Yngvejos Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Skulle gjerne fjerna det, men har ikke anledning til det. Jobber i en stor bedrift som har totalpakke fra HP med 24hr service og noen få hp onsite-folk, og da må dette rælet ligge der. Går litt på prinsipp at jeg ikke har kjøpt ssd, skal være unødvendig at jeg som arbeidstaker skal bruke egne penger på å få et verktøy som tåler en støyt og blir litt kjappere. Når dataen ofte står i et maskinrom eller propulsionrom på et skip der det er mye vibrasjoner, burde det være selvsagt at vi får ssd-disker. Men neste gang den ryker biter jeg i det sure eplet og handler selv. Opplever du at harddisker ryker pga vibrasjoner på skip? Jeg bruker logging pcer som lagrer store sensitive datamangder ombord på plattformer, flyterigger og skip og har aldri opplevd att harddisken har tatt kveld hverken på de maskinene som er fastmontert ombord eller på laptopen jeg drar med meg hver gang jeg er på jobb. Kryptering, automatisk backup og andre oppgaver som gir høy harddiskaktivitet på jobblaptopen gjør at jeg får lyst til å oppgradere til SSD, men det er som du sier en prinsippsak hvor firmaet burde investere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Ja, jeg som står i Midten i maskinrommet var å leverte noe dela der, så kikka vi litt når vi først va der, å Rota oss borti smp Haha! jeg sto i maskinrommet, 2. maskinist jeg og. gikk opp en snartur, fikk NRK rett i fanget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Kan varmt anbefale elitebook, ... Kan varmt advare mot elitebook! Satan for noe ræl! Derfor er dette så inn i H vanskelig Nesten så jeg kjøper Lenovo T530 til 11.000 kr. og blir ferdig med det 14" hørtes bra ut forresten. Skal jo ligge dokket 80% av tiden, og når den skal tas vekk så er det kjekt med kompakt størrelse... Men... Leser div. tester og der er de fleste ikke like imponert over 14" Elitebookene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Skulle gjerne fjerna det, men har ikke anledning til det. Jobber i en stor bedrift som har totalpakke fra HP med 24hr service og noen få hp onsite-folk, og da må dette rælet ligge der. Går litt på prinsipp at jeg ikke har kjøpt ssd, skal være unødvendig at jeg som arbeidstaker skal bruke egne penger på å få et verktøy som tåler en støyt og blir litt kjappere. Når dataen ofte står i et maskinrom eller propulsionrom på et skip der det er mye vibrasjoner, burde det være selvsagt at vi får ssd-disker. Men neste gang den ryker biter jeg i det sure eplet og handler selv. Opplever du at harddisker ryker pga vibrasjoner på skip? Jeg bruker logging pcer som lagrer store sensitive datamangder ombord på plattformer, flyterigger og skip og har aldri opplevd att harddisken har tatt kveld hverken på de maskinene som er fastmontert ombord eller på laptopen jeg drar med meg hver gang jeg er på jobb. Kryptering, automatisk backup og andre oppgaver som gir høy harddiskaktivitet på jobblaptopen gjør at jeg får lyst til å oppgradere til SSD, men det er som du sier en prinsippsak hvor firmaet burde investere. Nei, enda ikke røket pga vibrasjoner, men ser ikke for meg det hjelper. Første gangen satt jeg fra meg maskina på et provisorisk bord lagd av kanaldeksel i tavlerommet. Gikk opp på broa og glemte helt av pc'en, så når vi kjørte tester på bowthrustere rista den seg ned på bakken, et fall på en meter ca. Andre gangen skrev jeg rapport hjemme i stua, programmet klikka -> jeg klikka, og neven endte i tastaturet. Derfor var det ikke garantisak noen av gangene, og hp brukte derfor en god mnd på å skaffe ny disk i begge tilfellene. Nå har jeg beholdt lånepc'en, slik at når den ryker har jeg min egen pc klar uten ventetid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Ja, jeg som står i Midten i maskinrommet var å leverte noe dela der, så kikka vi litt når vi først va der, å Rota oss borti smp Haha! jeg sto i maskinrommet, 2. maskinist jeg og. gikk opp en snartur, fikk NRK rett i fanget Var det deg jeg sto ilag med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-histo ... d=10062123 Hoho, dette er ganske kult! Se hva som leder avstemningen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 nei derfor jeg skrev "2. maskinist jeg og" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Aha skjønna ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Er denne bakspoilern standard på Clubsport? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37131777 (E46 facelift coupé). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Ja, og den er forferdelig stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Jepp, og jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hehe, helt enig. Syns den var veldig... upassende (i mangel på bedre ord), til å være fabrikkstandard. Elsker E46 facelift coupé jeg, men kun med 3 liter bensin og ikke bæsjedieselfirer på 150 hk ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Djevlor det er forskjell på fjærer og fjærer. Hadde to år gamle Lowtec på bilen og den ene fremfjæra knakk nettop så bytta til et sett Terrafjærer jeg kom over, og det ble altså en helt annen bil å kjøre. Myye tightere/stivere, nesten så bilen kjennes ti år nyere ut. Ble plutselig verdt det å ta drittjobben med å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 men kun med 3 liter bensin og ikke bæsjedieselfirer på 150 hk ^^, Nemlig! Godt det er noen som har forstått det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hehe, helt enig. Syns den var veldig... upassende (i mangel på bedre ord), til å være fabrikkstandard.Elsker E46 facelift coupé jeg, men kun med 3 liter bensin og ikke bæsjedieselfirer på 150 hk ^^, Så en 3.2liters M3 ville du ikke blitt funnet død i engang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg