Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

HJEEEEELP!!!! Jeg leier av en som var sammen og gift med søstra mi.. og vi leide et verksted sammen og han dreit seg ut.. så jeg måtte betale husleie osv der.. Og nå så gadd jeg ikke mer og sa at jeg ikke ville det pga han har alt av tinga sine der osv..

Nå har han bestemt seg at han skal ta 2 av bilene mine som er verdt alt jeg har i livet mitt..

Og han tar de inatt.. Hva skal jeg gjøre? Har et skikkelig problem..

Greit at det er 2 sider av saken.. Men ja..

Håper noen kan svare meg, Vært med her på bimmers i 3 år nå så..

Takk få forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm...hva er den andre saken? hvorfor skal han ta bilene dine?

bare ett tips... bimmers er mye prat lite handling. Politiet er vel ett lettere medium å kontakte...

+1 få inn politiet.

Ingen har rett til å ta andres eiendeler, det må dem klare å ''ta'' via rettsystemet (rettsaker, dommer osv) ringer du politiet så kan han ikke røre noe av ditt, da kan du anmelde han for tyveri. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg nå ikke eier en bmw så har jeg fått litt...rare tilbakemld var venner/familie.. De påstår at jeg er mye mer avslappet og rolig i trafikken når jeg kjører merca..Mer hensynsfull og aktpågivende.. Der jeg før hadde tuta og "krevd min rett" i rundkjøringen er jeg nå tilgivende...

Usikker på hvorfor..men tror sjuern hadde innebygde djevelhorn.... pluss den var større... og så farligere ut... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg nå ikke eier en bmw så har jeg fått litt...rare tilbakemld var venner/familie.. De påstår at jeg er mye mer avslappet og rolig i trafikken når jeg kjører merca..Mer hensynsfull og aktpågivende.. Der jeg før hadde tuta og "krevd min rett" i rundkjøringen er jeg nå tilgivende...

Usikker på hvorfor..men tror sjuern hadde innebygde djevelhorn.... pluss den var større... og så farligere ut... :lol:

hmm skjønner at de sier du kjører roligere når du ikke kjører bmw, men det jeg ikke får til å gå opp er at du kjørte en 7'er. Ser for meg at man cruiser en 7'er og ikke kjører hardt, hvis du skjønner.

Men så hadde du v8'er i den da.....+ du er pakistaner.... :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ingen verdens rett til bare komme å ta bilene dine, gjør han så melder du de stjålet og han som mistenkt. Da har han et seriøst forklaringsproblem, ingen personer uten myndighet kan bare gå å ta andres eiendeler [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90: Det var det jeg og trodde.. Men han har vært sånn mot mamma ang et hus han leide.. Han total vraka alt der nede :S Ser ikke ut der.. Men det som er problemet er at hun og han har ikke hatt leiekontrakt og da kan hun ikke gjøre noe med det..

Men politiet sa at hvis han tok den så måtte jeg ringe de.. Men jeg får vell ikke erstatning når han går på Nav for og få penger? De E39 der ute på finn.no er jo på rundt 40.000 og oppover.. Får jo ikke dekt så mye?

Det her skrev han til meg på face:

Samme hvem den står på.. får levert både den og e30 på huggern. levert biler som har stått på andre der før.

og ikke tro at det er tomme trusler.. burde kjenne meg nå.

så gjør det jeg sa så slipper vi noe sånt. du sa tilogmed at det var greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yx0v8tq7s7c509tf13ff.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjører vinterhjul på e90 sine 17" M-sport felger? Lurer på hva dimensjon som er greit å ha på. Sommerhjulene er jo 255 bak, og føler det blir litt mye som vinterdekk.

De er vel ganske brede bak de felgene? Jeg har på mine orginale 19" 235/35/19 på vinteren. Hadde på de gamle 17" vinterhjula 225 bredde som var levert av Bmw.

Siden du har org 255 bak, blir det kanskje vel mye strekk på 225, så vil tro at 235/40/17 eller noe hadde vært optimalt hvis det i det hele tatt er mulig å få tak i.

Lurer forresten på om E.H.D har org 17" på sine vinterhjul. Vet ikke om det står noe i tråden hans, men gå gjerne kjapt igjennom den jeg linket til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...