Kvasi Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 hva tror dere denne bilen kan være verd?3 liters motor, 1992 mod, masse utstyr følger med, greie dekk sommer/vinter, 235 hk, km 168000, eu.ok. Sportsint, cruisecontroll, skinn, sound system, masse meir ingen rust på bilen heller. Mitsubishi 3000GT eller GTO de heter vel ? [ Bilde ] De er veldig, veeldig billige sånn av og til.. Sett de til godt under 50 med forhjulstrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Ramlet tilfeldigvis over denne filmen på youtube. Føler nå jeg er godt forberedt hvis jeg skal ut å handle ny E39. Evt. hvis jeg skal bytte vannpumpe og termostat har jeg endelig funnet ut hvor bmw egentlig gjemte de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Ramlet tilfeldigvis over denne filmen på youtube. Føler nå jeg er godt forberedt hvis jeg skal ut å handle ny E39. Evt. hvis jeg skal bytte vannpumpe og termostat har jeg endelig funnet ut hvor bmw egentlig gjemte de. Bra video. Merker til litt pixelfeil i originale BMW Business radioen, men den skal byttes ut med Dynavin etterhvert. Får håpe jeg ikke får pixelfeil i speedometeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Må jeg bytte noen stag om jeg senker e39 min med justerbart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Ramlet tilfeldigvis over denne filmen på youtube. Føler nå jeg er godt forberedt hvis jeg skal ut å handle ny E39. Evt. hvis jeg skal bytte vannpumpe og termostat har jeg endelig funnet ut hvor bmw egentlig gjemte de. Bra video. Merker til litt pixelfeil i originale BMW Business radioen, men den skal byttes ut med Dynavin etterhvert. Får håpe jeg ikke får pixelfeil i speedometeret gjemte? hehe kunne jo ikke vært lettere å finne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Ramlet tilfeldigvis over denne filmen på youtube. Føler nå jeg er godt forberedt hvis jeg skal ut å handle ny E39. Evt. hvis jeg skal bytte vannpumpe og termostat har jeg endelig funnet ut hvor bmw egentlig gjemte de. Bra video. Merker til litt pixelfeil i originale BMW Business radioen, men den skal byttes ut med Dynavin etterhvert. Får håpe jeg ikke får pixelfeil i speedometeret gjemte? hehe kunne jo ikke vært lettere å finne Kanskje ikke åpenbart nok at den var ironisk ment Tviler på jeg finner vannpumpa inni vanosen ihvertfall.. Kexx: Nope, må ikke ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 gjemte? hehe kunne jo ikke vært lettere å finne ]Kanskje ikke åpenbart nok at den var ironisk ment Tviler på jeg finner vannpumpa inni vanosen ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Søk på Trike Drift på youtube. Det ser sykt artig ut! Det er artig! Sinnsykt mye moro for en veldig billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Nesten så jeg vurderer å kjøpe en selv. Hadde vært gøy å vært den første her oppe som begynnte med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Hva koster den a? Såg artig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Ser morsomt ut, men han duden uten sko kan umulig være spesielt smart. Jeg vill nok også ha brukt hjelm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 hva å så kon tiki på kino i går utrolig bra film noen andre som har sett filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Hva koster den a? Såg artig ut Den er hjemmesnekra, fikk den for 1500. kjøpten av en kar på høsttreffet igår Må bare få tak i en hjelm nå så vendes nesa mot kollen :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Nesten så jeg vurderer å kjøpe en selv. Hadde vært gøy å vært den første her oppe som begynnte med det! Du blir dessverre ikke den første, med mindre du er rask! Driver å bygger en på skolen for tida, tror en sånn sak blir jævlig moro ned Aunfjellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Drittvær i Molde, satt opp GoProen i vinduet og filmet i 1.5 time, for så å skru opp farten slik at filmen er unnagjort på 3 minutter. http://youtu.be/dYEXi9kS0bc Morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg