Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
jaja...min neste bil kommer forhåpentligvis til å bli en ny Citroen C1! Jeg tenker at mange her inne kommer til å bli sjalu da ja 8)

Citroen_C1_front_20080417.jpg

Er du serriøs :cry:

Skrevet
Bilde? :)

Av den du skal ha altså, ikke en random en du finner på nettet :P

Bilde kommer i morgen når jeg får hentet den :P

Gikk visst hele helga :)

bbxi4oxt9nmdfawwqzla.jpg

fchjf7y5thvv54qt0j7b.jpg

8fqfcajzxt7rmd4fkfhy.jpg

iirm3t9z9zez5rol0d0m.jpg

Dette går som ett realt børseskudd :)

Skrevet

mhm..og den skal ikke ha 1 kryss på utstyrslisten.. Muuuuuuligens litt senk og felger(da blir den jo seriøst rå)

men joda, det er faktisk sant! Hovedinteressen er for tiden motorsykler så bil har blitt mer et transportmiddel. Men jeg har lyst på en helt ny bil og ikke noe brukt ræl.. Når det i tillegg skal koste minst mulig så er C1 perfekt. Jeg kunne aldri eid en ut-av-esken-bmw, så dermed er det billigst å ikke eie i det hele tatt..hehe..

Når det er sagt så kunne jeg også tenkt meg en Fiat 500 Twin Air.. vil tro den har en ganske heftig lyd med litt åpen eksos.. :lol::twisted:

edit: Vil ha denne også da...

Moto-Ducati-848-EVO.jpg

iogmed at jeg jobber hos Harley Davidson så er jeg vel nesten forpliktet til å kjøre det, meeen det er ikke helt det samme da :)

Over til bmw..

Skrevet

205766_10150211092774134_529464133_8254247_431101_n.jpg

208489_10150211096674134_529464133_8254305_1497545_n.jpg

Fått opp noen spotter! skal ha rundt hele!

Jada masse å gjøre på huset! er ferdig inni, så nå er det utenpå det skal shines opp 8)

Skrevet

Jeg har en helt strålende Søndag, takk! Tempen er fin, middag er inntatt og forum er trålet!

Det jeg prøvde å få frem til deg er at du er arrogant. Take it down a notch or two. Bare et velment råd, jeg vil bare at vi skal kunne holde en saklig tone til hverandre her inne. Thats all [-o<

Du er selvfølgelig i din rett til å mene at jeg er arrogant. Det er leit å høre, men det er heller ikke så rent lite spydig å slenge ut en slik påstand uten videre når du ikke kjenner vedkommende. Jeg vil tro at de aller fleste betakker seg for en slik oppførsel. Husk at jeg... ikke før nå... har kommet med en personkarekteristikk av deg.

Ingen skade skjedd, jeg setter pris på at folk er ærlige mot meg og sier det de mener. Godt eller vondt :)

Nå har du skrevet så mye om deg selv her på forumet at jeg faktisk føler at jeg til en viss grad kjenner deg. Ihvertfall i den grad en kan kjenne noen ved 1-veis kommunikasjon. :wink:

Skrevet
Jaja, jeg postet for et par hundre sider tilbake et brett jeg lakkerte og lagde motiv på. Men det var bare prøvejobb, så idag pusset jeg ned igjen og gjorde alt på nytt, her er resultatet:

n2rcuwy2gos2qjfefmqv.jpg

De bretta dine er dritkule, og det sier litt fra en som aldri har fatta poenget med skating :applause:

Skrevet
Flashing news! Onkelen til dama har kjøpt seg Barockengel!!! :|:shock::mrgreen:

Visste ikke han var til salgs?

Så det er der han er? Har ikke hørt fra han på lenge nå, får vel sende på en mail å sjekke pulsen :lol:

Skrevet
Jaja, jeg postet for et par hundre sider tilbake et brett jeg lakkerte og lagde motiv på. Men det var bare prøvejobb, så idag pusset jeg ned igjen og gjorde alt på nytt, her er resultatet:

http://i55.tinypic.com/2vamucl.jpg

De bretta dine er dritkule, og det sier litt fra en som aldri har fatta poenget med skating :applause:

Takker! :) Moro når en får til å lage selv. Bruker gamle plater og sliper de ned (De andre jeg har hengende er nye og skal aldri røres)!

Poenget med skating vet jeg igrunn ikke, jeg skater fordi jeg synes det er moro og utfordrende. Om jeg ikke trikser, så er det ganske herlig å bare cruise seg en tur. Samme som med sykkel. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...