Yngvejos Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Vurderer en 3 serie M-sport.Men i utstyrslisten ser jeg at den har "225 Standard suspension" Er det som jeg tror det er, at det betyr bortfall av sportunderstellet? Det kan høres sånn ut. :/ Sånt irriterer virkelig På min E91 har det blitt gjort motsatt. Den har alt sportsutstyr bortsett fra utvendig m-pakke. :/ Bilen kostet 800k ny, så det var nok ikke pengene det sto på helst at kjøperen hadde sære preferanser.
-Roger- Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Ja, noen folk er rare Eieren har ikke visst om at den har bortfall av sportsunderstell (Hvis den har det da) Han sa at det virket rart. Bilen var såpass stiv/leken og kjøre, i tillegg var den såpass lav at han syns det virker merkelig. Men han var jo enig i at hvis det står i utstyrslisten så er det nok slik. Han fikk ikke dette opplyst da han kjøpte bilen. Og har hele tiden trodd det var full M-pakke.
Yngvejos Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 E90 har stumpete originalunderstell uansett. Jeg opplevde H&R coilovers som mer behagelig på min bil enn m-sport understellet som satt der fra før.
M|Fjeld Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 ヽ(゜∇゜)ノ Eeeeyyyy sexy laaaaaadyyyy ヘ( ̄ー ̄ヘ) Op (ノ ̄ー ̄)ノ Op (〜 ̄▽ ̄)〜 Op 〜( ̄△ ̄〜) Op (☞゚∀゚)☞ Oppan
Kristiansan'årn Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 ヽ(゜∇゜)ノ Eeeeyyyy sexy laaaaaadyyyyヘ( ̄ー ̄ヘ) Op (ノ ̄ー ̄)ノ Op (〜 ̄▽ ̄)〜 Op 〜( ̄△ ̄〜) Op (☞゚∀゚)☞ Oppan de er så råååå Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
FredrikE24 Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 ヽ(゜∇゜)ノ Eeeeyyyy sexy laaaaaadyyyyヘ( ̄ー ̄ヘ) Op (ノ ̄ー ̄)ノ Op (〜 ̄▽ ̄)〜 Op 〜( ̄△ ̄〜) Op (☞゚∀゚)☞ Oppan Er vel deg detta da Markus?
Fredrik 90 Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 På min E91 har det blitt gjort motsatt. Den har alt sportsutstyr bortsett fra utvendig m-pakke. :/ Bilen kostet 800k ny, så det var nok ikke pengene det sto på helst at kjøperen hadde sære preferanser. På min E90 så står det M-sport suspension i utstyrslista, men bilen er ikke M-sport utvendig. Ergelig at ikke BMW i Hamburg kunne hive på full M-sport også når de handla inn bilen, særlig i stede for sånn SOS greier, Talestyring og fjernlysbetjening som jeg hadde klart meg fint uten..
Jordfræsar Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Jeg har æmm-spårt utvendig, innvendig og understell... na na na
Fredrik 90 Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Jeg har æmm-spårt utvendig, innvendig og understell... na na na Men du mangler to sylindre Neida, skulle så gjerne har hatt M-sport. Har litt steinsprut i fronten jeg skulle vært foruten, mulig det er god nok unndskylding til å hive på M-sport
Jordfræsar Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Jeg har æmm-spårt utvendig, innvendig og understell... na na na Men du mangler to sylindre Neida, skulle så gjerne har hatt M-sport. Har litt steinsprut i fronten jeg skulle vært foruten, mulig det er god nok unndskylding til å hive på M-sport Du kommer til å elske 3 sylinder'n. vjoom vjoom
Fredrik 90 Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Du kommer til å elske 3 sylinder'n. vjoom vjoom Ja den hørtes riktig så frisk ut den, slettes ikke galt til å være 3 sylindret. Men vet ikke jeg, føler jeg må ha bil med minimum 6 sylindre. Har hatt 6 biler og kun en har hatt fire sylindre(Passat 1,8 Turbo), alle de andre har vært enten rekkesekser eller V6er Du kan si at jeg er den typen som ikke en gang vurderer BMW med firer, hadde et svakt punkt da jeg ble veldig gira på F30 328I men slo det raskt i fra meg mye pga pris.
Anbefalte innlegg