Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg liker 177 hester'n ;)

Denne bilen er solgt ny i Norge og har da som de fleste andre 163hk..

Regner med det er samme motor med annet oppsett for å spare avgifter?

Jepp. Min kom med 177 org i 08 før de nedjusterte i 09. Man kan betale et mellomlegg på 7-8 tusen tror jeg det var, så får du 177hk.

Men kan også nevne at du får en større turbo på 320 kontra 318. Så det er litt forskjell på motorane ;)

Har aldri kjørt 318d, men har kjørt 177hk.. Den går greit synes jeg!

Skrevet
Stikk til tyskland og kjøp vogn, så tar du en snartur innom BMW fabrikken med mer ;) Deal breaker!

Allerede kjøpt her...Men er det mye å spare på å hente i tyskland da?

Skrevet
Sett en god del BMWer i Islamabad. F01, E60 525i, nyeste typen X3 osv. Veistandarden her er faktisk veldig høy, 4 felts på alle hovedveier samt langt mer sivilisert trafikk. Her skal jeg flytte hvis jeg en dag skal tilbake til hjemlandet :)

Veldig mange pene jenter også, med langt mer avslappet forhold til klær, frisk pust!

hehe desifolka der er mer vestlige enn desifolk her i Norge...

Skrevet
Sett en god del BMWer i Islamabad. F01, E60 525i, nyeste typen X3 osv. Veistandarden her er faktisk veldig høy, 4 felts på alle hovedveier samt langt mer sivilisert trafikk. Her skal jeg flytte hvis jeg en dag skal tilbake til hjemlandet :)

Veldig mange pene jenter også, med langt mer avslappet forhold til klær, frisk pust!

hehe desifolka der er mer vestlige enn desifolk her i Norge...

Begrepet "desi" er, for de som ikke vet det, slang for mennesker fra India/Pakistan. Det er generelt ikke uvanlig at folk som bor og oppholder seg i nye/fremmede kulturer mer eller mindre konserverer deres egen kultur. Vi ser i noen grad dette med mange eldre norsk-amerikanere i USA også. De vil helst minnes et Norge anno 1900 eller iallefall før 1950.

Jeg tror at dette fenomenet langt på vei er menneskelig. Det handler om identitet/tilhørighet og slikt kan ikke underslås. På den annen side er det også grader for nostalgi. Stopper integrasjonen til det nye samfunnet helt opp kan det bli temmelig vanskelig å komme videre med livet. Dette ser vi dessverre mange eksempler på daglig i mange europeiske byer. Amerikanerne kan integrasjon og vet hvordan man skal inkludere folk i fellesskapet. Tiden er mer enn moden for å lære litt av amerikanerne på dette området... :)

Skrevet
Stikk til tyskland og kjøp vogn, så tar du en snartur innom BMW fabrikken med mer ;) Deal breaker!

Vi kjøpte bagdelen til vognen (vanlig Emmaljunga-vogn) i Flensburg, den kostet ca. halvparten. Var innom der nå i august og da lå en Emmaljunga City Cross på rondt 5-6000. Med momsfratrekk på 19% skulle dette bli rundt 4-5000kr.

Skrevet

Denne vant årets publikumsfavoritt på "Träffpunkt 80" i Sverige i går.

462225_10151041341646500_1982800366_o.jpg

Fattern og broren min deltok, med denne lekkerbisken:

272067_10151041232551500_81509515_o.jpg

Som i seg selv vant, ved at den gikk frem og tilbake? :applause:

Skrevet

Har du evt. flere bilder av den indiskrøde Porsche 924´en som står bak som bil nr. 3 på dette bildet? Jeg ser at den har de originale felgene og det er uvanlig... 8)

272067_10151041232551500_81509515_o.jpg

Skrevet

Ja nærmere halv pris fikk jeg høre. Men Sverige som awt nevnte er ikke dumt heller ;)

Skrevet
Ja nærmere halv pris fikk jeg høre. Men Sverige som awt nevnte er ikke dumt heller ;)

Flensburg ligger nok i Tyskland. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...