Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

AH KJEFT! Satt her å hadde sykt lyst på noe snacks. Men så tenkte jeg.. Eeeh orker ikke..Men når du sa det... BRB!!

Skrevet

fu! :P sitter og tripper på stolen her på jobben... merker det skal bli godt å komme seg hjem! bare hente noen nye fjærer hos turbo-hf først, så står middag for tur! :D montro om jeg kanskje må svinge innom statoil på veien thou :P

Skrevet

Med "ny" 318tds opplever jeg noe nytt..

Medfølende blikk/smil fra mennesker ute! Har hatt mye slitne biler, men dette har jeg aldri opplevd. Ikke pga bilen ihvertfall :lol:

Skrevet

Hjemmelaget riskrem med Stratosbiter og rød saus venter meg når jeg kommer hjem fra jobb.. :-)

Skrevet
Ah, deilig d var å lufte moppa i dag!! Synd det er høst :( Bedre vær i dag og i går enn det har vært hele sommeren omtrent..

Da er det kos å sitte på jobb, nyte en kaffe å høre på god musikk mens man har flytende metall på ca 1600 grader rennende ikke langt unnaseg! :)

:angry:

Skrevet

Medfølende blikk/smil fra mennesker ute! Har hatt mye slitne biler, men dette har jeg aldri opplevd. Ikke pga bilen ihvertfall :lol:

Dette minner litt om der jeg kommer med min 318dT på smale 195/65-15 felger/dekk, standardhøyde og skvettlapper. Selv folk i en Peugeot 308 vil gjerne forbi, men jeg gir bare litt gass og borte i dieselrøyken er de... :lol:

Skrevet

Dette minner litt om der jeg kommer med min 318dT på smale 195/65-15 felger/dekk, standardhøyde og skvettlapper. Selv folk i en Peugeot 308 vil gjerne forbi, men jeg gir bare litt gass og borte i dieselrøyken er de... :lol:

Mye smil/latter når jeg hadde 77 raketten min. Alt for lav og trillet på 195/45-13 og takstativ :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...