Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Aaah, endelig høstferie :lol:

Høstferie, hva er det fornoe? Var det sånn man hadde i gamledager det? Potetferie mener jeg vi kallte det :lol: Jeg synes å huske at jeg har opplevd det før.. :P Hadde ikke høstferie på skolen i fjor, og får ikke i år heller... Har til gjengjeld rundt 6 uker med juleferie mener jeg å huske :D

http://www.tv2.no/underholdning/broom/o ... dium=email

Hva feiler det folk som får de til å ødelegge biler på den måten #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobba hele høstferien i nye bedriften frivillig(4uker igjen på skolebenken fom mandag). Sjefen var så blid og fornøyd at jeg nå istad fikk vite at JEG overtar den grommeste kranbilen på bruket! :):shock:

Det var ikke dumt, hoho :D Lønner seg noen ganger og ta et ekstra tak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i praksis på jobb 24 timer i døgnet. Slik er det når man har eget firma og gjør forretninger internasjonalt. Flere dager på rad med prosjektering om natten begynner forøvrig å bli slitsomt i min alder. Da er det helt greit å kunne legge ting fra seg for heller å skrive et par fornuftige innlegg her inne. Interessen for biler og det som rører seg i bilindustrien er mental terapi for meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reparerte B&W dm604 som jeg hadde på loftet idag med nye diskanter. Du verden så mye morsommere de er å hørepå enn Kef Q1 stativhøyttalerene jeg hadde i stua.

Det var dama mi (som jeg nylig forlovet meg med) som presset på for å bytte ut stativhøyttalerene med de store svarte beistene hu fant på loftet mitt. Føler meg bortskjemt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...