Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
-

Fornuftig å være forsiktig med å legge ut for mye konkret info, du har rett i det.

Men, hvis noen følger med er det lenge siden du både fleska til med hk og skiltnr på bilen din så det toget har gått..

Nja har ikke vært så nøye med å sladde skiltnummer i det siste....så derfor er jeg skeptisk :?

Men så har ikke du en E90 325dSuperChip heller da... :lol:

Den typen har jeg aldri hørt om, men jeg setter pris på en god gammal peilepinne så jeg selv kan følge med på motorens oljenivå uten å bli fortalt det igjennom en computer :roll:

Skrevet

hm hm hm..tenk om folk kjeder seg her...eller en av disse utlendingene har lite å gjøre...og melder deg til statens vegvesen...da blir det mye overtid på deg da...

Skrevet

Det eneste jeg vet er at jeg er mer redd for å få kjøreforbud pga for lite effekt enn for mye. Jeg har faktisk opplevd å bli frakjørt av både fullastede tømmerbiler (de lange) og originale mopeder med 16år gamle jenter som sjåfører :mrgreen:

Skrevet
nei..sove tid...levere en jævla båt oppi stryn imorra...langtur igjen :P

Du får dra innom åpningen av kvivsvegen når du først er i stryn da :lol: Det er den store happeningen i mårra i denne landsdelen. Skulle dratt selv (da fra andre enden) men må visst jobbe litt lenger i mårra enn jeg forventa.. 11 - 05/06.. koselig liten vakt..

Skrevet
hm hm hm..tenk om folk kjeder seg her...eller en av disse utlendingene har lite å gjøre...og melder deg til statens vegvesen...da blir det mye overtid på deg da...

Vær så god.... :roll:

Jobber forøvrig aldri overtid, sitter ikke med bena på bordet hele dagen så jeg får gjort det jeg skal før arbeidsdagen er over :wink:

Skrevet

Vær så god.... :roll:

Jobber forøvrig aldri overtid, sitter ikke med bena på bordet hele dagen så jeg får gjort det jeg skal før arbeidsdagen er over :wink:

Det er vel ikke særlig økonomisk for bedriften å utvide åpningstiden så du kan selge fliser på overtid?

Skrevet
Det eneste jeg vet er at jeg er mer redd for å få kjøreforbud pga for lite effekt enn for mye. Jeg har faktisk opplevd å bli frakjørt av både fullastede tømmerbiler (de lange) og originale mopeder med 16år gamle jenter som sjåfører :mrgreen:

Mmmm, jenter på mopeder er sexy..

Skrevet
Fremdeles ikke fått penger av den filipinske svindlerfitta fra Sandnes. Til tross for gjentatte "overførsler" som han de fleste gangene til slutt har innrømmet at har vært oppdiktet. Nå lovte han (IGJEN) å gjøre opp for seg og pengene skulle være inne senest i dag. Kom selvfølgelig ingenting, og jeg sa til han at jeg snart kjører nedover selv og banker på døra hans. Da skulle han få meg til å snu i første kryss.........

Faen for en forbanna idiot. Og han er i posisjon til å komme med idiotiske trusler, når HAN skylder meg penger. Ååååååååååh gud!

Jeg liker å kjøre lange bilturer :) Lurer på om han får meg til å snu i ett lyskryss...hmm...

Lang kolonne med bimmers frem og tilbake foran huset hans..

Skrevet

Det er vel ikke særlig økonomisk for bedriften å utvide åpningstiden så du kan selge fliser på overtid?

Nei det er ikke det, også er det bare at at jobben min består ikke bare av å selge fliser men også total pakker. F eks et leilighetsbygg med 40 boenheter, ett butikklokale eller ett par gater i sentrum som skal brosteinlegges. Alt dette i tillegg til at man er salgsleder og skal holde styr på månedsbudsjetter, inntjening, salgkampanjer og en årlig omsetning på 25 mill.... :roll:

Likevel..overtid klarer jeg meg uten :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...