spruddel Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Setevarme er vel tykkere kabler? Og fikk man setevarme bak på E9x? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 syns og kablene mulig var noe spinkle til setevarme, men kommer ikke på hva annet som skulle trenge strøm der har ikke peiling om e90 kom med det, min har værtfall ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Aaah, endelig høstferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Aaah, endelig høstferie Høstferie, hva er det fornoe? Var det sånn man hadde i gamledager det? Potetferie mener jeg vi kallte det Jeg synes å huske at jeg har opplevd det før.. Hadde ikke høstferie på skolen i fjor, og får ikke i år heller... Har til gjengjeld rundt 6 uker med juleferie mener jeg å huske http://www.tv2.no/underholdning/broom/o ... dium=email Hva feiler det folk som får de til å ødelegge biler på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Høstferieee, chill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Hehe, jeg har stort sett vært hjemme på fri siden litt før 17.mai, med unntak av 3 dger jobb i juli og 1,5-2 uker her for litt siden, så det var en liten spøk fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Høstferieee, chill For noen unga her e det full drus på jobb blir ikke peng av å sitte i godstolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Har jobba hele høstferien i nye bedriften frivillig(4uker igjen på skolebenken fom mandag). Sjefen var så blid og fornøyd at jeg nå istad fikk vite at JEG overtar den grommeste kranbilen på bruket! Det var ikke dumt, hoho Lønner seg noen ganger og ta et ekstra tak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Sitter på Andslimoen i Målselv kommune jeg. Arbeidet 2 timer idag, men full betaling likevel. Som resten av helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Jeg er i praksis på jobb 24 timer i døgnet. Slik er det når man har eget firma og gjør forretninger internasjonalt. Flere dager på rad med prosjektering om natten begynner forøvrig å bli slitsomt i min alder. Da er det helt greit å kunne legge ting fra seg for heller å skrive et par fornuftige innlegg her inne. Interessen for biler og det som rører seg i bilindustrien er mental terapi for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Sitter på Andslimoen i Målselv kommune jeg. Arbeidet 2 timer idag, men full betaling likevel. Som resten av helga.. Kjørt herfra? skal du sørover? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Reparerte B&W dm604 som jeg hadde på loftet idag med nye diskanter. Du verden så mye morsommere de er å hørepå enn Kef Q1 stativhøyttalerene jeg hadde i stua. Det var dama mi (som jeg nylig forlovet meg med) som presset på for å bytte ut stativhøyttalerene med de store svarte beistene hu fant på loftet mitt. Føler meg bortskjemt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Gratulerer med forlovelsen Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Gratulerer. Blir det Karmøybu av deg eller Sveiobu av hun? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Takker. Det er nok meg som blir karmøybu. :/ Huset mitt har blitt degradert til hytte på landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg