wicky124 Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Kom innom Ford her, Wicky, så fikser jeg e god deal Men, grattis! Da får vi selge bilene begge to til fordel for stasjonsvogn Når kommer ungen din a? Nei ikkeno ny bil her as..satse på ny leilighet istedet <2
wicky124 Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 jeg forstår. Men bra at du har hatt en mercedes.
Tzunami Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Kom innom Ford her, Wicky, så fikser jeg e god deal Men, grattis! Da får vi selge bilene begge to til fordel for stasjonsvogn Begge dere sutrer over å måtte kjøpe stasjonsvogn pga unger, mens jeg "sender bort" frøkna, og titter etter stasjonsvogn alikevel
Yngvejos Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Kom innom Ford her, Wicky, så fikser jeg e god deal Men, grattis! Da får vi selge bilene begge to til fordel for stasjonsvogn Begge dere sutrer over å måtte kjøpe stasjonsvogn pga unger, mens jeg "sender bort" frøkna, og titter etter stasjonsvogn alikevel X2. Jeg hadde stasjonsvogn før jeg fikk både dame og unge i hus. Var forresten ute og prøvekjørte Toyota GT86 igår, det hadde vært en artig arvtager til e30en. Synes karakteristikken på motoren var noe kjedelig og lysbryteren var ikke noe å skryte av (det var den eneste bryteren jeg prøvde i bilen), men ellers var den veldig villig til å kastes inn i svinger med tilnærmet null krenging og veldig kjapp innstyring. Tror vi kommer til å se mange av disse rundt på banene fremover. Fikk ett pristilbud på 443k. Det er utenfor min prisklasse, men når man tenker på hva man ellers må ut med for en ny sportsbil, er det latterlig billig.
liffi Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Hadde også stv før jeg fikk unge men synes nå E34 touring er pene biler. BMW touring generelt ! E61 samt E91 er noe jeg sikkler på. pene biler ! Men merker at 540i som familiebil, blir brått litt ekstra utgifter på bensin!
S.Hafsmo Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 3000,- i mnd. for bensin eller 4000 i mnd for verditap på ny bil med kjip liten diesel.
Tzunami Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 blir nok en e39 til på meg, 525d er ønsket, men er ikke alltid man klarer å innfri det planen er allerede klar, mtp farge, fangere, eksos osv, og såklart avtagbart hengerfeste, en av grunnene til at jeg skal gi litt ekstra for større motor, må kunne trekke større hengere, både båt og annet
SofaKingFresh Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Wicky: Terminen er 11.1.13, så har jo god tid på meg til å finne en god stasjonsvogn . Har lyst på enten E39 eller en 211 stasjonsvogn
Shattered Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Hurra, bada ufrivillig i går med alle klærne på Goodbye, sweet phone, haha. Fikk låne en SE K500i midlertidig. Vet ikke om jeg får telefonen oppegående igjen, eller om jeg må ha ny, haha
wicky124 Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Wicky: Terminen er 11.1.13, så har jo god tid på meg til å finne en god stasjonsvogn . Har lyst på enten E39 eller en 211 stasjonsvogn Har 1 uka i mars vi...fremdeles lenge til..Men jeg vil ha en litt kul "wannabe-racer" stv..litt lik den jeg posta lenger bak her... s211 ligger jo billig til på rundt 100k
knut_olestad Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Har ei tøtte her på jobb som flørter en hel del med meg, hu er både søt og sjarmerende og jeg kunne i grunn ha sett meg med henne. Men.. Jeg er arb.leder og hennes overordnede, og her hos oss er det oppsigelsesgrunnlag å ha seg med de vi har ansvar for.. fml..
Yngvejos Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 blir nok en e39 til på meg, 525d er ønsket, men er ikke alltid man klarer å innfri det planen er allerede klar, mtp farge, fangere, eksos osv, og såklart avtagbart hengerfeste, en av grunnene til at jeg skal gi litt ekstra for større motor, må kunne trekke større hengere, både båt og annet Kan ivertall anbefale 530d til større hengere. Kjørte med dette lasset til Stavanger: Jeg kjørte ut av ferja ved siden av en A6 1.8t med en tom båthenger. Han så ut som han hadde bestemt seg for at han skulle komme før meg i ferjekøen. Parkerte han rimelig greit til tross for at jeg hadde minst 1300kg tyngre last bak meg. Greide 140-150 oppover rennfasttunnelen også. Automatkasse kan derimot ikke anbefales, e39 diesel + automatkasse er synonymt med 2-3 sek ventetid fra du trør på gasspedalen til det skjer noe. Girkassen var nok hovedgrunnen til at jeg solgte min 530d etter to år.
Anbefalte innlegg