Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Damn ho på norske talenter akkurat nå kunne synge. Hvis ikke ho vinner hele driten så vet ikke jeg. 17 år og den stemmen.. Wow.

Var en ganske rå 11-åring med sist...

Skrevet
flere timer til Sverige herfra. Sist jeg var der på "harryhandel" (mange år siden), brant jeg opp skvettlappene på Granadaen på returen.

Hehehe... tungt lastet (= mange øl). Jeg hadde skvettiser på BMW´en, men droppet det etter div. turer med billig dansk mat og drikke til hhv. Norge og Frankrike. Selv med standard understel og 195/65-15 felger/dekk kan man oppnå skraping... :lol:

Skrevet

Var ute å kjørte rundt i denne i dag, 2011 A6 3,0 TDI Quattro med 204 hk :D Det merkes på denne bilen at Audi gjør det bra om dagene, rett og slett en hærlig bil. Bilen var spekket med utstyr og det var blant annet artig å kjenne hvordan luftfjæringen forandret bilen helt etter som man byttet fra "Sport" til "Comfort", rattet ble lettere og fjæringen ble mye mykere og avbalansert. 204 hestern dro faktisk godt også til å være en så stor og tung bil, savnet likevel det lille ekstra trøkket jeg har i 325en da.

amrxe7ufz7khv8xw0org.jpg

0niv300wumt78v8x55hw.jpg

Men selv om Audi gjør det godt om dagen så merket jeg i dag at nye A6 er langt bak F10, særlig på kjørekomfor og kjøreopplevelse samt opplevd kvalitet. Da jeg la ut på motorveien i 120 km/t så noterte jeg meg usedvanlig mye dekk og vind støy, jeg kikka faktisk opp i taket for å se om det var noen takluke som var åpen eller noe og det var det ikke. Var faktisk deilig å komme tilbake til den "stille" E90en etterpå, til og med E34en min er mer stille inni på motorveien enn denne nye A6en (altså en BMW konstruert i 1988 :lol: ) Jeg fant også kjørestillingen mye bedre i min gamle E34 faktisk og selv med flott luftfjæring med Sportfunksjon så er E90en MYE fastere og presis på svingete veier, og den har gått over 100 000 km :roll: Jeg likte absolutt bilen men jeg ble desverre ikke imponert pga dette jeg nevnt over her, BMW er fortsatt ett hestehode forran Audi ja :)

Og værst av alt, bilen hadde ikke peilepinne en gang :shock: Olja sjekket man i MMIen(Audisk for Idrive) #-o

Skrevet
Folkens, hjelp meg her. En bekjent er ute etter "ny" bil. Han spør meg siden jeg er i "miljøet". Jeg må ærlig innrømme at etter E34 så er jeg grønn på 5-serie. Så, hva tror dere om denne? Pris? Motor? Positivt/negativt? Er det andre biler dere heller vil anbefale?

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37027169

Noen som har noe input?

Skrevet

Ikke allverdens med utstyr, men tar man prisen med i betraktning synes jeg ikke den var så aller verst.

- Uten at jeg har sjekket opp i hva tilsvarende biler ligger til.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...