Shattered Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Noen som trenger M3-lister til E46 coupe? viewtopic.php?f=14&t=235276
FredrikE24 Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 w210, kantete? Er rundere i linjene enn e39 gitt. Er nok w124 du tenker på.En e39 kan bli pen, men 99% av de som ruller rundt er tragiske greier, samme med w210 og A6. Nei det er W210 jeg tenker på, det at den kun har runde lykter og noen få andre runde kurver så er den ikke på langt nær så linjelekker som E39. Og jeg skal ikke en gang nevne interiøret på W210, E39 direkte ydmyket Mercedes da de lanserte E39 året etter W210 kom. På design, kjøreegenskaper og kvalitet så kommer Merca til kort:) Har du kjørt 210 noen gang? Jeg bare lurer. Har kjørt E39 masse og den er kanon, har også kjørt 210 og jeg synes de er relativt like! Interiørmessig har jo alltid Mercedes og BMW vært forskjellige, to forskjellige stiler.
NBCustom Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Dere e f*** meg spesielle!!! E39 er jo noe av det mindre linjelekre BMW har kommet med noen sinne! Og som bonus er en million for mange av dem. Det betyr at det er en tvers i gjennom kjedelig bil:) Det eneste positive ved dem er at de har et par motorer som er interessante! Dere må nok rense øynene med Plumbo eller noe før dere uttalere dere Denne her velger jeg foran hvilken som helst E39 jeg noen sinne har sett, og kommer til å se: Fantastisk
Tzunami Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Du og meningene dine er jo skutt i hodet da, det vet vi jo fra før av... E39 har et lekkert og tidløst design, som kan være mye friskere enn mye av det man finner rundt på norske veier!
Fredrik 90 Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Har du kjørt 210 noen gang? Jeg bare lurer. Har kjørt E39 masse og den er kanon, har også kjørt 210 og jeg synes de er relativt like! Interiørmessig har jo alltid Mercedes og BMW vært forskjellige, to forskjellige stiler. Ja det har jeg faktisk, både E220 CDI og en ganske godt utstyrt E240. Ja det er en behagelig og komfortabel bil, men den appelerer langt mer til cruising enn aktiv kjøring. På tidspunktet jeg kjørte disse bilene så hadde jeg selv nettopp E39 og det jeg la merke til er at BMWen var langt mer presis på styring og fastere å kjøre, Merca var en smule mer støydempet men E39 hadde bedre førermiljø og kjørestilling Også var følelsen av opplevd kvalitet større i E39, Merce interiøret virket litt mer "skranglete" om jeg kan si det slik.. Senest i W212 ble jeg skuffet over hardplasten og interiørlister som ser billig ut, mye bedre kvalitetsfølelse i F10 hvor man nesten ikke finner synlig hardplast
Nytern Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Jeg skjønner greia med M3 deler på late biler for å få de til å yte litt bedre (har det selv) men M3 lister på en 316.. Der henger jeg ikke med lenger
Erik89 Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Noen fra stavern området her? Bor i Andebu, men blir boende i Stavern pga folkehøyskole nå! Noe du lurer på? Bare lurte, flyttet hit selv pga studier Godt å vite det finnes bimmersfolk i området vettu
Poppy Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Dere e f*** meg spesielle!!! E39 er jo noe av det mindre linjelekre BMW har kommet med noen sinne! Og som bonus er en million for mange av dem. Jeg som hadde glemt at volvo 240 hadde så fine lekre linjer og at det var laget så få av de.
316 Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Hondaen er søt! Tenk den skamlav med noen fete hjul! Jaja, folkens! I morgen skal dere få fjorten dager pause fra meg... Åker hit: Se på været på mandag. En sky!
Jordfræsar Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 @316: Har stelt med bilen i dag, så om det ikke regner i morgen skal du få se bilder Men du reiser jo bort ser jeg... uuuuuuflaks!
316 Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Jeg tar flyet 17:05, så du får jaggu legge ut bilder før det unge mann!
NBCustom Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Du og meningene dine er jo skutt i hodet da, det vet vi jo fra før av... E39 har et lekkert og tidløst design, som kan være mye friskere enn mye av det man finner rundt på norske veier! Jeg er kunstner, derfor jeg er kreative og tenker annerledes Ja, E39 er tidløst, men det er ikke alltid det er synonymt med bra eller fint De er helt greie i mine øyne, men kan på ingen måte sammenliknes med tidenes beste bil, som er Volvo 240. Enkel og solid, bra deletilgang og modifiseringsvennlig i tillegg til et vellykket karosseri som er galvanisert (etter 1987). Alt hva en bil skal ha. Største minuset til Volvo 200-serie er at det fortsatt er for mange av dem.. men de har en høy kultstatus, spesielt i Statene. I Norge er det for mange av dem enda, og de er ofte ødelagt av en lokal helt med rullemaling og sørstatsflagg.
Tzunami Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 240 har ekstremt dårlig deletilgang hva nye deler gjelder, og kvalitet? De var like solide som e34 for eksempel, så tyskerne var ikke noe dårligere der;) 240 får nok ikke frem noe glede eller smil i mitt øye, da jeg misliker de bilene sterkt, og trolig mest av alle biler produsert pr dags dato
bcRichard Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Har fått skikkelig lyst på en ascona B. Noen som har en stående?
Anbefalte innlegg