Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Må si at jeg er imponert over produktene P21S og Iron-X.

Prøvde litt på innsiden av framfelgene til e30en idag, de har fått klint ett helt sett med bremseklosser inni seg.

Utgangspunktet:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Første runde med P21S og felgbørste:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Resultat av runde 2 med P21S

[ Bilde ]

Iron-X etter ca 10 sek virketid:

[ Bilde ]

Sluttresultat etter at Iron-X hadde fått virke i 10 min:

[ Bilde ]

Iron-x er fantastiske greier :applause:

Skrubbe med ei myk børste så er de gullende rene :)

Skrevet

Prøvde litt på innsiden av framfelgene til e30en idag, de har fått klint ett helt sett med bremseklosser inni seg.

Utgangspunktet:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Orket ikke å legge så stor innsats på innsiden av felgene, siden hovedformålet var å ordne opp i ytterkantene som aldri ble rene igjen etter at de ble utsatt for ett helt sett med bremseklosser på ringen.

Her kan du få ett inntrykk av hvor mye støv det var på dem i utgangspunktet:

IMG_9180-1.jpg

Har brukt 3 liter p21s og 1 liter iron-x på kantene etter det for å få løs alt støvet.

Fikk ett brukende resultat til slutt etter polering:

IMG249.jpg

Skrevet
Yngve.. Jeg har så lyst på E30'en din!

Er sikker på at den hadde gjort meg mer lykkelig :mrgreen:

Løp og kjøp! Var ute og kjørte litt med den igår, så jeg har blitt litt gira på å få den ordentlig opp å gå igjen. Justerte den opp 5mm forran idag så den skal bli mer kjørbar. Får se om jeg rekker å få lakkert frontleppa før vinteren setter inn. :)

Skrevet
http://www.youtube.com/watch?v=6HhXtMWOvR0&feature=fvwrel

Rutinert liten gutt.. 11 år og holde på sånn, tydelig at det er forskjell på folk!

(Mulig den har blitt postet før, orket ikke tråle gjennom x-antall sider for å sjekke) :)

Hehehe :lol: Tøft :wink:

Kjørte selv rundt på store parkeringsplasser i tantes E28 525 automat da jeg var 11 år, men ikke i nærheten av han her :)

Skrevet

Lurer på om jeg har lagt ut bilen min for billig :D Kommer en ned fra Nordland på torsdag som tilbød mer enn prisen jeg hadde satt :shock:

Skrevet
Lurer på om jeg har lagt ut bilen min for billig :D Kommer en ned fra Nordland på torsdag som tilbød mer enn prisen jeg hadde satt :shock:

Tja..jeg la min tidligere 93 Audi 100 2,6 ut for 40 000,- en pris som egentelig var litt i overkant. Men nå var bilen dønn strøken og hadde S4 skinninteriør og masse annet utstyr (Bose-stereo til og med 8) ) Kom en og kikka på bilen og prutta ikke en krone på prisen :)

Skrevet

Utgangspunktet:

Orket ikke å legge så stor innsats på innsiden av felgene, siden hovedformålet var å ordne opp i ytterkantene som aldri ble rene igjen etter at de ble utsatt for ett helt sett med bremseklosser på ringen.

Her kan du få ett inntrykk av hvor mye støv det var på dem i utgangspunktet:

Har brukt 3 liter p21s og 1 liter iron-x på kantene etter det for å få løs alt støvet.

Fikk ett brukende resultat til slutt etter polering:

har fastbrent metallstøv i ene bakfelgen min etter bremsing på metallet på klossen. tror du iron-x elns tar det? har prøvd alle vanlige avfettinger(statoil biltema etc) biltema felgrens og noe greier uten noe resultat.

anyways :D fikk endelig bilen tilbake fra verksted i dag. HERLIG å kjøre bimmer igjen i forhold til corsa ja...

ble 1000kr billigere og enn ventet :D

Skrevet

Nope, tok ikke lakken på mine felger ihvertfall :) Brukte en tannbørste som skrubb ( for å komme til vanskelige steder )

Skrevet
Merker jeg har veldig lyst på E46 facelift Coupe. Helst 325 med sportskinn og manuell kasse!

Da var vi to..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...