Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Og for de som ikke vet hva Barockengel er... BMW 501 fra 1951 i dette tilfelle...

800px-BMW_Barockengel.jpg

Barockengelen er en utrolig elegant og staselig BMW modell. Vi har et lokalt eksemplar i nabolaget og det er alltid like hyggelig å se bilen når den blir tatt frem hver vår. Eieren er en liten smårund fyr i 60-årene med mustache og hatt... ser ut som broren til Hercule Poirot i David Suchet´s skikkelse.

Apropos Barockengelen. Det er ikke så merkelig at den fikk dette kallenavnet når man vet at f.eks Citroën DS kom knapt 3 år senere, men elegant er den allikevel.

Skrevet
Observerte bensinpriser i sted... Falt hele dagen, fylte på 95 for 13,17 kr. kl. 22, kl. 01 lå den på 12,87... Konklusjon, fyll på bensin neste gang etter midnatt på søndag.

Noen som vet hvorfor bensinpriser forandrer seg i løpet av dagen? Shell var faktisk rimeligere enn billigstasjonene uten betjening :shock:

Eller mandag morgen hvis man har planer om å sove om natten! 8)

Skrevet
Wicky: Spotta deg på lørdagen først i rundkjøringa utenfor Oslo S, klokken var vel sånn 15.30 ca. Også så jeg deg bak/ved siden av Rådhuset ca. 16.50, ropte faktisk Wicky, men orka ikke løpe bort og banke på ruta osv :D Lett å kjenne igjen bilen din med felga og fargen :)

hehe..spionerer du på en utlending?:P var ute og kjørte med dama en tur...fint vær og greier...

Skrevet

Har Audi sparket han siste designeren nå, han som har gjort et par bittesmå endringer her og der fra modell til modell, og så bare publisert 10-15% forminskede bilder av Q5?

http://www.dinside.no/867121/naa-vises-nye-audi-q3

Synes man nå hos Audi ikke velger modell lengre, man bare velger hvilke størrelse, farge og utstyr modellen skal ha, og det er jo spennende.......

Skrevet

Synes man nå hos Audi ikke velger modell lengre, man bare velger hvilke størrelse, farge og utstyr modellen skal ha, og det er jo spennende.......

Designet har dessverre en tendens til å gjenta seg selv på de ulike Audimodellene for tiden. De er elegante, men kanskje litt kjedelige. Den mest spennende Audien nå er etter min mening A1 og det er egentlig utrolig å tenke på at den er basert på Polo.

Skrevet

Designet har dessverre en tendens til å gjenta seg selv på de ulike Audimodellene for tiden. De er elegante, men kanskje litt kjedelige. Den mest spennende Audien nå er etter min mening A1 og det er egentlig utrolig å tenke på at den er basert på Polo.

Nå er heller ikke BMW den som skiller modellene veldig. For oss BMW-interesserte ser vi mildt sagt stor forskjell, men for en vanlig mann i gaten ser kanskje ikke forskjell på 3-serien og 5-serien annet enn størrelsen. Har også vært borti folk som tror E90/91 er 5-serie og lignende.

Men ja jeg er enig i at Audis modeller er ganske like, og at A1 er den mest spennende modellen de har! Personlig synes jeg ikke dette er gale, de lager pene og som du sier elegante modeller, og for min del ikke kjedelig :)

Skrevet
Jeg synes det er litt vanskelig å se forskjell på f10 og f01 på avstand...

Akkurat! E90/91 var kanskje dårlig eksempel av meg, da E60 og E90 er kanskje da 5-serien var mest ulik 3-serien, men har vært borti tilfeller. Tidligere modeller av BMW som E32 og E34, E36 og E38, E46 og E39. For oss er det lett å se forskjell, men som sagt for den vanlige mann i gaten er de prikk like. Det er ikke bare noe jeg sier. Det var også mange som trodde jeg hadde 5-serie (sikkert E39 de trodde), da jeg hadde min E36.

Og på de nyeste, som wicky124 sier, er F10 og F01 vanskelig å se forskjell på.

Skrevet

R8 er da mer spennende enn A1? Audi har pene biler, men de er som nevnt litt kjedelige og like hverandre.

At F10 kan forveksles med F01 er et kompliment for F10. Nydelige biler begge 2.

Ellers så jeg utrolig mange morsomme biler i Oslo i helga.

Høydepunktene er vel en gul Gallardo, en blå Ferrari 550 Maranello, en rød Ferrari 430, en Aston Martin DB9 og en M3 med kamelonlakk i sølv med lilla-/grønnskjær.

Skrevet
":393scm2h]

Høydepunktene er vel en gul Gallardo, en blå Ferrari 550 Maranello, en rød Ferrari 430, en Aston Martin DB9 og en M3 med kamelonlakk i sølv med lilla-/grønnskjær.

så de jeg også...på rekke og rad nesten....og den M3 kjørte jeg rundt i også :D

Skrevet
:lol:

At de har fått igjennom noe slikt på Finn :D

Står øverst der at anonnsen ikke er fulført så den er vel ikke publisert enda ;) tviler på den kommer igjennom filteret :P

Men bra anonnse var det :lol:

Skrevet
":3mhp3slw]

så de jeg også...på rekke og rad nesten....og den M3 kjørte jeg rundt i også :D

Litt spesiell den M3en. Vet ikke om jeg ville valgt den fargen. Glemte en annen godbit! En lyseblå metallic Bentley Continental GT Cab. Heller ikke en farge jeg hadde valgt...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...