Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vurderer en 3 serie M-sport.

Men i utstyrslisten ser jeg at den har "225 Standard suspension"

Er det som jeg tror det er, at det betyr bortfall av sportunderstellet?

Det kan høres sånn ut. :/

Sånt irriterer virkelig :evil:

På min E91 har det blitt gjort motsatt. Den har alt sportsutstyr bortsett fra utvendig m-pakke. :/ Bilen kostet 800k ny, så det var nok ikke pengene det sto på helst at kjøperen hadde sære preferanser.

Skrevet

Ja, noen folk er rare :)

Eieren har ikke visst om at den har bortfall av sportsunderstell (Hvis den har det da)

Han sa at det virket rart. Bilen var såpass stiv/leken og kjøre, i tillegg var den såpass lav at han syns det virker merkelig.

Men han var jo enig i at hvis det står i utstyrslisten så er det nok slik.

Han fikk ikke dette opplyst da han kjøpte bilen. Og har hele tiden trodd det var full M-pakke.

Skrevet

ヽ(゜∇゜)ノ Eeeeyyyy sexy laaaaaadyyyy

ヘ( ̄ー ̄ヘ)  Op

(ノ ̄ー ̄)ノ Op

(〜 ̄▽ ̄)〜 Op

〜( ̄△ ̄〜) Op

(☞゚∀゚)☞ Oppan

Skrevet

ヘ( ̄ー ̄ヘ)  Op

(ノ ̄ー ̄)ノ Op

(〜 ̄▽ ̄)〜 Op

〜( ̄△ ̄〜) Op

(☞゚∀゚)☞ Oppan

de er så råååå

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

ヘ( ̄ー ̄ヘ)  Op

(ノ ̄ー ̄)ノ Op

(〜 ̄▽ ̄)〜 Op

〜( ̄△ ̄〜) Op

(☞゚∀゚)☞ Oppan

Er vel deg detta da Markus?

Skrevet

På min E91 har det blitt gjort motsatt. Den har alt sportsutstyr bortsett fra utvendig m-pakke. :/ Bilen kostet 800k ny, så det var nok ikke pengene det sto på helst at kjøperen hadde sære preferanser.

På min E90 så står det M-sport suspension i utstyrslista, men bilen er ikke M-sport utvendig. Ergelig at ikke BMW i Hamburg kunne hive på full M-sport også når de handla inn bilen, særlig i stede for sånn SOS greier, Talestyring og fjernlysbetjening som jeg hadde klart meg fint uten.. :roll:

Skrevet
Jeg har æmm-spårt utvendig, innvendig og understell... na na na :P

Men du mangler to sylindre :mrgreen: Neida, skulle så gjerne har hatt M-sport. Har litt steinsprut i fronten jeg skulle vært foruten, mulig det er god nok unndskylding til å hive på M-sport :wink:

Skrevet
Jeg har æmm-spårt utvendig, innvendig og understell... na na na :P

Men du mangler to sylindre :mrgreen: Neida, skulle så gjerne har hatt M-sport. Har litt steinsprut i fronten jeg skulle vært foruten, mulig det er god nok unndskylding til å hive på M-sport :wink:

Du kommer til å elske 3 sylinder'n. vjoom vjoom

Skrevet

Du kommer til å elske 3 sylinder'n. vjoom vjoom

Ja den hørtes riktig så frisk ut den, slettes ikke galt til å være 3 sylindret. Men vet ikke jeg, føler jeg må ha bil med minimum 6 sylindre. Har hatt 6 biler og kun en har hatt fire sylindre(Passat 1,8 Turbo), alle de andre har vært enten rekkesekser eller V6er :)

Du kan si at jeg er den typen som ikke en gang vurderer BMW med firer, hadde et svakt punkt da jeg ble veldig gira på F30 328I men slo det raskt i fra meg mye pga pris.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...