers :mrgreen:

Har en e30 -89 IX touring, senka osv med ca alt utstyr man fikk back in the days og 350-400 turbohester. Saken er;

Vel... Hves du selge så er du en hestk... Har lest tråden ja, og sett youtube klipp...

Skrevet

Har hatt samme følelsene/tankene de siste dagene. Vil du finne lignende bil igjen? Hvis nei, behold!

Jeg vet ikke hva jeg vil, ikke lett...

.

Nei. Det er så enkelt. Ble lagd ca 5200, og jeg vil aldri igjen få en bil som gir meg samme eierglede. Men, når de nu byr ser man for seg hva man evt kan kjøpe og så får man automatisk lyst på det..

Men snart snør det og da er det virkelig E30en sin tur til å shine.. :)

Skrevet
Da er det vel ingenting å lure på lenger... Bare ha bilen ut vintern :) :)

Snakker vi 6-sifret bud? ;)

In case noen vil være med sier jeg selvsagt ikke så mye, men 6sifret er nevnt ja.

Skrevet

Nye bilvasken min. :)

Oi kan jeg begynne og vaske bilen hos deg eller :D

Kan vel konkludere med at Kjexx sitt panser vil være jævlig rent og fult av vaskeriper :D

Skrevet

Tror du kommer til å angre som faen jeg.

Skrevet

Fikk litt problemer med dirtbike'n på søndag, idet vi var ferdige med å kjøre fikk jeg den ikke ut av fri lenger :S så begynte å demontere i går, fant feilen, utbedret og nå er den montert sammen igjen :) skal straks fylle ny frisk olje på den og prøvekjøre igjen, gleder meg :D

Skrevet

Selg kvasi! Hvis noen byr deg 6 sifret tall for den bilen der, selg. Bedre å godta dette enn å bli lei av bilen å selge for mye mindre senere.

Skrevet

Hmm. I utgangspunktet hadde jeg planer om å kjøpe med en gammel dieselmerce med hensikt som bruksbil, men nå vurderer jeg sannelig E46 320DAT. Disse ligger jo på rundt 100k nå, så da kan det bli aktuelt. Må få kvitta meg med E36'en også.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...