BMWE39turbo Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Virker som en hyggelig fyr utenom dopingen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Nei nei, 22 mill er ingenting, så da er det helt greit å svindle de til seg. Hvordan tror du ha har fått de andre pengene sine Fredrik? Jobbet i kassa på kiwi? Uten dop hadde han vært et NULL!!! Gjentar meg selv fra i sta: Hva er Lance Armstrongs beste sammenlagtplassering i Tour de France? Svar: 36.-plass. HEHEHEHE!!! Leste du i det hele tatt mitt innlegg vedr. Kim Andersen og brødrene Schleck + Contador? Vi snakker her om fire helt sentrale mennesker i to av verdens største profesjonelle sykkellag. Bjarne Riis som er eier og direktør for Team Saxo Bank-Tinkoff Bank (og med nettopp Contador i stallen) innrømmet i 2007 at han tidligere i karrieren hadde brukt epo. Tiltross for dette har en lang rekke ryttere under hans ledelse både før og etter denne innrømmelsen blitt tatt for doping. Kim Andersen har forøvrig også vært sportsdirektør under Bjarne Riis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Tja, dumt og dumt.. Ser hva du mener men jeg forstår også hvorfor de gjør det slik. Det er jo noe alle bilmerker gjør, så vet ikke helt om jeg synes det er dumt og jeg hadde hvertfall ikke skrevet i en annonse at bilen er en 2010 modell om den er registrert sent 2010 og det faktisk er en 2011 modell.. Da risikerer man jo og tape penger pga det og faktisk nedgradere bilen sin til 2010 selv om det faktisk ER en 2011 modell.. hehe Joda, forstår det den veien også, med å tape penger på det.. Men skulle jeg solgt en "2000" modell, å så kommer kjøper og ser at den er reg i 1999, så hadde jeg følt meg dum om han sa noe på det.. Kjapt spm, ka e kan løfte i under bilen på midten framme? E36? Traversen om du vil løfte på midta, eller rammevanger om du løfter på siden.. Evt jekkfeste da, om de tåler det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Tja, dumt og dumt.. Ser hva du mener men jeg forstår også hvorfor de gjør det slik. Det er jo noe alle bilmerker gjør, så vet ikke helt om jeg synes det er dumt og jeg hadde hvertfall ikke skrevet i en annonse at bilen er en 2010 modell om den er registrert sent 2010 og det faktisk er en 2011 modell.. Da risikerer man jo og tape penger pga det og faktisk nedgradere bilen sin til 2010 selv om det faktisk ER en 2011 modell.. hehe Joda, forstår det den veien også, med å tape penger på det.. Men skulle jeg solgt en "2000" modell, å så kommer kjøper og ser at den er reg i 1999, så hadde jeg følt meg dum om han sa noe på det.. Er jo derfor at folk skriver "2012, registrert som 2011" i annonsetekster... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Om noen er ute etter en e46 facelift som kom som 02-modeller søker de naturligvis etter det. Om man da har en e46 facelift produsert 09/01 og legger denne ut som en 2001-modell blir jo dette også feil, og folk kan mistenke ombygging og andre ting. At årsmodell ikke stemmer overens med året bilen ble produsert i er såpass allment kjent at jeg tviler på noen verken bryr seg eller at det er et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Virker som en hyggelig fyr utenom dopingen da Hitler kunne nok fremstå som en stødig og hyggelig for noen.. Foruten alt det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Er en ting jeg lurer på..i gamle dager da jeg sykla en del, før førerkortet..så var sykkelsetene myke og komfortable...ALLE syklene jeg har prøvd nå har steinharde seter...skjer med det a?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Takker Jørgen! Fikk nå endelig montert varmeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Er en ting jeg lurer på..i gamle dager da jeg sykla en del, før førerkortet..så var sykkelsetene myke og komfortable...ALLE syklene jeg har prøvd nå har steinharde seter...skjer med det a?! Har du ikke fått med deg at nå om dagen skal man skrelle en banan, for så å legge den mellom skinkene og klemme mot setet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Hmm.. Jeg har alltids hatt lyst til å ha Alcantara ratt sammen med alcantara håndbrekkbelg og girbelg, men jeg har automat.. Det er jo skinn rundt girspaken der og, må vel være mulig å kjøpe manuell girbelg å modifisere? Evt. noen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Er en ting jeg lurer på..i gamle dager da jeg sykla en del, før førerkortet..så var sykkelsetene myke og komfortable...ALLE syklene jeg har prøvd nå har steinharde seter...skjer med det a?! Har du ikke fått med deg at nå om dagen skal man skrelle en banan, for så å legge den mellom skinkene og klemme mot setet? ææææsj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Hitler kunne nok fremstå som en stødig og hyggelig for noen.. Foruten alt det der.. Har ikkje nekta på det Men virker som han har gjort en del for kreftpasienter, og det er for meg viktigere enn doping i en ufattelig kjedlig sport.. Men, er ikkje for doping av den grunn. Men utifra media så virker det som om han er den eneste som har dopa seg i hele sykkelsporten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Er en ting jeg lurer på..i gamle dager da jeg sykla en del, før førerkortet..så var sykkelsetene myke og komfortable...ALLE syklene jeg har prøvd nå har steinharde seter...skjer med det a?! Har et slikt sete på sykkelen min, ganske komfortabelt igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 lance har gjrt mye bra for bla kreftsaken. man må kunne skille mellom de to tingene. men jeg snes fortsatt det var riktig av den norske krefforeningen å avbryte samarbeidet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Er bruktmarkedet helt dødt, eller er jeg for dyr? Ca 2000 visninger og ikke en eneste henvendelse (bortsett fra de forb... annonseselgerne) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37789979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg