Yngvejos Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Feeett! Spinne noen rundinger da regner jeg med? Det var ikke i tankene. Jeg skal ta den en tur ut på landeveien og se om det kan være en fremtidig arvtager til e30en. Med en nypris på 475k burde det gå an å få tak i ett billig brukt eksemplar innen få år.
316 Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Tror det blir en klassiker om noen år, men er vel svindyr nå vel? http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.8272221 Dette er gutta sine... ! Lurer på hvor mye adrenalin du har i kroppen mens du står der...!!!
flonoen Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Feeett! Spinne noen rundinger da regner jeg med? Det var ikke i tankene. Jeg skal ta den en tur ut på landeveien og se om det kan være en fremtidig arvtager til e30en. Med en nypris på 475k burde det gå an å få tak i ett billig brukt eksemplar innen få år. Er den altså komt ut til forhandlere for prøvekjøring? Kunne tenkt meg å prøvd en selv. Prøvekjørte en 130i her om dagen, gir litt mersmak for nyere bil. 400k for en 06-modell er dog litt mye, mer spent på gt86/brz om et år eller så, på bruktmarkedet.
Fredrik 90 Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Steike å jeg klikka på morran i dag når jeg skulle til jobb. Klarte selvsagt å utløse alarmen på E34en og jeg fikk den faen ikke av igjen, av knappen på nøkkelen er litt klein og den streika selvsagt totalt når alarmen hylte som værst. Naboer kom i vinduet å greier, flaut Når den endelig ga seg så satt jeg meg inn for å starte, men det betyde ikke at den var deaktivert for da slo startsperra inn og hylekoret var i gang igjen Etter nok en runde med febrilsk trykking på nøkkelen og masse banning så ga den seg endelig å jeg kunne kjøre til jobb, litt små svett, litt forsinket og veldig flau
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Du har gjort en bommert i det siste Fredrik...Du glemte å sladde nr på bimmern din... Nå kan alle se skiltnr
Nytern Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Jeg starta dagen med 1 time på dass etterfulgt av startproblemer med ladaen og ett vindu som ramla?! ned i regnværet.. Endte opp med å putte slange i ei kanne med 2taktsbensin jeg hadde liggende inn til bensinpumpa. Da ble det fyrings igjen! Håper at ny pumpe fikser problemet altså. Kom bare litt over en time for sent på jobb
Yngvejos Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Feeett! Spinne noen rundinger da regner jeg med? Det var ikke i tankene. Jeg skal ta den en tur ut på landeveien og se om det kan være en fremtidig arvtager til e30en. Med en nypris på 475k burde det gå an å få tak i ett billig brukt eksemplar innen få år. Er den altså komt ut til forhandlere for prøvekjøring? Kunne tenkt meg å prøvd en selv. Prøvekjørte en 130i her om dagen, gir litt mersmak for nyere bil. 400k for en 06-modell er dog litt mye, mer spent på gt86/brz om et år eller så, på bruktmarkedet. Ser sånn ut. Jeg søkte om prøvekjøring via toyota.no. Da ringte de meg opp og fortalte at de skulle få inn en bil på Onsdag. Offisiell norgeslansering var i september og de regnet med at de ikke var i stand til å levere nye biler før til neste år. Hadde egentlig regnet med at de kom til at de kom til å avvise forespørselen fra en 23 år gammel guttehvalp, men de er visst greie på prøvekjøring.
flonoen Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Fyrte nettopp avgårde en forespørsel selv. Synst mange bilforhandlere er flinke til å behandle alle som potensielle kunder. Vi lever jo i en tid der mye diverse folk har mye penger, unge finansfolk i penklær, folk fra olja som går i hullete jeans osv.
Jordfræsar Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Mye koster en firmware oppdatering på bimmer'n? Da tenker jeg hele kjærra. (Mye utstyr på bilen.) 2-3 tusen?
Yngvejos Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Mye koster en firmware oppdatering på bimmer'n? Da tenker jeg hele kjærra. (Mye utstyr på bilen.) 2-3 tusen? Et lokalt verksted skulle ha 4000 for å oppdatere alle moduler på min e91. Jeg tok fattigmannsvarianten å kjøpte en k+dcan kabel på ebay og flashet modulene selv. Nå venter jeg på en 50A strømforsyning i posten så jeg kan få navigasjonen opp å gå igjen.
Jordfræsar Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Takker Yngve. Skal høre hva de sier nede på sjappa her. Problemer med iPod Touch'n og navi'n. Skal se om det fungerer bedre om jeg får oppdatert blåtannsaken som det står nevnt på bmw.
S.Hafsmo Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Mye pent på finn.no for tiden. Visstnok en orignal Alpina B2 BMW 5-serie 1973, 64 000 km, kr 251 530,- Og en E21. BMW 3-serie 323ia 1979, 180 000 km, kr 58 540,-
scoot Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Takk Hafsmo, nå må jeg faen meg ta på meg en smekk..
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 sikkert kupp for noen? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=36417685
Anbefalte innlegg