awt Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 13". Maskinen er nesten ikke større enn 11" i fysisk størrelse, samt at du får SD-leser og slikt. Etter min mening er 13" optimalt for en laptop. Alt under blir for lite og alt over kommer i kategorien flyttbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Oppløsningen er ikke så forandret. Men vi får se. Stikker innom sjappa i morgen å tar en titt. Uansett blir det en air Jeg har MacBook Pro i 13", føler den skjermen er nesten tilsvarende 15".. 11" blir jo for lite fræsarn.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 macbook 13 tommer , er perfekt størrelse. har macbook pro 13 selv, funker knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Hvis du skal ta deg en håndj.... er det en fordel at du i det minste ser øverste halvdel av bildet/filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Jeg kjøpte nettopp en jekk, men har nesten ikke brukt den enda. http://www.luna.no/webspeed/katalog/kat ... id=5219791 Håper ikke alle aluminumsjekker er drit da :/ Synes det er veldig greit at man "snapper" av stangen så lett og at den veier så lite i tillegg til at det går raskt og jekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Er 4700,- for hella Fl lamper brukt i bra stand med xenon og alt til e39 gal pris ? Veeldig lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Hvem av disse jekkene vil dere anbefale?http://www.biltema.no/no/Sok/?query=garasjejekk Jeg har den til 199,- eller hva den koster. Den røde. Fungerer fint til bytte av hjul eller lignende. Ikke den mest velbyggde jekken, men veldig holdbar og fin. Har den selv, men er ikke helt overbevist om at det er rette jekken for meg og bilen. Virker liten og spinkel. Hjulene på jekken gav litt etter første og eneste gang jeg brukte den. har den til 999 som tar 2 tonn, funker fjell =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Hvem av disse jekkene vil dere anbefale?http://www.biltema.no/no/Sok/?query=garasjejekk Jeg har den til 199,- eller hva den koster. Den røde. Fungerer fint til bytte av hjul eller lignende. Ikke den mest velbyggde jekken, men veldig holdbar og fin. har den til 999 som tar 2 tonn, funker fjell =) Bare den ikke funker MFjeld, så burde det være greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 fyyyyy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 13". Maskinen er nesten ikke større enn 11" i fysisk størrelse, samt at du får SD-leser og slikt. Etter min mening er 13" optimalt for en laptop. Alt under blir for lite og alt over kommer i kategorien flyttbart. Alt under 15 kommer for min del i kategorien travelt for øynene... Nå har jeg ikke faktisk prøvd 13", men de 10" mini-pc'ene som alle hadde en stund var ikke spesielt behagelige å styre med. Selv bestilte jeg meg ny laptop på fredag som ligger hjemme i Volda og venter på meg nå Får vel vente til fredda'n før jeg får satt fingrene i den gitt Asus, 15.6" HD 8GB ram, i7, 2.3GHz og 2GB dedikert grafikk minne. Får satse på at den drar NX8 (3d-modellerings programvare) skikkelig, siden det var eneste grunn til at jeg kjøpte ny laptop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Etter 5 feilfrie år med min gode gamle Lenovo Notebook (i realiteten en IBM Thinkpad) kjøpte jeg for kort tid siden en Acer Aspire med 15,6" skjerm. Den har en Intel Core i5 3,1 GHz prosessor, 8 GB RAM, 4 GB dedikert grafikkminne samt en 7200 rpm HDD på 750 GB. En helt OK budsjettmodell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 høres ut som om vi har samme laptop fredrik:) absolutt en god pc det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37561832 Grommeste sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Da sitter man og venter på tollen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg