knut_olestad Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Dessverre var det en kompis som tok bilde Hadde lett vært der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Må si det så bedre ut å være der enn å sitte i ei trang tappebu med bieber på radioen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Kondolerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Kom god rock etterpå, så det veier opp! Bare 4,5 timer igjen nå, så er det hjem. Da er det bare 24 timer jobb før langfri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 I fare for å bombe deg, så skal jeg heller opplyse din manglende iq... Allah er det samme som Gud. Ergo, vitsen din var helt på trynet feil. Om du hintet til Muhammed, den hellige profet i Islam, så skrev du isåfall feil. Dog er en slik vits teit å skrive da kebab ikke har noe med islam å gjøre.... anyway du er homo så fuck it Så Allah er liksom deres Gud og Muhammed er deres Jesus? Det er jo ikke å herme lite etter andre da, noe bedre kunne dere vel kommet opp med Er vel ikke nødvendig å kalle noen homo bare fordi de kommer med en "Islamvits". Er så jækla hårsåre de muslimene, tåler ikke en uskyldig liten tegning en gang Jeg mener nå at denne delen av verden hvor vi har kristen relgion så kan vi tegne så mye Muhammeder vi vil Er vel en grunn til at du ikke tør å møte meg nei... Innlegget ditt er så innavla at det ikke er mulig.. hver eneste gang jeg tenker "nei fredrik90 er egentlig en ålreit fyr" så fucker du opp til grader. La meg legge til en oversettelse / beskrivelse av islam... Står klart og tydelig i bøkene våre at om man bor i ett ikke-islamskt land slik som Norge, så skal man følge lover og regler satt av domstolen i det landet så fremt det ikke strider imot religionen. Altså, om det var bestemt ved lov at man måtte spise svin en gang om dagen så er dette en lov man IKKE skal følge da dette strider imot levereglen. At du faktisk klarer å lirke ut slik dritt er helt uforståelig. Du trenger virkelig en tur igjen på skolebenken. Om du ser på mitt innlegg med ett lite skråblikk, så ser du at jeg faktisk ikke klandrer brukeren som la ut den vitsen. "homo" relasjonen i mitt innlegg var en SPØK. Synes faktisk synd på deg med tanke på din manglende sosiale intelligens Fredrik90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Denne diskusjonen er kanskje litt meningsløs i all den tid vi aldri kommer til å bli enige, men sånn til opplysning er Fredrik langt fra den eneste som stiller spørsmål ved hvordan mange muslimer reagerer på selv den minste kritiske (inkl. ironiske/spøkfulle) omtale av Islam. Det handler om proporsjoner og nivå på reaksjonene... uansett hvor berettiget reaksjonene isolert sett kan være. Det Fredrik sikter til vedr. Muhammed og Jesus er det historiske tidsforløpet. Muhammed ble født 570 år etter Jesus (jmf. vår tidsregning). Moses beskrives forøvrig i det gamle testamentet... altså den første delen av Bibelen. Den delen av Bibelen deler Kristendommen med Jødedommen, og det gamle testamentet handler da også om jødene. Etter kristen bekjennelse er Jesus inkarnasjonen av Gud. Det vil si at Gud ble menneske i Kristus (Jesus) og at han var den Messias som ble spådd i det gamle testamente. Denne utlegningen skiller Kristendommen fra Jødedommen. Jesus har ingen fremtredende posisjon i Jødedommen. Kanskje ikke så merkelig iom. at de sentrale skriftene (torarullene) ble skrevet ca. 1500 år før Jesus. Både Moses og Jesus anerkjennes i Islam og begge betraktes som viktige i religiøs betydning. Den helt sentrale forskjellen på Islam og Kristendommen samt Jødedommen er poenget rundt Jesus som inkarnasjon av Gud. At Jesus som menneske er frelseren Messias. Denne utlegningen kan hverken muslimene eller jødene anerkjenne. Det handler om tro... og politikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 årets største optimist ? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37454722 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 siste dokumenterte km i 06 å litt dårlig blekk bak på den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 siste dokumenterte km i 06 å litt dårlig blekk bak på den der ja likte denne her Ved 65.500 km ble bla. følgende utført: - Nytt batteri - Nye sko, skiver og klosser (alle) - Byttet div. lager, pakninger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 årets største optimist ? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37454722 Ojsann Var ikke lite heller å han hadde dratt til på prisen Greit nok så var det en pen bil men den er langt i fra strøken, til den prisen så hadde det nesten vært umulig å selge en 325IX i mint condition. Kan tenke meg at på denne bilen ligger det mye skjulte ulumskheter rundt forbi ja Og Wicky: hvorfor i alle dager skulle jeg være redd for å møte deg, går du virkelig rundt å tror det? I såfall så overdriver du din egen betydning så til de grader. Hvorfor skulle jeg ville møte deg når jeg først er i Oslo, når jeg reiser til hovedstaden så har jeg langt viktigere ting enn å møte og kaste bort tiden min på en totalt uinteressant person (iallfall for mitt vedkommende) Innlegget mitt i gårkveld var skrevet i ren ironi, du la kanskje ikke merke til jeg brukte. Men greit nok, hylekoret vår det samme som alltid. De som ikke foretar seg annet i livet enn å sitte her i tulletråden og mase! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Fant denne vitsen..."Gud og Jesus satt oppe i himmelen da det ringte på døren. Gud åpnet og utenfor står Allah. Gud stusser litt, men snur seg etterhvert mot Jesus... – Har du bestilt kebab?!" Merkelig hva en liten vits kan sette i stand. Tror ikke vitsen er henten fra en lærebok, men heller er en simpel uintelligent vits som driter i Guds, Jesus og Allahs relasjoner. Dog en ganske morsom vits synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37454722 Han har jaggu meg trua! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37454722Han har jaggu meg trua! se lenger opp er flere som har sett denne, men ja.. noen lever i trua ! er ikke så vannskelig å stille tilbake km på E30 igrunn. heller ikke vanskelig å ordne med papirer for dem som er litt sleipe. Har ikke trua på at km stemmer mht stand på bilen, feks bakblekket?! så ikke helt rett ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37454722Han har jaggu meg trua! se lenger opp er flere som har sett denne, men ja.. noen lever i trua ! er ikke så vannskelig å stille tilbake km på E30 igrunn. heller ikke vanskelig å ordne med papirer for dem som er litt sleipe. Har ikke trua på at km stemmer mht stand på bilen, feks bakblekket?! så ikke helt rett ut . Ganske enig! Ser man nøyere på alle bildene er det riper/merker i lakk og fangere på hvert eneste bilde, så bilen er nok godt brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Hør her noda gutter,,hvilken bestemor kjøper Gs sine felger a? Ser på heile annonsa, den e så overdreven.. Når folk selger biler som faktisk er mye verd, så skryter de faktisk ikke bilen opp i skyene, noe jeg har funne ut Vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg