Fredrik 90 Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Joda, men spørs jo hvor vidt han orker å spille Q i en alder av 72? Vel...Desmond Llewelyn spilte sin siste rolle som Q i en alder av 85 år i "The World Is Not Enough" Den filmen hvor BMW Z8 er Bondbilen Jeg er selv stor Bond entusiast men gidder ikke se traileren på Skyfall, føler det ødelegger litt av spenningen og særlig nå som det ikke er så lenge til den kommer. Synes forøvrig Daniel Craig gjør en god rolle som Bond, selv om han ikke er så veldig tradisjonel James Bond i utseende, personlig så likte jeg best Roger Moore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 er det lov og fjerne reservehjuls brønnen ?(e28) skal ha større bensintank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Er dette idag Nytern?... Hehe, dette er i dag ja! Rett før det ble mørkt i stad Deilig med litt vinter igjen egentlig, alt blir så mye lysere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 måtte ut og teste 4wdn på nybilen idag.. ser ut som det kan bli en artii vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Haha, vinter faktisk... Her snør det neppe en måned til... Er sannsynligvis i 25+ i Pakistan da Må si jeg gleder meg til slædding i BMWen da Også må jeg parkere CRXen for vintern, lurer på hvordan det skal gå mtp dekk og batteri, hmmm....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Jeg vil ha snø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Kobler av batteriet når du setter den unna vel? Ufff.. Ser snøen krype nedover fjellsidene nå ja! Grøss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Vi må nok også vente en måned på den første sneen. Her er alt stadig grønt og dagtemperaturen ligger på ca. 13-14 varmegrader... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Hoho, snø på Mo men ikke her Det trodde jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Kobler av batteriet når du setter den unna vel? Ja, det må jeg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 er det lov og fjerne reservehjuls brønnen ?(e28)skal ha større bensintank Ja. Men då må du ha punkteringsfrie hjul, eller spesial skum. Fleste nye bilar i dag blir ikkje levert med reservehjul. Blir tung i ræva den bilen din viss du skal ha større drivstoff-tank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 er det lov og fjerne reservehjuls brønnen ?(e28)skal ha større bensintank Ja. Men då må du ha punkteringsfrie hjul, eller spesial skum. Fleste nye bilar i dag blir ikkje levert med reservehjul. Blir tung i ræva den bilen din viss du skal ha større drivstoff-tank er det som er meningen og at den skal bli tung bak. blir turbo så vil unngå å begynne og spinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 er det som er meningen og at den skal bli tung bak. blir turbo så vil unngå å begynne og spinne 1. Diff sperre. 2. Breiare dekk. 3. Kjerringa baki. 4. Sementsekker. 5. Mindre motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Noen som kan anbefale dekk i 225/45-17? Tenkte å handle på dekkonline, men de har mye ukurante europeiske, så jeg er litt skeptisk til hva som holder en norsk vinter Kjøp dekk på www.interdekk.no Dekkonline har gratis frakt, men interdekk blir like billig siden de har billigere dekk, men pittelitt i frakt. Står fraktrater på venstre side i menyen der.. Jeg kjørte Continental Conti Ice Contact (fjorårets testvinner), og de var mildt sagt SUVERENE!!! Om ikke hadde jeg valgt Nokian Hakka 7 pigg. (Om du skal ha pigg så klart). Jeg bestilte 4stk Nokan Hakka til Golfen til dame sist tirsdag, og fikk dekka i går. (Interdekk) De var merket med produksjonsdato i sommer en gang, så det er nye og ferske dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Handla mæg ein vinterbil må bare få rigga den opp med andre felger lys kufanger stigtrinn veltebøyle +++ [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Er det E30 interiør eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg