Jørgen Lie Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Hva er greia med alle flyene som holder på for tiden da?? Stor aktivitet over Kristiansund i går mårres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 da lurer jeg på hvorfor du ikke er pissforbanna over at alt raste sammen....50meter er LITE/ingenting i flysammenheng... Fordi jeg synes slikt er drittøft! Er meget lavt ja! Hva er greia med alle flyene som holder på for tiden da?? Stor aktivitet over Kristiansund i går mårres.. Det passerte jo noen i nogenlunde samme høyde da du var her en tur sist, men husker ikke om det var du og Stig som pekte, eller om det var Stig og pappa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Joda for all del, det er faktisk dritfett med fly så lavt..Men er vel regler for hvor lavt de kan fly... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Jo, 300 meter over tettbygd strøk, og 100 meter utenfor. Jeg tørr å vedde bort lønna mi ut året på at de som passerte her var lavere enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 50meter? Sikker? Har vært på en del flybaser rundt om i Europa, og 50meter er virkelig ikke slik man forventer! Selv de lovlige 300meterene er noe man merker godt i kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Mulig det var litt høyere enn 50 meter, men jeg tørr garantere at det var godt under 300 ja! Så jo rett bortpå dem nesten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Hvor høyt kan et fly? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Er uansett veldig artig, blir aldri lei av å se (og føle) fly som kommer lavt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Hvor høyt kan et fly? hvor høyt kan et fly fly? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 De øver på nattflyging her oppe for tiden så er vel sikkert samme sorten flere steder. Og ang høyde, ungdomsskolen jeg gikk på ligger rett ved havet og jeg satt mang en gang å så F16 komme to i bredda og fly så lavt at sjøsprøyten sto skikkelig skikkelig langt bak dem. Pleide å være 3 - 4 par etter hverandre. DET var gromt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Da var demoen av Forza Horizon ute. Den var så spennende at jeg tror jeg kjører ut på handletur istedet. :/ Det minnet mer om NFS enn Forza. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Sitte e på BT igjen, bynne å bli kosli dette nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Trist... NFS var kult før, men begynner å bli et par år siden gitt! Sitte e på BT igjen, bynne å bli kosli dette nå felgene/dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Da var demoen av Forza Horizon ute. Den var så spennende at jeg tror jeg kjører ut på handletur istedet. :/Det minnet mer om NFS enn Forza. *laste ned* Irriterer meg over de nfs-greiene som jeg har sett på reviews, men synes det har sett spennende ut til tross for det jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Trist... NFS var kult før, men begynner å bli et par år siden gitt! Sitte e på BT igjen, bynne å bli kosli dette nå felgene/dekka? Stemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg