Yngvejos Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Ja... GT86 står helt klart øverst på listen over biler som skal prøvekjøres. Jeg håper ikke at den er hypet over alle rimelige grenser, men at den tilbyr akkurat hva Chris Harris snakker om... en solid dose kjøreglede. Jeg tror imidlertid at det er viktig å ha i bakhodet at den kun har 200 HK og at dreiemomentet i relasjon til f.eks nye BMW motorer med turbo er lavt. Gearkassen er der for å brukes... GT86 føles på ingen måte undermotorisert med sine 200hk. Motoren har meget god respons i forhold til BMW sine motorer og den drar villig avgårde selv på lavt turtall. Må gire mye mer i min e91 325i enn jeg måtte i GT86. Synes dog at boxer 4eren hadde en noe kjedelig karakteristikk i forhold til R6 som jeg er vant til. Jeg fikk ikke lov å presse noe særlig gjennom svinger med bilen siden selgeren ble med på prøveturen, men jeg fikk inntrykk av at den var lett å hive rundt svinger. Krenging var ett fremmedord og innstyringen var imponerende. Men det føles som den går på skinner rundt svingene, jeg hadde håpet på at den skulle føles mer nervøs sånn at man ikke må opp i latterlige hastigheter for å ha det gøy på svingete vei. Fikk pristilbud på 435k med ekstrautstyr (carbonspeil ). Det er ikke værst for en splitter ny sportsbil. Håper det blir solgt mange av disse sånn at man kan få tak i en billig på bruktmarkedet om noen år. Om jeg hadde hatt 435k å bruke på sportsbil nå, hadde nok fristelsen blitt for stor til å kjøpe en Porsche 993 istedet.
FredrikE24 Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Statens vegveen er ute å leker politi http://www.agderposten.no/nyheter/hapet ... -1.7517656 Sykt å tøff han "kontrolløren" på første bilde der føler seg Var ikke noe Politi der så om man ville så kunne man bare blåst rett forbi Man skal stoppe om vegvesenet vinker deg inn for kontroll Alle tekniske kontroller samt beltekontroller her i området hvertfall foregår uten synlig politi tilstede.
Fredrik 90 Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Selvsagt var det skrevet i en hvis ironisk tone, de gjør jo bare jobben sin og det er helt i orden da jeg ALLTID kjører med bilbelte på (føler meg naken uten) Det artige med innlegget var å lokke fram de som alltid til en hver tid skal terpe på hver minste ting jeg skriver som med vilje er formulert litt "på kanten" Greit å vite hvem man har å gjøre med på forumet her Kjørte forbi flere slike kontroller igår da jeg kjørte til Lillesand og tilbake... Ja de har den siste uken var ute hver dag på forskjellige steder her i distriktet, med særlig fokus på bilbelte og at papirer er i orden på bilene. Mange biler har blitt avskiltet i disse dagene..
Jørgen Lie Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Fy flate, fått trilla litt i den nyinnkjøpte E30`n nå.. En runde rundt i byen i Kristiansund, og det var MANGE blikk!! Helt fantastisk å kjøre også. Tight og fin i gir, motor maler som en søt liten pus, men hårene reiser seg om man terger litt med gassen Den herligste E30`n jeg har kjørt i hele mitt liv.. Og den bærer preg av kun å ha gått 120.000km siden den var ny.. Aaaaahh, in looooove
Nytern Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Selvsagt var det skrevet i en hvis ironisk tone, de gjør jo bare jobben sin og det er helt i orden da jeg ALLTID kjører med bilbelte på (føler meg naken uten) Det artige med innlegget var å lokke fram de som alltid til en hver tid skal terpe på hver minste ting jeg skriver som med vilje er formulert litt "på kanten" Greit å vite hvem man har å gjøre med på forumet her Kjørte forbi flere slike kontroller igår da jeg kjørte til Lillesand og tilbake... Ja de har den siste uken var ute hver dag på forskjellige steder her i distriktet, med særlig fokus på bilbelte og at papirer er i orden på bilene. Mange biler har blitt avskiltet i disse dagene.. Du ror fælt nå, Fredrik90 Tipper du mente det seriøst jeg.. Du er en slags sitatmaskin enten du vil eller ikke. Det er jo veldig enkelt, sier du dumme ting får du svar på tiltale. Jeg hadde svart akkurat det samme om det var 316 som liret av seg noe så "gjennomtenkt" Nå skal undertegnede, fruen og Ladaen 1666moh! Måtte den bringe oss trygt opp men det er alltid nedturen jeg er bekymret for.. Hva Lada tenkte på når de putta bremsetromler i aluminium bak har jeg aldri forstått..
316 Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Den herligste E30`n jeg har kjørt i hele mitt liv.. Og den bærer preg av kun å ha gått 120.000km siden den var ny.. Aaaaahh, in looooove Jeg tviler IKKE på dette Jørgen. Har siklet SÅ mye på denne bilen, at du ikke aner det....... Gratulerer deg utrolg mye! Han du kjøpte den fra har vel førsterett på kjøp hvis du skal selge? Hvis ikke kan du godt kontakte meg...... Han vet at jeg har prøvd å kjøpe bilen av han OG forrige eier før!
Fredrik 90 Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Fy flate, fått trilla litt i den nyinnkjøpte E30`n nå.. En runde rundt i byen i Kristiansund, og det var MANGE blikk!! Helt fantastisk å kjøre også. Tight og fin i gir, motor maler som en søt liten pus, men hårene reiser seg om man terger litt med gassen Den herligste E30`n jeg har kjørt i hele mitt liv.. Og den bærer preg av kun å ha gått 120.000km siden den var ny.. Aaaaahh, in looooove Slikt er veldig stas, ingenting er bedre enn når bilen man har kjøpt står til forventningene Jeg vil også ha en strøken E30 som godværsbil
316 Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Sikker på at du vil det? Kan jo risikere å bli stoppet av alle idiotene i refleksvest som tror de er noe da?!
wicky124 Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Sittet på takterrassen og sett på Oslo Flyshow...fyfaen så fett!!!!
Nytern Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Har aldri ratta E30 jeg, enda jeg eier en. Det er trist! Kos deg, Jørgen! Vil si det er vel fortjent mht prøvelsene du gjennomgikk med din forrige E30
Fredrik 90 Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Sittet på takterrassen og sett på Oslo Flyshow...fyfaen så fett!!!![ Bilde ] Tøft! Det hadde vært veldig gøy å fått med seg noe sånt, er nesten for galt at jeg ikke tok turen til Oslo når det først er slikt arrengement i Norge
SofaKingFresh Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Nå skal jeg på kino. Må se Kon Tiki Får unngå kontroller på veien.
316 Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Nah, er jo bare å rase på om du ikke gidder å stoppe da..... Er ikke SÅ viktig! De prøver bare å være kule uansett!
Glema Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 noen som har bildet av en sølv e46 mtech 2 med panserforlenger og x5-hjul? er/var en på forumet her sin, men finner ikke bildet av den :/ En kompis som har en sån nå. Kjøpte den fra molde-området for ikke så lenge siden.
SofaKingFresh Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Nah, er jo bare å rase på om du ikke gidder å stoppe da..... Er ikke SÅ viktig! De prøver bare å være kule uansett! Sant
Anbefalte innlegg