Thomaz Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Skjønte det ikke var et angrep men måtte bare forsvare km likevel I fare for å spørre om noe som kanskje står i salgsannonsen eller over her ( ) Hva ble gjort med motor i Tyskland? Er den godkjent med effekten? Virker som en artig familie racer Ble byttet blokk, veiv, stempler, cammer og eksos i hovedsak. Ja jeg mener det er en skikkelig spesiell bil som aldri jeg har sett fler av. Ikke godkjent. Men syns på ingen måte at det er gjort no. Å er veldig sivilisert og høres ikke ut som det er gjort no før man tester den. Er forresten en som har jobba i M avdelingen som har starta det. Har godt sånn i ca 8 år uten problemer på eu eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 F30 318d er et kjempefint kompromiss. Motoren yter originalt 143 HK og 320 Nm (litt færre hestekrefter i "Norgesversjonen). 0-100 Km/t klarer den på 9,0 sekunder og topphastigheten er 212 Km/t. Det viktigste er imidlertid "in gear" akselerasjonene og de er absolutt fornuftige med hhv. 7,5 og 9,8 sekunder 80-120 Km/t i 4 og 5. gear. Dette er marginalt hurtigere enn F30 320i med 184 HK og 270 Nm. Jeg har alltid vært tilfreds med min gamle E46 318d Touring. Den har en motor som yter 115 HK og 265 Nm. 0-100 Km/t klarer den på 10,6 sekunder og topphastigheten er 201 Km/t. 80-120 Km/t klarer den ihv. 4 og 5. gear på 9,3 og 11,7 sekunder. Dette er marginalt hurtigere enn dagens F30 316d med 116 HK og 260 Nm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Her aner jeg fred og ingen fare.. Demonterer E30-spoiler siden en kar her inne er interessert i å kjøpe den.. I ett barnslig innfall slenger jeg den på Ladaen og jøss.. Kuuuult Da er spm, hva trenger jeg mest.. 300kr eller kuuul Lada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hehehe... helt genialt Nytern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Respekt for det lille ryggelyset bak der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Ingen lynsjestemning enda, dette virker lovende! Tenkte sjekke hvordan frontleppa fra E30'en sitter på ladabrakka i nær fremtid Ryggelys er viktig, det eneste jeg angrer på er at jeg ikke monterte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Stor tro på å bygge om M-tech1 på den jeg?? Tror om det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Haha, det høres litt skummelt ut! Sånn.. Lynsjemessig Må forøvrig si at jeg digger din nye E30, Jørgen.. Rettogslett en skikkelig gjennomført klassiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Hehe, hadde vært sjef om jeg hadde lagt ut en annonse med komplett M-tech1... Etter noen dager skrevet "SOLGT"... Så kunne du lagd en ny tråd i bilder filmer osv, med overskriften "Min M-tech1"... Et museklikk lengre frem dukker det opp bilder av din lada med M-tech1 plastikken fastskrudd med treskruer, rett i karossen på Lada`en :lol: Hyggelig og høre Vil bli å høste inn det jeg trenger av deler nå fremover, for å få utseende jeg vil ha i 2013. Planene er klare, så håper det blir å gjennomføre det med stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Haha! Den så jo ut til å passe perfekt og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Hm, ser forresten at jeg for 10 dager siden hadde 7årsdag på Bimmers.! ........skal tro hvor mange timer av livet mitt jeg har brukt her så langt. Det er nok MANGE. Husker jeg regnet ut ca timer pr dag da jeg gikk på fagskolen fra 08-10. Det var nesten urovekkende Larsinnj, du burde kanskje legge deg? Jobb i morgen?? Forøvrig fornøyd med den store nyheten Netflix.! Sett en del sesonger av Top Gear der nå.. Utmerket alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Tror det begynner å bli noen timer med lesing her inne ja! Slapp av pappa, jeg er på jobb nå! Skal sove laaangt utover dagen i morra! Må bare få sendt noe greier til Winchester først, da jeg glemte det i går! Hvordan funker netflix? Jeg kjøpte jo AppleTV for en stund siden, å det funker greit til film, men spotify fra telefonen faller ut ganske ofte, og flere ganger får jeg ikke kontakt i det heletatt. Må restarte telefonen flere ganger for å få kontakt, å slikt irriterer meg.. Vurderer også å kjøpe Xbox 360 kun for å få spillt Forza-serien! Er det lurt å kjøpe, eller kommer det ny Xbox om ikke lenge? Er ikke helt oppdatert der for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Kunne vært værre ting å bruke tiden på Haha.. Det skal jeg også.. Slenge på vinterdekk på E46`n i morgen tenker jeg. Det meldes forferdelig snøvær i følge jungeltelegrafen på Smøla. Meterologene melder kuling og regn.. Så vi får se hvem som har rett Det funker utmerket! Jeg har spotify premium, så har fri tilgang ut året. Etter dette koster det 79kr pr mnd. Kan se på nettsiden hva som er tilgjengelig.. Filmer, serier, dookumentarer etc.. Har ikke utforsket utvalget stort, da jeg fant Top Gear og siden har sett på det SOm jeg forøvrig gjør nå også.. Burde vel kanskje sove snart.. Ny fridag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Føler liksom det blir det samme som appletv.. Tror ikke jeg kan se serier der da. Jaa, det er et hardt liv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Kunne vært værre ting å bruke tiden på Haha.. Det skal jeg også.. Slenge på vinterdekk på E46`n i morgen tenker jeg. Det meldes forferdelig snøvær i følge jungeltelegrafen på Smøla. Meterologene melder kuling og regn.. Så vi får se hvem som har rett Var tidligere meldt snø til i morgen her i Molde, men når var det to grader og regn. Dette er vel for Molde sentrum og siden jeg bor i Nordbyen(230m.o.h) så er dette nesten på fjellet, da er det enda håp for snø Edit: ifølge yr.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg