Jørgen Lie Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Noen som skal på Oslo Motorshow neste helg?? Hvilke dager er best? Lørdag som er "dagen"?? Hadde vært morsomt med en tur egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Var enormt mye kult å se på vertfall! Jeg var vel på dagen på lørdagen i fjor, å det var vanskelig å få tatt noen bilder pga alle folka som gikk foran kameraet hele tiden. Prøvde liksom å spørre pent om de kunne vente 1 sek så jeg fikk knipsa et bilde, men så kom det hele tiden en gjøk å spaserte rett forbi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 aaaaahhhhh.... Fikk sånn plutselig veldig lyst på E28 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37689870 Latterlig pris (ikke signifikant modell i BMW-historien engang...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 aaaaahhhhh.... Fikk sånn plutselig veldig lyst på E28 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37689870 Latterlig pris (ikke signifikant modell i BMW-historien engang...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 aaaaahhhhh.... Fikk sånn plutselig veldig lyst på E28 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37689870 Latterlig pris (ikke signifikant modell i BMW-historien engang...) Jo M535I vil jeg påstå er spesiell, kan forstå at vanlig 535I ikke er så mye å rope høyte om Hadde gladlig betalt prisforlangende hvis bilen er i den topp stand som den fremstår. En dag når jeg har fått skikkelig plass og tid så skal jeg ha noe gammelt og gromt i fra Munchen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Det fredrik90 linka til er m30 maskin, ikke m88. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Godis, både for øyet og øret http://vimeo.com/46817807 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Har et tegnet bilde på pcen i farger. Men skulle hart det svart hvitt. Eneste programmet jeg har er paint. Er en knapp der som er jeg kan velge farge eller svart hvitt. Trykker jeg der får jeg beskjed farger kan gå tapt. Også blir alt svart. Hva kan jeg gjøre? Eller kan noen ordne det for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Det fredrik90 linka til er m30 maskin, ikke m88. Klart, men det ble totalt kun produsert 2145 stk. E28 M5... så E28 M535i er en helt grei erstatning hvis man ikke er laget av penger. Det ble ikke bygget alt for mange originale M535i´er heller (under 20000 stk.) så den modellen har helt klart et visst samlerpotensiale idag... forutsatt at bilen er original og i god stand. Når dette er sagt er 175K en temmelig optimistisk pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 http://goo.gl/maps/JbyKt Oppfinnsom tigger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Har et tegnet bilde på pcen i farger. Men skulle hart det svart hvitt. Eneste programmet jeg har er paint. Er en knapp der som er jeg kan velge farge eller svart hvitt. Trykker jeg der får jeg beskjed farger kan gå tapt. Også blir alt svart. Hva kan jeg gjøre? Eller kan noen ordne det for meg? Last ned Picasa, åpne bildet og trykk på "svart-hvitt-knappen" og velg "lagre som" og velg jpg og høy oppløsning. Hvis du treffer kvist, send meg det på mail så årner jeg det for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Er ikke det eneste spesielle med m535i fangere, felger og sportsseter? Ikke verdt det dobbelte av en vanlig e28 535i engang for min egen del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Har et tegnet bilde på pcen i farger. Men skulle hart det svart hvitt. Eneste programmet jeg har er paint. Er en knapp der som er jeg kan velge farge eller svart hvitt. Trykker jeg der får jeg beskjed farger kan gå tapt. Også blir alt svart. Hva kan jeg gjøre? Eller kan noen ordne det for meg? Kan ordne det for deg om du vil, tar meg 2 sek. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Det fredrik90 linka til er m30 maskin, ikke m88. Klart, men det ble totalt kun produsert 2145 stk. E28 M5... så E28 M535i er en helt grei erstatning hvis man ikke er laget av penger. Det ble ikke bygget alt for mange originale M535i´er heller (under 20000 stk.) så den modellen har helt klart et visst samlerpotensiale idag... forutsatt at bilen er original og i god stand. Når dette er sagt er 175K en temmelig optimistisk pris... Det er sånn jeg også ser det E28 M5 er jo selvsagt nr1 i dette selskapet, men jeg føler at M535i ikke akkurat er feil det heller. Særlig siden disse er langt lettere å finne og koster ikke like mye som en M5 (hvis man er så heldig å finne en da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Helsike.. Der feilet Chevyen eu-kontrollen med sprukket frontrute. Har selvfølgelig bare ansvar, så da blir det vel fort 7-8000,- rett i dass. Irriterende at dem skal bry seg om ei sprekk som er utenfor synsfeltet!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg