Kvasi Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 savnet likevel det lille ekstra trøkket jeg har i 325en da. Klart den ikke har like mye futt som 325d'en din med en udokumentert chip som visstnok gir bilen 273hk mer
-Roger- Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Ahhh, endelig BMW eier igjen http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37084873
Fredrik 90 Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 savnet likevel det lille ekstra trøkket jeg har i 325en da. Klart den ikke har like mye futt som 325d'en din med en udokumentert chip som visstnok gir bilen 73hk mer Hva er meningen med å kommentere slik? Er det kun for å være ekkel? Bilen er slettes ikke chippet men oppgradert som det så pent heter, har alt av papirer og bremsepapirer fra Autopower her hjemme. Skaff deg litt mer peiling og oversikt før du skal slange med kjeften til andre som ikke har sagt noe til deg Du kan jo ta en titt her, denne har samme software som min: Her kan du også lese en test: http://www.autozeitung.de/tests-fahrber ... artge-325d Så 72 hester ekstra er absolutt ingen problem på disse og mange andre motorer, så neste gang du skal komme med et uprovosert angrep mot meg (noe du til stadighet gjør) så får du komme opp med noe bedre. Greit nok, du må bare tro at jeg er så barnslig å "juger" på meg hester men treffes vi en dag så skal du få sitte på en tur
Kvasi Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 savnet likevel det lille ekstra trøkket jeg har i 325en da. Klart den ikke har like mye futt som 325d'en din med en udokumentert chip som visstnok gir bilen 73hk mer Hva er meningen med å kommentere slik? Er det kun for å være ekkel? Bilen er slettes ikke chippet men oppgradert som det så pent heter, har alt av papirer og bremsepapirer fra Autopower her hjemme. Skaff deg litt mer peiling og oversikt før du skal slange med kjeften til andre som ikke har sagt noe til deg Du kan jo ta en titt her, denne har samme software som min: Her kan du også lese en test: http://www.autozeitung.de/tests-fahrber ... artge-325d Så 72 hester ekstra er absolutt ingen problem på disse og mange andre motorer, så neste gang du skal komme med et uprovosert angrep mot meg (noe du til stadighet gjør) så får du komme opp med noe bedre. Greit nok, du må bare tro at jeg er så barnslig å "juger" på meg hester men treffes vi en dag så skal du få sitte på en tur Er det ikke litt skummelt med så mye motor og så lite sidestøtte i setene? Ikke for å være slem altså, den ga du bort heelt gratis
Yngvejos Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Hva er meningen med å kommentere slik? Er det kun for å være ekkel? Bilen er slettes ikke chippet men oppgradert som det så pent heter, har alt av papirer og bremsepapirer fra Autopower her hjemme. Skaff deg litt mer peiling og oversikt før du skal slange med kjeften til andre som ikke har sagt noe til deg Hvorfor legger du ikke bare ut papirene fra Autopower for å få ende på all tvil og kritikk mot mappet ditt en gang for alle?
Fredrik 90 Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Er det ikke litt skummelt med så mye motor og så lite sidestøtte i setene? Ikke for å være slem altså, den ga du bort heelt gratis Ikke i daglig kjøring, men da jeg var på Ringen i sommer så savnet jeg absolutt den bedre sidestøtten sportstolene hadde gitt. Men når det er sagt så er det overraskende god støtte i stolene jeg har nå, men så er ikke jeg den som er feitest i ræva heller da
Kvasi Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Autopower; steg R Original: 197hk / 400Nm Steg Rrrr. R: 260hk / 550Nm
Fredrik 90 Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Hvorfor legger du ikke bare ut papirene fra Autopower for å få ende på all tvil og kritikk mot mappet ditt en gang for alle? Jeg har blitt advart mot å gjøre det på ett offentlig forum, særlig med tanke på myndigheter, videre salg en gang og om noe annet skulle oppstå. For det andre så er dem i papirform og jeg gidder ikke stå på jobb å scanne å styre bare for å overbevise ett par skrikhalser, om de ikke tror meg så får det være deres sak. Heldigvis så vet jeg best når det gjelder min bil Jeg har lagt ut linker av tester og til og med biler fra Finn.no med tilsvarende software for å vise at det var mulig å få tak i (fra 07 til 09) og gidder ikke folk å høre da så får det heller være.
Kvasi Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 - Fornuftig å være forsiktig med å legge ut for mye konkret info, du har rett i det. Men, hvis noen følger med er det lenge siden du både fleska til med hk og skiltnr på bilen din så det toget har gått..
wicky124 Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Ikke når man er pakistaner....på ferie i pakistan... Hva er egentlig utfordringene hvis en pakistaner (mann eller kvinne) ønsker å gifte seg med f.eks en nordmann (etnisk)? Jeg kjenner til de tradisjonelle argumentene som f.eks religion, formuebeskyttelse og evt. æresbegreper, men det er vel ikke bare vi (altså i Norge og Danmark) som lever i multietniske samfunn og "blander" oss på godt og vondt? Det blir ikke skikkelig integrasjon for den går begge veier... for å si det litt firkantet. Som du vet så er min kone etnisk norsk.. Utfordringene var faktisk å få foreldrene mine til å gå med på dette.. Da begrunnet med at det ikke ville bli så store kulturforskjeller... Men forskjellene er jo der.. men man finner ut av en gyllen middelvei som jeg og kona blir enige om Er veldig lite formuebeskyttelse for tiden i ekteskap inngått i norden/europa.. Kanskje litt mer i det uutdannede Pakistan.. Men de fleste gifter seg av fri vilje for tiden faktisk..
wicky124 Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Var lissom kult så lenge det bare var meg..nå skal alle slenge seg på trenden... haha er forresten tilbud på barnestol med fast base på babyshop til 2499... Kremt.. Du var vel etter meg, var du ikke? vel jeg er kulere enn deg så jeg fortalte deg om baby og du juksa deg frem i køen
wicky124 Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Fremdeles ikke fått penger av den filipinske svindlerfitta fra Sandnes. Til tross for gjentatte "overførsler" som han de fleste gangene til slutt har innrømmet at har vært oppdiktet. Nå lovte han (IGJEN) å gjøre opp for seg og pengene skulle være inne senest i dag. Kom selvfølgelig ingenting, og jeg sa til han at jeg snart kjører nedover selv og banker på døra hans. Da skulle han få meg til å snu i første kryss......... Faen for en forbanna idiot. Og han er i posisjon til å komme med idiotiske trusler, når HAN skylder meg penger. Ååååååååååh gud! Jeg liker å kjøre lange bilturer Lurer på om han får meg til å snu i ett lyskryss...hmm...
wicky124 Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Peilepinne finner man ikke så ofte hos BMW lengre heller. Min har ikke. Men så har ikke du en E90 325dSuperChip heller da...
asv Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Hva er meningen med å kommentere slik? Er det kun for å være ekkel?Bilen er slettes ikke chippet men oppgradert som det så pent heter, har alt av papirer og bremsepapirer fra Autopower her hjemme. Skaff deg litt mer peiling og oversikt før du skal slange med kjeften til andre som ikke har sagt noe til deg Du kan jo ta en titt her, denne har samme software som min: Her kan du også lese en test: http://www.autozeitung.de/tests-fahrber ... artge-325d Så 72 hester ekstra er absolutt ingen problem på disse og mange andre motorer, så neste gang du skal komme med et uprovosert angrep mot meg (noe du til stadighet gjør) så får du komme opp med noe bedre. Greit nok, du må bare tro at jeg er så barnslig å "juger" på meg hester men treffes vi en dag så skal du få sitte på en tur Han som til stadighet kommer med sterkt rasistiske kommentarer rettet mot personer han ikke på noen måte har bakgrunn for å vite etnisitet eller noe på bl.a. har jaggu meg ikke så mye han skulle sagt her. Kjære Fredrik, fordi noe blir stjelt så betyr det jaggu meg ikke at det er utlendinger som står bak. Er ei heller nødvendig med stygge ord og bruk av denne: når du kommer med de rasistiske bemerkelsene. Og grunnen til at jeg kommenterte det var vel i all hovedsak tretthet av din bruk av din E90 325d som målestokk for den perfekte bil.. Du har sikkert lagt merke til alle kommentarene som antyder det samme som jeg poengterer. På ingen måte for å være ekkel, kall det heller forsøk på nedjekking. For det første så er det ikke mulig på noen måte for meg å se at bilen i videoen er modifisert på noen måte.. For det andre så sier testen 191kW.. noe som vil tilsi ca 259,8 metriske hestekrefter.. Det er ikke ca 270 som du selv har forklart det til å være. Nå er dette så vidt jeg forstår det en bil levert av Hartge, ikke en som har fått noe ettermontert, og siden tysken min ikke er helt stødig kan jeg ikke være helt sikker på at de ikke har gjort modifikasjoner utover det du har fått gjort på din. Den dagen du fremlegger papirer skal jeg mer enn gjerne tro på det, men frem til da velger jeg å være i tvil.
Kjexx Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Om det er som du sier fredrik90 så hadde ikke jeg turt å kjøre med 72 hester mer.. Blir fort dyrt det om du blir testet. 1000 pr hk.
Anbefalte innlegg