-Roger- Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Jeg liker 177 hester'n Denne bilen er solgt ny i Norge og har da som de fleste andre 163hk.. Regner med det er samme motor med annet oppsett for å spare avgifter? Jepp. Min kom med 177 org i 08 før de nedjusterte i 09. Man kan betale et mellomlegg på 7-8 tusen tror jeg det var, så får du 177hk. Men kan også nevne at du får en større turbo på 320 kontra 318. Så det er litt forskjell på motorane Har aldri kjørt 318d, men har kjørt 177hk.. Den går greit synes jeg!
wicky124 Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Stikk til tyskland og kjøp vogn, så tar du en snartur innom BMW fabrikken med mer Deal breaker! Allerede kjøpt her...Men er det mye å spare på å hente i tyskland da?
wicky124 Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Sett en god del BMWer i Islamabad. F01, E60 525i, nyeste typen X3 osv. Veistandarden her er faktisk veldig høy, 4 felts på alle hovedveier samt langt mer sivilisert trafikk. Her skal jeg flytte hvis jeg en dag skal tilbake til hjemlandet Veldig mange pene jenter også, med langt mer avslappet forhold til klær, frisk pust! hehe desifolka der er mer vestlige enn desifolk her i Norge...
Fredrik Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Sett en god del BMWer i Islamabad. F01, E60 525i, nyeste typen X3 osv. Veistandarden her er faktisk veldig høy, 4 felts på alle hovedveier samt langt mer sivilisert trafikk. Her skal jeg flytte hvis jeg en dag skal tilbake til hjemlandet Veldig mange pene jenter også, med langt mer avslappet forhold til klær, frisk pust! hehe desifolka der er mer vestlige enn desifolk her i Norge... Begrepet "desi" er, for de som ikke vet det, slang for mennesker fra India/Pakistan. Det er generelt ikke uvanlig at folk som bor og oppholder seg i nye/fremmede kulturer mer eller mindre konserverer deres egen kultur. Vi ser i noen grad dette med mange eldre norsk-amerikanere i USA også. De vil helst minnes et Norge anno 1900 eller iallefall før 1950. Jeg tror at dette fenomenet langt på vei er menneskelig. Det handler om identitet/tilhørighet og slikt kan ikke underslås. På den annen side er det også grader for nostalgi. Stopper integrasjonen til det nye samfunnet helt opp kan det bli temmelig vanskelig å komme videre med livet. Dette ser vi dessverre mange eksempler på daglig i mange europeiske byer. Amerikanerne kan integrasjon og vet hvordan man skal inkludere folk i fellesskapet. Tiden er mer enn moden for å lære litt av amerikanerne på dette området...
wicky124 Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 apropo Usa... er forøvrig enig med Fredrik...Innvandrere fra pakistan-india er mer knyttet til kultur enn de i hjemlandet...
awt Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Stikk til tyskland og kjøp vogn, så tar du en snartur innom BMW fabrikken med mer Deal breaker! Allerede kjøpt her...Men er det mye å spare på å hente i tyskland da? Vi kjøpte bagdelen til vognen (vanlig Emmaljunga-vogn) i Flensburg, den kostet ca. halvparten. Var innom der nå i august og da lå en Emmaljunga City Cross på rondt 5-6000. Med momsfratrekk på 19% skulle dette bli rundt 4-5000kr.
wicky124 Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Er såpass forskjell ja... hmm... jaja neste gang Apropo barnevogn... I need that one
316 Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Denne vant årets publikumsfavoritt på "Träffpunkt 80" i Sverige i går. Fattern og broren min deltok, med denne lekkerbisken: Som i seg selv vant, ved at den gikk frem og tilbake?
Fredrik Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Har du evt. flere bilder av den indiskrøde Porsche 924´en som står bak som bil nr. 3 på dette bildet? Jeg ser at den har de originale felgene og det er uvanlig...
Jordfræsar Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Stikk til tyskland og kjøp vogn, så tar du en snartur innom BMW fabrikken med mer Deal breaker! Allerede kjøpt her...Men er det mye å spare på å hente i tyskland da? Ja nærmere halv pris fikk jeg høre. Men Sverige som awt nevnte er ikke dumt heller
haybimmsen Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Noen som vil ha fake felga ! Har to stk, haha..
RS-Heggem Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Jeg sender brev til RS-Heggem \:D/ Morro-morro!!
awt Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Ja nærmere halv pris fikk jeg høre. Men Sverige som awt nevnte er ikke dumt heller Flensburg ligger nok i Tyskland.
Anbefalte innlegg