hermanoo90 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 saltes ikke i bardufoss vettu hermanoo90 de samler moderat mengde for hele landet og strør på østlandet bare -.-......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Var det snø rundt Jessheim i dag og? Sånn type en del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Ikke ved kløfta ihvertfall å hjemme hos meg. Men kommer vel snart så er vel ikke feil å få skodd om bilen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Nei, det er slik det skal være og det er langt i fra bare bimmers som har det slik. Dette gir brukeren valgfrihet til å velge, om forumet bestemte at den skulle åpnes i ny fane og du ikke vil det, da er det verre.Nå har man mange muligheter for å bestemme selv, du kan blant annet holde inne ctrl mens du klikker, bruke mouse 3, høyreklikke for så å åpne i ny fane, eller hva med å lære seg å bruke nettleseren sin? Legg deg, og stå opp på det andre beinet. For det trengs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Testa Trike'en ute på glatta idag! Fyfaen så moro! Virka jævla risky til å begynne med, med tanke på at vi var på offentlig vei hvor det er biler titt og stadig, men gikk overraskende bra! Virka som det var bra show for forbikjørende også, alle lo og pekte når vi kom sidelengs forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Nei, det er slik det skal være og det er langt i fra bare bimmers som har det slik. Dette gir brukeren valgfrihet til å velge, om forumet bestemte at den skulle åpnes i ny fane og du ikke vil det, da er det verre.Nå har man mange muligheter for å bestemme selv, du kan blant annet holde inne ctrl mens du klikker, bruke mouse 3, høyreklikke for så å åpne i ny fane, eller hva med å lære seg å bruke nettleseren sin? Det ble slik her etter en oppdatering. Sliter med å omvende meg selv. Er vane med å kun klikke her og få ting åpnet i ny fane. På andre sider er det en vane at jeg må høyreklikke og åpne i ny fane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 AU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Trenger noen tips her. Eller en bekreftelse for å være nøyaktig. Har en stund nå hatt en slags ujevn rullelyd i E36'en. Kan minne litt om hvis man kjører med piggdekk bare på en side av dekket (altså 50% sommerdekk og 50% vinterdekk med pigg). Hører hjulet maler når man kjører. I dag begynte det å dunke og skrape når jeg kjørte. Merket også at det bremset meg litt i lave hastigheter. Hjullager? Det er høyre bakhjul det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Jekk opp bilen og dra rundt hjulet, samt prøve å bryte det frem og tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Trenger noen tips her. Eller en bekreftelse for å være nøyaktig. Har en stund nå hatt en slags ujevn rullelyd i E36'en. Kan minne litt om hvis man kjører med piggdekk bare på en side av dekket (altså 50% sommerdekk og 50% vinterdekk med pigg). Hører hjulet maler når man kjører. I dag begynte det å dunke og skrape når jeg kjørte. Merket også at det bremset meg litt i lave hastigheter. Hjullager? Det er høyre bakhjul det er snakk om. Slitte hjullager pleier å lage mindre lyd om svinger en vei, og mer om du svinger den andre. Men høres ut som det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Det har jeg allerede gjort. Det er ingen slakk når jeg setter hendene 9 - 3 og 12 - 6. Får ikke til å rikke det. Hører ujevn gange når jeg spinner hjulet når det er i lufta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Lageret kan være gåent selv om det ikke er slakk frem og tilbake. Jeg ble stoppet i teknisk tideligere i dag. De kommenterte på at jeg ikke hadde skrevet inn 17" mine i vognkortet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Ja, det MÅ være lageret, da jeg har sjekket alt annet. Tok av caliper, bremseskiver, brekk for å undersøke etter ting som kan lage ulyd, finner ingenting som kan lage denne lyden. Kan det være diff? Jeg tror jeg skal prøve å bytte hjullageret i første omgang, så ser jeg hva som skjer. Tenker uansett å bytte til sperrediff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Netthandelen er skummelt nettsted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg