Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som veit om mulighetene til å bruke pc som modem for internett? Jeg har bare internett over IPHONE, og bruker dette ved å plugge den til pc med usb. Men nå vil jeg spille Forza live.. Noen som har noen løsning på å få dette nettet videre over til XBOXen? Jeg har plugga en standard internettledning mellom xbox og pc, men dette ser ikke ut til å fungere.. Dama er sendt bort, og jeg sitter alene i kåken med kyssesyken.

.. Kvelden er ødelagt om jeg ikke får til detta!!

Skrevet
Har aldri ratta E30 jeg, enda jeg eier en. Det er trist!

Kos deg, Jørgen! Vil si det er vel fortjent mht prøvelsene du gjennomgikk med din forrige E30 :)

Du får kjøpe min e30 da. ;) Mye billigere enn å bygge selv og den er klar for bruk. :P

Haha, du kan tro jeg har sikla mye på e30'en din..

Perfekt i mine øyne, eneste jeg hadde vært litt bekymra for ved evt handel er rusta i gulvet. Har vist fruen bilder av sikkert 30-40 E30'er og din er den eneste hun har gitt tommel opp på til nå :lol:

Det jeg liker best med den er at den er så veldokumentert og høyt verdsatt av deg i en årrekke. Det at du ikke har hatt så mye tid til den i det siste gjør jo egentlig bare at jeg har samvittighet til å adoptere den :wink:

Skrevet
Å bruke skremselspropaganda for å selge biler er sikkert ikke dumt..

http://www.abcnyheter.no/motor/2012/09/ ... t-kjoering[/quot

lokker folk til og kjøpe el/hybrid sånn som de gjor med diesel for noen år siden. så går det vel 5 år så gjør de det samme som med diesel bilene for då har de funnet ut noe som ikke er bra der heller. er sikker på at de fordelene du har nå med og kjøpe strøm på 4 hjul ikke varer lenge før du må betale det samme som alle andre vanlige bensin biler som er mer miljøvennlig.

Skrevet

Men hva er vitsen?

Er enig med S.Hafsmo her altså, møkk i motor og det faktum at ingen rengjør disse filtrene ofte nok til at de fungerer bedre enn org gjør hele greia ganske waste.. For ikke å snakke om at 80% av disse er montert så de suger varmluft :wink:

Skrevet

Fræsar!!

Jeg har forska så mye på åpne filtre i tia jeg rocka MR2! Husker alle sverga til Apexi tørrfiltre, men disse er visstnok like slepphendte med støv og skit som alt annet. Eneste fordelen er at man slipper å ødelegge lmm'en..

Hva med litt mer åpen eksos da? Tipper det hadde gjort mye mht lydbildet i brakka di :D

Undertegnede derimot.. I 116i.. Ingen modifikasjon gir meg kulere lyd.. Bortsett fra å bytte motor selvfølgelig :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...