wicky124 Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 kan ikke du kreve erstatning av bavaria? få noe igjen...ta naftest eller no? viewtopic.php?f=9&t=237281 Apropos denne "torbfer". Nå har han tydeligvis bestemt seg for å trolle litt med meg viewtopic.php?f=6&t=179822&p=2529318#p2529318 Burde det ikke holde at faren hans ringte meg og ba meg om å si unnskyld fordi jeg var uenig? WHAAAAAAAAT???!?!?!! Faren hans ringte deg!?
Nytern Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Heldigvis bare en liten tull, men kvelden er enda ung. Føler jeg tråkka på noen litt ømme tær i kveld
316 Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Fy søren for en ekkel type, og alt det han skriver Her har vi nok med en real psykopat å gjøre, håper han ALDRI slipper ut blandt folk igjen For min del så skulle han hatt ett nakkeskudd Forskjellen mellom frisk og syk blir bare enda klarere hvis man sammenligner Brevik og han tullepikken her...
noekult Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Tullepikk hahaha, beste jeg har hørt "Gå og vreng ræva til mora di!"
Fredrik 90 Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Burde det ikke holde at faren hans ringte meg og ba meg om å si unnskyld fordi jeg var uenig? Nei nå tuller du vel, han fikk ikke far sin til å ringe deg?? Drøyt, meget drøyt Forskjellen mellom frisk og syk blir bare enda klarere hvis man sammenligner Brevik og han tullepikken her... Ja det har du helt rett i, slike folk er ikke verdt en dritt Det er merkelig hvor mye hat og sinne man kan ha inni seg mot en person man ikke kjenner eller aldri har møtt..
-Roger- Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Jeg vurderer kjøp av en 2009 modell 3 serie privat. Den er importert så det fins ikke noe garanti eller reklamasjon. Så, noen som vet om det finnes firma man kan betale en sum i året mot at de holder garanti? Hadde man kjøpt denne hos forhandler hadde man normalt fått 2 års nybilgaranti gjennom Carprotect e.l Men tror ikke de stiller garanti ved privatsalg...
[space] Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Noen som vet hvor de har best utvalg av Dupli-Color på østlandsområdet? Har jo billakkspesialisten borte i gata, men det koster så mye å få blandet opp customfarger, så hadde vært gull å finne en butikk med en del i hyllene istedet. Er ute etter en gulaktig farge til en gitar
awt Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Jeg vurderer kjøp av en 2009 modell 3 serie privat.Den er importert så det fins ikke noe garanti eller reklamasjon. Så, noen som vet om det finnes firma man kan betale en sum i året mot at de holder garanti? Hadde man kjøpt denne hos forhandler hadde man normalt fått 2 års nybilgaranti gjennom Carprotect e.l Men tror ikke de stiller garanti ved privatsalg... Det verste som kan skje er vel om noe skjer med motor eller girkasse, og det vil vel de fleste toppforsikringer kunne dekke?
wicky124 Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Jeg vurderer kjøp av en 2009 modell 3 serie privat.Den er importert så det fins ikke noe garanti eller reklamasjon. Så, noen som vet om det finnes firma man kan betale en sum i året mot at de holder garanti? Hadde man kjøpt denne hos forhandler hadde man normalt fått 2 års nybilgaranti gjennom Carprotect e.l Men tror ikke de stiller garanti ved privatsalg... husk naf-test! Men fra spøk til alvor... superkasko som dekker motor og girkasse via forsikringsselskap er jo den "eneste" tryggheten du har om du kjøper bilen privat...
hypah Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 ":2nn3spjw]Noen som vet hvor de har best utvalg av Dupli-Color på østlandsområdet?Har jo billakkspesialisten borte i gata, men det koster så mye å få blandet opp customfarger, så hadde vært gull å finne en butikk med en del i hyllene istedet. Er ute etter en gulaktig farge til en gitar Er ei sjappe på råholt som har en del farger i hylla. Er ikke dupli color men. Kan finne navnet hvis interessant så kan du ringe å høre Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
[space] Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Takk for tips, men må ha dupli-color. Har allerede primet og lagt et strøk med det fra før, og vil ikke ta sjansen på at malingene reagerer på hverandre.
Larsgunnar Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Av ren nysgjerrighet som gitarist, hvilken gitar er det snakk om [space]?
fish Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 ":2ioys2iy]Noen som vet hvor de har best utvalg av Dupli-Color på østlandsområdet?Har jo billakkspesialisten borte i gata, men det koster så mye å få blandet opp customfarger, så hadde vært gull å finne en butikk med en del i hyllene istedet. Er ute etter en gulaktig farge til en gitar Her! 120 spenn for boksen.. (butikk, 1540 Vestby) http://www.hobbykunst-norge.no/display.aspx?menuid=393
-Roger- Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Jeg vurderer kjøp av en 2009 modell 3 serie privat.Den er importert så det fins ikke noe garanti eller reklamasjon. Så, noen som vet om det finnes firma man kan betale en sum i året mot at de holder garanti? Hadde man kjøpt denne hos forhandler hadde man normalt fått 2 års nybilgaranti gjennom Carprotect e.l Men tror ikke de stiller garanti ved privatsalg... Det verste som kan skje er vel om noe skjer med motor eller girkasse, og det vil vel de fleste toppforsikringer kunne dekke? Tja, jo kanskje det verste, men kjipt om det skjer noe med Elektrisk anlegg for eksempel. Kan koste mange penger det også. Klima, en ny lykt eller annet kan fort koste mange tusen på en ny BMW i dag..
wicky124 Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Da kjøper du fra forhandler med superdupergaranti...
Anbefalte innlegg